Ogłoszenie z dnia 2005-09-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Puławy: chromatografy - TPN - 12/05 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Nawozów Sztucznych, do kontaktów: mgr inż. Mirosław Bąk, al. 1000 lecia P.P. 13A, 24-110 Puławy, woj. lubelskie, tel. +48 81 8875234, fax +48 81 8875587, e-mail: tm@ins.pulawy.pl, www.ins.pulawy.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: chromatografy - TPN - 12/05. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1) Chromatograf jonowy 2) Chromatograf gazowy 3) Chromatograf cieczowy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Instytut Nawozów Sztucznych; Al. 1000-lecia P.P. 13A; 24-110 Puławy; Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.32.20 - Chromatografy Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.22.00 - Chromatografy Oryginalny kod CPV: 33.25.32.21 - Chromatografy gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.22.10 - Chromatografy gazowe Oryginalny kod CPV: 33.25.33.10 - Spektrometry masy Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.31.00 - Spektrometry masy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 42;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 15 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Podstawę do zapłaty ceny za przedmiot umowy będzie stanowiła faktura wystawiona na podstawie protokołu odbioru potwierdzającego zgodność dostawy z wymaganiami określonymi w SIWZ. Zapłata nastąpi w formnie przelewu na rachunek wskazany na fakturze w treminie 21 dni od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów zawierającą: - określenie celu gospodarczego: oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi; wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi; zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Uzyskali Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z ogłoszeniem i zostali wpisani do rejestru firm pobierających SIWZ; 2) Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem zamówienia; 3) Posiadają doświadczenie w postaci zrealizowanych z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej 2 podobnych publicznych zamówień na sprzedaż i dostawę sprzętu chromatograficznego o wartości łącznej nie mniejszej niż 500 00 PLN; 4) Spełniają warunki art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu w myśl art 24 ust. 1 i ust. 2 oraz złożą oświadczenie zgodnie z art. 44 ustawy; 5) Spełniają wymogi określone w art. 24 ust. 1 ustawy; 6) Udzielą gwarancji: min. 18 miesięcy na dostarczony sprzęt; 7) Sprzęt musi być nowy, kompletny i gotowy do pracy - nie może być wyprodukowany wcześniej niż 12 miesięcy od dnia otwarcia ofert. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiedniio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że usyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 mies. przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 6) dowód wniesienia wadium. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw i usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie, 2) opis techniczny towaru, zawierający dane umożliwiające porównanie oferty z minimalnymi wymaganiami zawartymi z załączniku do SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 92% gwarancja - 8% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TPN-12/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.10.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub w kasie zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.10.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: dr A. Łodyga, mgr inż. Mirosław Bąk, mgr inż. Mariusz Chmiel, mgr inż. Piotr Bartuzi, mgr inż. Mieczysław Borowik. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.10.2005, godzina 11:30, Instytut Nawozów Sztucznych; Al. 1000-lecia P.P. 13A; 24-110 Puławy.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.32.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Chromatograf jonowy 2 kanałowy z detektorami: przewodnościowym i spektralnym UV - VIS przeznaczony do oznaczania anionów organicznych i nieorganicznych, kationów pierwszej i drugiej grupy głównej oraz amonu, a także anionów chelatujących. Za pomocą wyżej wymienionego urządzenia oznaczana będzie wartość: - czynników chelatujących w nawozach mineralnych EDTA, HEDTA, DTPA, EDDHA i EDDHMA - fluorków, chlorków, bromków, azotanów, fozforanów, siarczanów oraz mrówczanów, octanów, maślanów, wlerianów, szczawianów, malonianów, malenianów, bursztynianów, jabłczanów, pirogromianów, winianów, - kationów litu, sodu, potasu, magnezu, wapnia i amonu. 3) Zakres lub wartość: 1 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.32.20, 33.25.33.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: System chromatografu cieczowego sprzężony ze spektrometrem masowym LC/MS o dużej rozdzielczości mas, przeznaczony do oznaczania: - tłuszczów, - kwasów tłuszczowych, - cukrów prostych w surowcach i matriałach pochodzenia roślinnego - pozostałości pestycydów - badania procesów produkcji melaminy. 3) Zakres lub wartość: 1 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.32.21, 33.25.33.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wysokorozdzielczy chromatograf gazowy 2 kanałowy z detektorem w postaci spektrometru masowego o dużej rozdzielczości mas (GC/MS) i detektorami FID i TCD Za pomocą wyżej wymienionego urządzenia badane będą procesy: - produkcji kwasu azotowego, - produkcji politrioksanu, - związki występujące w procesach ekstrakcji surowców naturalnych pochodzenia roślinnego, - pestycydy. 3) Zakres lub wartość: 1 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Usługa całodobowego zarządzenia systemami i infrastrukturą informatycznymi w SPZOZ w Puławach.
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Miasta Puławy
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2508L Opoka - Chrząchówek
- Dostawa nawozów dla IUNG - PIB w Puławach, dla RZD w Żelisławkach w podziale na 3 części zamówienia
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI Z PODZIAŁEM NA 10 CZĘŚCI DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
więcej: przetargi w Puławach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





