eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › CYFRYZACJA KINA ALBATROS W BYTOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Bytów: CYFRYZACJA KINA ALBATROS W BYTOWIE
Numer ogłoszenia: 473802 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 416250 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bytowskie Centrum Kultury w Bytowie, ul. Wojska Polskiego 12, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8222309, faks 059 8222309.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CYFRYZACJA KINA ALBATROS W BYTOWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zestawu cyfrowego do kina Albatros w Bytowie przy ulicy Wojska Polskiego 12, 77-100 Bytów. Zadanie obejmuje dostawę i montaż zestawu cyfrowego, w którego skład wchodzą: 1) kinowy projektor cyfrowy 2K lub 4K w standardzie DCI str. świetlny 19.000 lm- 1 szt. 2) serwer kina cyfrowego z pełnym certyfikatem DCI- 1 szt. 3) procesor wizyjny (skaler)- 1 szt. 4) obiektyw projekcyjny- 1 szt. 5) panel (komputer do obsługi)- 1 szt. 6) lampa- 1 szt. 7) układ do projekcji 3D- 1 szt. 8) okulary do projekcji 3D do wielokrotnego użytku- 300 szt. 9) odpowiedni stolik pod zestaw cyfrowy- 1 szt. 10) dostawa, montaż i szkolenie kinooperatorów 11) zmywarko-suszarka do okularów 3D 12) wózek dystrybucyjnotransportowy okularów 3D 13) stacja uzdatniania wody wraz ze środkami 14) środki chemiczne do uzdatniania wody (sól- 100 kg) 15) montaż i uruchomienie systemu 3D oraz szkolenie zgodnie z ogólnymi warunkami świadczenia gwarancji Sprzęt dostarczony przez Wykonawcę ma być fabrycznie nowy, nieużywany, tj. nie był przedmiotem wystaw i prezentacji, nie obciążony prawami osób lub podmiotów trzecich, w ilości i o parametrach technicznych określonych w SIWZ. Sprzęt dostarczony przez Wykonawcę musi być dopuszczony do sprzedaży w Polsce i posiadać certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Dostarczony sprzęt nie będzie posiadać wad fizycznych i prawnych oraz będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji obciążających Zamawiającego. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Uczestnictwo Wykonawcy podczas pierwszej projekcji u Zamawiającego. 2) Dostarczenie instrukcji obsługi, atestów, aprobat technicznych wraz z dokumentacją techniczną projektora (wszystko w języku polskim). 3) Udzielenie minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na wszystkie dostarczone urządzenia. 4) Dostarczenie Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy karty gwarancyjnej. 5) Termin gwarancji ulega przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji o okres zaczynający się datą zgłoszenia jej na piśmie, a zakończony dniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wolnego od wad czy też usterek. 6) Maksymalny termin realizacji usług serwisowych wynosi 12 godzin w dni robocze, 16 godzin w dni świąteczne; przez termin realizacji usług serwisowych Zamawiający rozumie czas, w jakim Wykonawca jest zobowiązany usunąć zgłoszone usterki lub dostarczyć urządzenia zamienne. 7) Świadczenie przeglądu gwarancyjnego minimum jeden raz w roku w okresie gwarancji (w ramach zamówienia i w ramach wynagrodzenia ofertowego). 8) Świadczenie serwisu dotyczącego wykrytych usterek i wad przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji. 9) Świadczenie serwisu pogwarancyjnego (wg odrębnej umowy zawartej po okresie gwarancyjnym) oraz dostaw części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji, nie krócej jednak niż 3 lata od upływu gwarancji. Czas dostępu do serwisu nie dłuższy niż 24 godziny. 10) Zapewnienie 24-godzinnego zdalnego monitoringu na dostarczony sprzęt i zobowiązanie się Dostawcy do realizacji napraw oprogramowania w czasie rzeczywistym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.10.00 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DCINEX POLSKA SP. Z O.O., PRZYBYSZEWSKIEGO 167, 93-120 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 553787,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 305433,60

  • Oferta z najniższą ceną: 305433,60 / Oferta z najwyższą ceną: 305433,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.