eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa kompleksowej obsługi informatycznej dla SP ZOZ Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie nr. sprawyDZP-391-6/2/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Kraków: Usługa kompleksowej obsługi informatycznej dla SP ZOZ Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie nr. sprawy: DZP-391-6/2/2013
Numer ogłoszenia: 473996 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie , ul. Montelupich 4, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4245424, faks 012 4245490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowej obsługi informatycznej dla SP ZOZ Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie nr. sprawy: DZP-391-6/2/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1: 1.Świadczenie serwisu eksploatacyjnego KS- KST Klinika Stomatologiczna Zakres wykonywanych usług: a.Bieżący serwis systemu KS- KST (Klinika Stomatologiczna) wraz z bieżącą modyfikacją opcji i ustawień systemu (bez prac programistycznych), w tym instalowanie wszystkich oficjalnie publikowanych wersji systemu (aktualizacji), b.Zarządzanie programem firmy KS-KST (Klinika Stomatologiczna) - zakładanie bądź dozór użytkowników w programie, dozór nad wprowadzaniem świadczeń zgodnie z wewnętrznymi zarządzeniami Zamawiającego, c.Informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach i problemach pojawiających się w trakcie świadczenia kompleksowej usługi informatycznej. 2. Administrowanie serwerami, macierzami, bazą danych, sprzętem komputerowym, siecią teleinformatyczną oraz dostępem do Internetu Zakres wykonywanych usług: a.Instalowanie i zarządzanie kontrolerem domeny (członkostwo grup użytkowników, nadawanie uprawnień, tworzenie kont użytkowników i grup, resetowanie/nadawanie haseł użytkownikom), b.Zarządzanie serwerem DHCP, c.Zarządzanie aplikacjami na serwerze terminali oraz serwerze Active Directory, d.W razie awarii serwerów bazy danych lub macierzy dyskowych uniemożliwiającej naprawę lub gdy naprawa nie byłaby uzasadniona ekonomicznie, Wykonawca zagwarantuje ciągłość pracy całego systemu informatycznego do momentu zakupienia przez Zamawiającego nowego sprzętu. e.Tworzenie skryptów administracyjnych, skryptów logowania, f.Wsparcie dla użytkowników w zakresie aplikacji baz danych, g.Zarządzanie replikacją mobilnych katalogów użytkowników (profile użytkowników), przestrzenią dyskową serwerów i macierzy, plikami i folderami sieciowymi, h.Monitorowanie ruchu sieciowego w obrębie serwerów, i.Monitorowanie zdarzeń dotyczących zabezpieczeń w obrębie serwerów, j.Monitorowanie wydajności serwerów oraz macierzy, a także usług /procesów działających na poszczególnych serwerach, k.Konfigurowanie oraz zarządzanie systemem DNS oraz protokołem TCP/IP, l.Nadzór nad funkcjonowaniem bazy danych Oracle, m.Zarządzanie prawami dostępu do bazy danych, n.Aktualizowanie dokumentacji technicznej sieci LAN, o.Bieżąca optymalizacja wydajności sieci komputerowej, pracy bazy danych, strojenie parametrów DBMS, wykrywanie sprawiających problemy zapytań oraz aplikacji, zarządzanie zasobami (przestrzeń dyskowa, czas procesorów, przydziały pamięci, itp.), p.Zarządzanie DBMS (instalowanie /upgrade DBMS, konfigurowanie bazy danych oraz oprogramowania pomocniczego), q.Zarządzanie urządzeniami sieciowymi (router, firewall, switch), r.Wdrożenie zatwierdzonych do stosowania zaleceń dotyczących polityki bezpieczeństwa informacji, s.Zastosowanie środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, poprzez zabezpieczenie danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osoby nieuprawnione, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem; umowa o powierzenie przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik nr 8 do niniejszej umowy. t.Prowadzenie dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych oraz środki, o których mowa w pkt. r. u.Świadczenie usług w zakresie administrowania bezpieczeństwem informacji - ABI - (nadzór nad przestrzeganiem zasad ochrony opisanych w pkt. s) przez osobę wskazaną przez Wykonawcę, która złoży oświadczenie o zachowaniu w tajemnicy powierzonych jej danych osobowych, v.Prowadzenie stałego nadzoru oraz wprowadzenie zabezpieczeń przed nieautoryzowanym dostępem do sieci komputerowej, w.Bieżąca kontrola wykorzystania zasobów (prowadzenie nadzoru nad eksploatacją urządzeń aktywnych), x.Określenie oraz egzekwowanie zasad wewnętrznego /zewnętrznego dostępu do usług, y.Nadzór nad sprzętem informatycznym, z.Instalowanie systemów operacyjnych wraz z aktualizacjami, aa.Bieżący serwis sprzętu komputerowego, reinstalacja systemów operacyjnych, wymiana podzespołów (koszt zakupionych części nie wchodzi w zakres usługi), optymalizacja pracy komputerów, bb.Dozór nad administracją i instalacją systemów operacyjnych na stacjach roboczych (MS Windows), cc.Instalowanie komputerów, terminali, drukarek (fizyczne podłączenie do sieci teletechnicznej oraz instalacja właściwych sterowników) w terminie do 2 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego danego sprzętu, dd.Instalowanie oprogramowania podstawowego (biurowego, antywirusowego), ee.Bieżące dostosowywanie środowiska do potrzeb użytkowników (konfiguracja drukarek, połączeń sieciowych, udostępnianie zasobów, itp.), ff.Pomoc pracownikom Zamawiającego w korzystaniu z dostępnego oprogramowania, gg.Doradztwo w zakresie planów modernizacji sprzętu oraz oprogramowania wraz z wydawaniem orzeczeń technicznych dotyczących sprzętu komputerowego użytkowanego przez Zamawiającego, hh.Usuwanie awarii sprzętu i oprogramowania objętego usługą będącą przedmiotem zamówienia - niezwłocznie, tj. maksymalnie do jednego dnia roboczego; w przypadku poważniejszych awarii - w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, ii.Usuwanie awarii i przywrócenie prawidłowej pracy sieci - niezwłocznie, tj. do 4 godzin od chwili zgłoszenia, jeżeli nie wynika ona z winy powierzonego sprzętu, jj.Wykonywanie bieżących kopii bezpieczeństwa danych oraz kontrola procesu odtwarzania (okresowe odtwarzanie danych w środowisku testowym), kk.Archiwizowanie danych: MS AD, Kamsoft, oraz innych zleconych przez Zamawiającego, na udostępnionych nośnikach, w oparciu o dostępne oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych, nośniki przechowywane są w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu innym niż główna serwerownia, ll.Współpraca z firmami dostarczającymi sprzęt w zakresie egzekwowania zobowiązań gwarancyjnych, itp. mm.Zabezpieczanie łączności z Internetem przez wykupione łącze (instalacje i konfiguracje serwerów internetowych), nn.Zarządzanie pocztą elektroniczną oraz stroną www.uks.com.pl, oo.Prowadzenie bieżącej obsługi strony internetowej Kliniki www.uks.com.pl oraz Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) wraz z jej aktualizacją, pp.Współpraca przy wczytywaniu umów z Działem Rozliczeń Zamawiającego z NFZ. 3.Usługa dotyczy: 3 serwerów bazy danych, 1 serwera pocztowego, 2 serwerów terminalowych, 1 serwera Active Directory, 2 macierzy dyskowych, 4 zasilaczy UPS, urządzenia KVM do zarządzania serwerami, 1 stanowiska do wykonywania kopii bazy danych oraz bazy danych Oracle 10g2 ASFU Standard Edition dla serwera wyposażonego w 4 procesory, wszystkich komputerów z systemem operacyjnym Windows, wszystkich terminali oraz drukarek. 4.Prace serwisowe i instalacyjne muszą być wykonywane poza godzinami ordynacji. 5.W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga ciągłej obecności serwisanta, który będzie posiadał aktualne przez okres świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia uprawnienia, do serwisowania systemu KS-SOMED lub KS-KST w ich najnowszych wersjach, w siedzibie Zamawiającego w dni robocze według harmonogramu. Harmonogram dyżurów pracy Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego: Dzień tygodnia Godziny Poniedziałek 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Wtorek 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Środa 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Czwartek 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Piątek 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Sobota hotline 24 godzinny Niedziela hotline 24 godzinny PAKIET NR 2 1.Bieżący serwis systemu InfoMedica wraz z bieżącą modyfikacją opcji i ustawień systemu (bez prac programistycznych), instalowanie wszystkich oficjalnie publikowanych wersji systemu (aktualizacji), usuwanie awarii oprogramowania tzn. usterek w zbiorach oraz usterek w zbiorach zgromadzonych danych powstałych z winy Zamawiającego lub niezależnie od Zamawiającego przy udziale bezpośredniej wizyty serwisanta w jednostce Zamawiającego lub za pomocą połączenia zdalnego, możliwość korzystania z konsultacji telefonicznych, 2.Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, wykonywanie ponownych lub dodatkowych instalacji oprogramowania InfoMedica. 3.Dokonywanie kontroli prawidłowości składowania i zabezpieczania danych gromadzonych za pomocą oprogramowania InfoMedica oraz w razie konieczności - awaryjne odtwarzanie na wniosek Zamawiającego stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych. 4.Zarządzanie programem firmy Asseco Poland SA - InfoMedica. Usługa dotyczy 8 modułów: Środki Trwałe, Gospodarka Materiałowa, Finanse - Księgowość, Koszty, Kadry, Płace, Rejestr Sprzedaży, Grafiki (Ewidencja Czasu Pracy) 5.Informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach i problemach w systemie InfoMedica, 6.Nadzór nad funkcjonowaniem bazy danych Oracle programu InfoMedica. 7.W ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia, Zamawiający wymaga dwunastu wizyt w siedzibie Zamawiającego w całym okresie trwania umowy. 8.Prace serwisowe i instalacyjne wykonywane podczas bezpośredniej wizyty Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego muszą być wykonywane w dni robocze, w czasie godzin pracy administracji UKS tj. 8:00 do 15:30.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.10.00.00-6, 72.70.00.00-7, 72.26.00.00-5, 50.30.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył świadczenie co najmniej jednej usługi w zakresie tożsamym z zamówieniem będącym przedmiotem niniejszego postępowania ( w odniesieniu do danej części zamówienia - Pakietu) o wartości nie mniejszej niż: Pakiet nr 1 - 60 000,00 zł netto; Pakiet nr 2 - 6000, zł netto, 2.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII ppkt 1-9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje przy realizacji zamówienia osobami posiadającymi niżej wymienione uprawnienia w Pakiecie nr 1: 1.Posiadanie uprawnień do serwisowania systemu KS SOMED lub KS-KST w ich najnowszych wersjach (minimum 1 osoba). Aktualnie Zamawiający korzysta z systemu KS-KST wersja 2014. 2.Posiadanie uprawnień w zakresie obsługi i administrowania działającymi u Zamawiającego systemami: a.w zakresie Linux Red Hat: minimum 1 osoba z certyfikatem na poziomie Red Hat Certified Engineer (RHCE) (egzamin), b.w zakresie Oracle 10g: minimum 1 osoba z certyfikatem na poziomie Oracle Database 10g Administrator (egzamin)- wydany przez firmę posiadającą autoryzacje do przeprowadzania tego typu szkoleń nadaną przez Oracle Polska sp. z o.o. c.w zakresie MS Windows: minimum 1 osoba z ukończonymi szkoleniami prowadzonymi przez autoryzowany ośrodek treningowy w zakresie instalacji, konfiguracji, serwisowania oraz administrowania i zarządzania MS Windows Server, potwierdzone certyfikatem firmy Microsoft wystawionym nie później niż w 2009 r. w Pakiecie nr 2: 1.Posiadanie uprawnień do serwisowania systemu InfoMedica. Dotyczy 8 modułów: środki trwałe, gospodarka magazynowa, finanse - księgowość, koszty, kadry, płace, rejestr sprzedaży, ewidencja czasu pracy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca posiadający opłaconą polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2- krotna wartość łączna brutto (za 12 miesięcy) składanej oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ - w formie oryginału. 2. W Pakiecie nr 1: a.dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do serwisowania systemu KS SOMED lub KS-KST w ich najnowszych wersjach. Aktualnie Zamawiający korzysta z systemu KS-KST wersja 2014. b.certyfikaty w zakresie obsługi i administrowania działającymi u Zamawiającego systemami: b1.w zakresie Linux Red Hat: minimum 1 osoba z certyfikatem na poziomie Red Hat Certified Engineer (RHCE) (egzamin), b2.w zakresie Oracle 10g: minimum 1 osoba z certyfikatem na poziomie Oracle Database 10g Administrator (egzamin)- wydany przez firmę posiadającą autoryzacje do przeprowadzania tego typu szkoleń nadaną przez Oracle Polska sp. z o.o. b3.w zakresie MS Windows: minimum 1 osoba z ukończonymi szkoleniami prowadzonymi przez autoryzowany ośrodek treningowy w zakresie instalacji, konfiguracji, serwisowania oraz administrowania i zarządzania MS Windows Server, potwierdzone certyfikatem firmy Microsoft wystawionym nie później niż w 2009 r. W Pakiecie nr 2: a.certyfikat lub zaświadczenie wydane przez producenta Asseco Poland SA systemu InfoMedica o posiadaniu przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy uprawiającej go do serwisu systemów produkowanych przez tę firmę. Dotyczy 8 modułów: środki trwałe, gospodarka magazynowa, finanse - księgowość, koszty, kadry, płace, rejestr sprzedaży, ewidencja czasu pracy. 3. podpisany wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik nr 8. 4.oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności (lub jej braku) do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ. 5.zaakceptowany (przez zaparafowanie) projekt umowy stanowiącego załącznik nr 6a lub 6b do SIWZ celem akceptacji warunków umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie, ul. Montelupich 4 pok. 57, 31-155 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 08:00, miejsce: Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie, ul. Montelupich 4 pok. 41 sekretariat), 31-155 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Świadczenie serwisu eksploatacyjnego KS- KST Klinika Stomatologiczna Zakres wykonywanych usług: a.Bieżący serwis systemu KS- KST (Klinika Stomatologiczna) wraz z bieżącą modyfikacją opcji i ustawień systemu (bez prac programistycznych), w tym instalowanie wszystkich oficjalnie publikowanych wersji systemu (aktualizacji), b.Zarządzanie programem firmy KS-KST (Klinika Stomatologiczna) - zakładanie bądź dozór użytkowników w programie, dozór nad wprowadzaniem świadczeń zgodnie z wewnętrznymi zarządzeniami Zamawiającego, c.Informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach i problemach pojawiających się w trakcie świadczenia kompleksowej usługi informatycznej. 2. Administrowanie serwerami, macierzami, bazą danych, sprzętem komputerowym, siecią teleinformatyczną oraz dostępem do Internetu Zakres wykonywanych usług: a.Instalowanie i zarządzanie kontrolerem domeny (członkostwo grup użytkowników, nadawanie uprawnień, tworzenie kont użytkowników i grup, resetowanie/nadawanie haseł użytkownikom), b.Zarządzanie serwerem DHCP, c.Zarządzanie aplikacjami na serwerze terminali oraz serwerze Active Directory, d.W razie awarii serwerów bazy danych lub macierzy dyskowych uniemożliwiającej naprawę lub gdy naprawa nie byłaby uzasadniona ekonomicznie, Wykonawca zagwarantuje ciągłość pracy całego systemu informatycznego do momentu zakupienia przez Zamawiającego nowego sprzętu. e.Tworzenie skryptów administracyjnych, skryptów logowania, f.Wsparcie dla użytkowników w zakresie aplikacji baz danych, g.Zarządzanie replikacją mobilnych katalogów użytkowników (profile użytkowników), przestrzenią dyskową serwerów i macierzy, plikami i folderami sieciowymi, h.Monitorowanie ruchu sieciowego w obrębie serwerów, i.Monitorowanie zdarzeń dotyczących zabezpieczeń w obrębie serwerów, j.Monitorowanie wydajności serwerów oraz macierzy, a także usług /procesów działających na poszczególnych serwerach, k.Konfigurowanie oraz zarządzanie systemem DNS oraz protokołem TCP/IP, l.Nadzór nad funkcjonowaniem bazy danych Oracle, m.Zarządzanie prawami dostępu do bazy danych, n.Aktualizowanie dokumentacji technicznej sieci LAN, o.Bieżąca optymalizacja wydajności sieci komputerowej, pracy bazy danych, strojenie parametrów DBMS, wykrywanie sprawiających problemy zapytań oraz aplikacji, zarządzanie zasobami (przestrzeń dyskowa, czas procesorów, przydziały pamięci, itp.), p.Zarządzanie DBMS (instalowanie /upgrade DBMS, konfigurowanie bazy danych oraz oprogramowania pomocniczego), q.Zarządzanie urządzeniami sieciowymi (router, firewall, switch), r.Wdrożenie zatwierdzonych do stosowania zaleceń dotyczących polityki bezpieczeństwa informacji, s.Zastosowanie środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, poprzez zabezpieczenie danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osoby nieuprawnione, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem; umowa o powierzenie przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik nr 8 do niniejszej umowy. t.Prowadzenie dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych oraz środki, o których mowa w pkt. r. u.Świadczenie usług w zakresie administrowania bezpieczeństwem informacji - ABI - (nadzór nad przestrzeganiem zasad ochrony opisanych w pkt. s) przez osobę wskazaną przez Wykonawcę, która złoży oświadczenie o zachowaniu w tajemnicy powierzonych jej danych osobowych, v.Prowadzenie stałego nadzoru oraz wprowadzenie zabezpieczeń przed nieautoryzowanym dostępem do sieci komputerowej, w.Bieżąca kontrola wykorzystania zasobów (prowadzenie nadzoru nad eksploatacją urządzeń aktywnych), x.Określenie oraz egzekwowanie zasad wewnętrznego /zewnętrznego dostępu do usług, y.Nadzór nad sprzętem informatycznym, z.Instalowanie systemów operacyjnych wraz z aktualizacjami, aa.Bieżący serwis sprzętu komputerowego, reinstalacja systemów operacyjnych, wymiana podzespołów (koszt zakupionych części nie wchodzi w zakres usługi), optymalizacja pracy komputerów, bb.Dozór nad administracją i instalacją systemów operacyjnych na stacjach roboczych (MS Windows), cc.Instalowanie komputerów, terminali, drukarek (fizyczne podłączenie do sieci teletechnicznej oraz instalacja właściwych sterowników) w terminie do 2 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego danego sprzętu, dd.Instalowanie oprogramowania podstawowego (biurowego, antywirusowego), ee.Bieżące dostosowywanie środowiska do potrzeb użytkowników (konfiguracja drukarek, połączeń sieciowych, udostępnianie zasobów, itp.), ff.Pomoc pracownikom Zamawiającego w korzystaniu z dostępnego oprogramowania, gg.Doradztwo w zakresie planów modernizacji sprzętu oraz oprogramowania wraz z wydawaniem orzeczeń technicznych dotyczących sprzętu komputerowego użytkowanego przez Zamawiającego, hh.Usuwanie awarii sprzętu i oprogramowania objętego usługą będącą przedmiotem zamówienia - niezwłocznie, tj. maksymalnie do jednego dnia roboczego; w przypadku poważniejszych awarii - w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, ii.Usuwanie awarii i przywrócenie prawidłowej pracy sieci - niezwłocznie, tj. do 4 godzin od chwili zgłoszenia, jeżeli nie wynika ona z winy powierzonego sprzętu, jj.Wykonywanie bieżących kopii bezpieczeństwa danych oraz kontrola procesu odtwarzania (okresowe odtwarzanie danych w środowisku testowym), kk.Archiwizowanie danych: MS AD, Kamsoft, oraz innych zleconych przez Zamawiającego, na udostępnionych nośnikach, w oparciu o dostępne oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych, nośniki przechowywane są w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu innym niż główna serwerownia, ll.Współpraca z firmami dostarczającymi sprzęt w zakresie egzekwowania zobowiązań gwarancyjnych, itp. mm.Zabezpieczanie łączności z Internetem przez wykupione łącze (instalacje i konfiguracje serwerów internetowych), nn.Zarządzanie pocztą elektroniczną oraz stroną www.uks.com.pl, oo.Prowadzenie bieżącej obsługi strony internetowej Kliniki www.uks.com.pl oraz Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) wraz z jej aktualizacją, pp.Współpraca przy wczytywaniu umów z Działem Rozliczeń Zamawiającego z NFZ. 3.Usługa dotyczy: 3 serwerów bazy danych, 1 serwera pocztowego, 2 serwerów terminalowych, 1 serwera Active Directory, 2 macierzy dyskowych, 4 zasilaczy UPS, urządzenia KVM do zarządzania serwerami, 1 stanowiska do wykonywania kopii bazy danych oraz bazy danych Oracle 10g2 ASFU Standard Edition dla serwera wyposażonego w 4 procesory, wszystkich komputerów z systemem operacyjnym Windows, wszystkich terminali oraz drukarek. 4.Prace serwisowe i instalacyjne muszą być wykonywane poza godzinami ordynacji. 5.W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga ciągłej obecności serwisanta, który będzie posiadał aktualne przez okres świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia uprawnienia, do serwisowania systemu KS-SOMED lub KS-KST w ich najnowszych wersjach, w siedzibie Zamawiającego w dni robocze według harmonogramu. Harmonogram dyżurów pracy Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego: Dzień tygodnia Godziny Poniedziałek 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Wtorek 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Środa 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Czwartek 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Piątek 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Sobota hotline 24 godzinny Niedziela hotline 24 godzinny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.10.00.00-6, 72.70.00.00-7, 72.26.00.00-5, 50.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Bieżący serwis systemu InfoMedica wraz z bieżącą modyfikacją opcji i ustawień systemu (bez prac programistycznych), instalowanie wszystkich oficjalnie publikowanych wersji systemu (aktualizacji), usuwanie awarii oprogramowania tzn. usterek w zbiorach oraz usterek w zbiorach zgromadzonych danych powstałych z winy Zamawiającego lub niezależnie od Zamawiającego przy udziale bezpośredniej wizyty serwisanta w jednostce Zamawiającego lub za pomocą połączenia zdalnego, możliwość korzystania z konsultacji telefonicznych, 2.Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, wykonywanie ponownych lub dodatkowych instalacji oprogramowania InfoMedica. 3.Dokonywanie kontroli prawidłowości składowania i zabezpieczania danych zgomadzonych za pomocą oprogramowania InfoMedica oraz w razie konieczności - awaryjne odtwarzanie na wniosek Zamawiającego stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych. 4.Zarządzanie programem firmy Asseco Poland SA - InfoMedica. Usługa dotyczy 8 modułów: Środki Trwałe, Gospodarka Materiałowa, Finanse - Księgowość, Koszty, Kadry, Płace, Rejestr Sprzedaży, Grafiki (Ewidencja Czasu Pracy) 5.Informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach i problemach w systemie InfoMedica, 6.Nadzór nad funkcjonowaniem bazy danych Oracle programu InfoMedica. 7.W ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia, Zamawiający wymaga dwunastu wizyt w siedzibie Zamawiającego w całym okresie trwania umowy. 8.Prace serwisowe i instalacyjne wykonywane podczas bezpośredniej wizyty Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego muszą być wykonywane w dni robocze, w czasie godzin pracy administracji UKS tj. 8:00 do 15:30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.26.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.