eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › projektowanie, przebudowa i rozbudowa obiektów po byłych zakładach poligraficznych dla potrzeb projektu inwestycyjnego- "Utworzenie górnośląskiego inkubatora techologicznego w Rudzie Śląskiej"



Ogłoszenie z dnia 2006-01-04

POZYCJA 475

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ruda Śląska: projektowanie, przebudowa i rozbudowa obiektów po byłych zakładach poligraficznych dla potrzeb projektu inwestycyjnego- "Utworzenie górnośląskiego inkubatora techologicznego w Rudzie Śląskiej"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Rudzki Inkubator Przedsiębiorczości Sp. z o.o., do kontaktów: Tomasz Copp, Aleksandra Jaglarz, ul. Szyb Walenty 32, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 3409055, fax 32 3409055, e-mail: info@inkubatorrudzki.pl, www.inkubatorrudzki.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projektowanie, przebudowa i rozbudowa obiektów po byłych zakładach poligraficznych dla potrzeb projektu inwestycyjnego- "Utworzenie górnośląskiego inkubatora techologicznego w Rudzie Śląskiej". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje - wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla projektu inwestycyjnego "Utworzenie górnośląskiego inkubatora technologicznego w Rudzie Śląskiej realizowanego w ramach programu SPO WKP, Działanie 1.3. Inwestycja ta będzie miała miejsce w budynkach po byłych zakładach foto-poligraficznych w Rudzie Śląskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje - wykonanie projektu budowlano-wykonawczego przebudowy i rozbudowy obiektów po byłych zakładach poligraficznych oraz w oparciu o ww projekt wykonanie przebudowy i rozbudowy ww. obiektów zgodnie z warunkami kontraktowymi dla urzadzeń oraz projektowania i budowy - FIDIC. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Ruda Śląska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: marzec 2006 - marzec 2007 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 150 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający określone w siwz warunki oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej-potwierdzający że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia - Posiadają niezbędną wiedzę, oraz doświadczenie w realizacji porównywalnych zamówień - wykaz wykonanych porównywalnych robót budowlanych, poparty dokumentami (referencjami) stwierdzającymi zrealizowanie w ostatnich 5 latach (2001-2005) minimum 1 zamówienia obejmującego wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wraz z realizacją porównywalnych robót budowlanych. Za porównywalną robotę budowlaną, uważa się wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego wraz z realizacją inwestycji kubaturowej, na kwotę minimum 10.000.000,00 zł lub 3 w/w zamówienia o łącznej wart. 10.000.000,00 zł. Ponadto doświadczenie wykonawcy musi obejmować wykonanie w ramach w/w inwestycji porównywalnych: robót ogólnobudowlanych, wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, sanitarnych, centralnego ogrzewania i elektrycznych. - Dysponują osobami do wykonywania zamówienia - informacja - wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia-dysponuje minimum 30 osobami w tym minimum: 1. Osoby do wykonywania przebudowy i rozbudowy obiektów byłych zakładów poligraficznych: kierownik budowy-doświadczenie 5 letnie w kierowaniu budowami, posiadający potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami kontrukcyjno-budowlanymi; kierownik lub kierownicy robót- doświadczenie 5 letnie w kierowaniu robotami posiadający potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzienych fukcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, istalacji i urządzeń wodociągowych, konstrukcyjnych, cieplnych i wentylacyjnych; kierownik robót elektrycznych-doświadczenie 5 letnie w kierowaniu robotami posiadajacy potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych, posiadajacy ponadto uprawnienia dozoru w zakresie elektroenergetycznych urządzen wydane przez centralną komisję uprawnien zawodowych sep kategoria"d" dla osób sprawujących nadzór nad eksploatacją urzadzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych; minimum dwie osoby posiadajace uprawnienia wydane przez centralną komisję uprawnień zawodowych SEP kategoria "E" dla osób zajmujących się eksploatacją urzadzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych i wykonujących prace w zakresie: obsługi, konserwacji, napraw, kontrolno-pomiarowym i montażu. Dla wszystkich w/w osób należy przedłożyć kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem zaświadczeń o wpisie na listę członków izby samorządu budowlanego oraz posiadaniu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. 2. Zespół projektowy do wykonania w/w projektu: główny projektant- 5 letnie doświadczenie w projektowaniu -mgr inż. architekt posiadający: stwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej; inżynier budownictwa-posiadający stwierdzone przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie- projektanta w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanych; inżynier istalacji sanitarnych-posiadający stwierdzone przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie -projektanta instalacji w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych; inżynier instalacji elektrycznych- posiadający stwierdzone przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych-projektanta w zakresie sieci, instalacji i urzadzeń elektrycznych i energetycznych. Dla w/w osób należy przedłożyć kserokopie decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz kserokopie zaświadczeń o wpisie na listę członków izby samorzadu budowlanego oraz posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ; - posiadają w pełni sprawny i niezbędny sprzęt oraz urządzenia do wykonywania zamówienia należy dołączyć wykaz niezbędnego do wykonywania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - wykonawca musi wykazać, iż ostatnich 3 latach (2002-2004) jego obrót wyniósł nie mniej niż 6.000.000,00. zł w każdym roku; sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu; - Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości 1 mln zł dla robót budowlanych a 350 tyś. zł dla projektowania; - Przedstawią wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; Przedstawią zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego, z właściwego oddziału ZUS - dokument potwierdzajacy, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne oraz aktualna informację z krajowego rejestru karnego; - Złożą oświadczenie, że zapoznali się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia , wzorem umowy, pozostałą dokumentacją kontraktu i przyjmują ich treść bez zastrzeżeń; - Wykonawca musi zapewnić całodobową ochronę obiektu objętego realizacją zamówienia w okresie udzielonego zamówienia; - Przedstawią dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.02.2006, cena - 50,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.02.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 13.04.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.02.2006, godzina 12:15, siedziba zamawiającego, sekretariat.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, Działanie 1.3. 2) Data wysłania ogłoszenia: 21.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.