eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › CYFRYZACJA KINA ALBATROS W BYTOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-14

Bytów: CYFRYZACJA KINA ALBATROS W BYTOWIE
Numer ogłoszenia: 416250 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bytowskie Centrum Kultury w Bytowie , ul. Wojska Polskiego 12, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8222309, faks 059 8222309.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bck-bytow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CYFRYZACJA KINA ALBATROS W BYTOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zestawu cyfrowego do kina Albatros w Bytowie przy ulicy Wojska Polskiego 12, 77-100 Bytów. Zadanie obejmuje dostawę i montaż zestawu cyfrowego, w którego skład wchodzą: 1) kinowy projektor cyfrowy 2K lub 4K w standardzie DCI str. świetlny 19.000 lm- 1 szt. 2) serwer kina cyfrowego z pełnym certyfikatem DCI- 1 szt. 3) procesor wizyjny (skaler)- 1 szt. 4) obiektyw projekcyjny- 1 szt. 5) panel (komputer do obsługi)- 1 szt. 6) lampa- 1 szt. 7) układ do projekcji 3D- 1 szt. 8) okulary do projekcji 3D do wielokrotnego użytku- 300 szt. 9) odpowiedni stolik pod zestaw cyfrowy- 1 szt. 10) dostawa, montaż i szkolenie kinooperatorów 11) zmywarko-suszarka do okularów 3D 12) wózek dystrybucyjnotransportowy okularów 3D 13) stacja uzdatniania wody wraz ze środkami 14) środki chemiczne do uzdatniania wody (sól- 100 kg) 15) montaż i uruchomienie systemu 3D oraz szkolenie zgodnie z ogólnymi warunkami świadczenia gwarancji Sprzęt dostarczony przez Wykonawcę ma być fabrycznie nowy, nieużywany, tj. nie był przedmiotem wystaw i prezentacji, nie obciążony prawami osób lub podmiotów trzecich, w ilości i o parametrach technicznych określonych w SIWZ. Sprzęt dostarczony przez Wykonawcę musi być dopuszczony do sprzedaży w Polsce i posiadać certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Dostarczony sprzęt nie będzie posiadać wad fizycznych i prawnych oraz będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji obciążających Zamawiającego. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Uczestnictwo Wykonawcy podczas pierwszej projekcji u Zamawiającego. 2) Dostarczenie instrukcji obsługi, atestów, aprobat technicznych wraz z dokumentacją techniczną projektora (wszystko w języku polskim). 3) Udzielenie minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na wszystkie dostarczone urządzenia. 4) Dostarczenie Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy karty gwarancyjnej. 5) Termin gwarancji ulega przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji o okres zaczynający się datą zgłoszenia jej na piśmie, a zakończony dniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wolnego od wad czy też usterek. 6) Maksymalny termin realizacji usług serwisowych wynosi 12 godzin w dni robocze, 16 godzin w dni świąteczne; przez termin realizacji usług serwisowych Zamawiający rozumie czas, w jakim Wykonawca jest zobowiązany usunąć zgłoszone usterki lub dostarczyć urządzenia zamienne. 7) Świadczenie przeglądu gwarancyjnego minimum jeden raz w roku w okresie gwarancji (w ramach zamówienia i w ramach wynagrodzenia ofertowego). 8) Świadczenie serwisu dotyczącego wykrytych usterek i wad przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji. 9) Świadczenie serwisu pogwarancyjnego (wg odrębnej umowy zawartej po okresie gwarancyjnym) oraz dostaw części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji, nie krócej jednak niż 3 lata od upływu gwarancji. Czas dostępu do serwisu nie dłuższy niż 24 godziny. 10) Zapewnienie 24-godzinnego zdalnego monitoringu na dostarczony sprzęt i zobowiązanie się Dostawcy do realizacji napraw oprogramowania w czasie rzeczywistym..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.10.00 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną dostawę (wraz z montażem i uruchomieniem) zestawu do systemu kina cyfrowego zawierającego serwer i cyfrowy projektor kinowy, o wartości nie mniejszej niż 100% ceny zadeklarowanej w ofercie przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dostarczenie instrukcji obsługi, atestów, aprobat technicznych wraz z dokumentacją techniczną projektora (wszystko w języku polskim). Odnośnie wykazu dostaw lub usług Wykonawca powinien do oferty dołączyć dowody potwierdzające czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Za dostawy lub usługi najważniejsze zostaną uznane dostawy lub usługi związane z dostarczeniem (wraz z montażem i uruchomieniem) zestawu do systemu kina cyfrowego zawierającego serwer i cyfrowy projektor kinowy. Dowodami, o których mowa powyżej, zgodnie z § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2013r poz. 231), są: 1) poświadczenie, 2) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi- oświadczenie Wykonawcy-jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 2), budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: 1) zmiany terminu dostawy w przypadku wystąpienia siły wyższej, lub sytuacji niezależnej od stron; 2) zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, lub zastosowania przez Wykonawcę preferencji cenowych; 3) zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany przepisów prawa podatkowego w szczególności podatku VAT; 4) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bck-bytow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BYTOWSKIE CENTRUM KULTURY W BYTOWIE UL. WOJSKA POLSKIEGO 12 77-100 BYTÓW.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 10:00, miejsce: BYTOWSKIE CENTRUM KULTURY W BYTOWIE UL. WOJSKA POLSKIEGO 12 77-100 BYTÓW SEKRETARIAT BCK- POK. 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.