eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na dostawę artykułów spożywczych dla ZSRCKU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Zduńska Wola: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na dostawę artykułów spożywczych dla ZSRCKU.
Numer ogłoszenia: 473780 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego , Wojsławice 118, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 0-43 825 14 91, faks 0-43 825 14 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojslawice.ksiezyc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na dostawę artykułów spożywczych dla ZSRCKU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Z.S.R.C.K.U w Wojsławicach w roku 2014. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.45.00.00-2, 15.30.00.00-1, 15.20.00.00-0, 15.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonanan na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonanan na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonanan na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonanan na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonanan na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojslawice.ksiezyc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach, Wojsławice 118, 98-220 Zduńska Wola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach, Wojsławice 118, 98-220 Zduńska Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso i wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. mięso mielone 54 kg 2. szynka konserwowa 8 kg 3. karczek bez kości 3,5 kg 4. schab z kością 63 kg 5. łopatka bez kości 26,5 kg 6. żywiecka 7 kg 7 polędwica sopocka 25 kg 8. lichawska 24 kg 9. wątroba wieprzowa 20 kg 10. parówka 28 kg 11. wędzonka 22 kg 12. tyrolska 10 kg 13. kiełbaski pychotki 14 kg 14. szynka wiejska 39 kg 15. szynka śniadaniowa 3 kg 16. pasztetowa 11 kg 17. żeberka 20 kg 18. filet z kurczaka 8 kg 19. udko 30 kg 20. porcja rosołowa 40 kg 21. pasztet drobiowy 23 kg 22. pieczeń z kaczki 10 kg 23. rolada z kurczaka 10 kg 24. filet z indyka 24 kg 25. kiełbasa biała 33 kg 26. kaszanka 14 kg 27. brzuch 6 kg 28. boczek 6 kg 29.mortadela 15 kg 30. polędwica drobiowa 25 kg 31. kiełbasa krakowska 25 kg 32. kości wędzone 10 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. cukier 1 kg 84 kg 2. olej rzepakowy 1 l 31 l 3. sok koncentrat 430 ml butelka 117 but. 4. herbata ekspresowa 100 saszetek 29 op 5. kwasek cytrynowy 20 g 11 szt. 6. szczaw 370 ml słoik 7 sł. 7. kasza jęczmienna 1 kg 14 kg. 8. ryż 1 kg 4 kg 9. papryka mielona 20 g 12 szt. 10. musztarda 180 g 16 sł 11. soczki 330 ml 20 but. 12. mąka typ 480 kg 27 kg 13. smalec kg 27 kg 14. sól 1kg 26 kg 15. majeranek 10 g 20 szt. 16. pieprz czarny mielony 20 g 18 szt. 17. pieprz ziołowy mielony 20 g 8 szt. 18. baton 50 g 562 szt 19. chrzan tarty 190 g 2 sł. 20. makaron świderki 500 g 40 szt. 21. makaron nitki 250 g 54 szt. 22. majonez 700 ml 19 sł. 23. makaron ryżowy 250 g 12 szt. 24. kukurydza konserwowa 370 ml 12 sł 25. ogórki konserwowe 900 ml 10 sł 26. przyprawa do potraw w proszku 200 g 33 szt 27. płatki 500 g 138 szt 28. żurek w proszku 500 g 6 szt 29. koncentrat pomidorowy 190 g 43 sł 30. koncentrat buraczany 300 g 2sł 31. przyprawa do potraw w płynie 200 g 16 but 32. ciastka 1 kg 41kg 33. ananasy puszka 565 g 11 puszek 34. marmolada 1 kg 23kg 35. sos do paghetti 350 g 4 sł 36. keczup 450 ml 20 but 37. liść laurowy 6 g 9 szt 38. cukierki 1 kg 3 kg 39. czekolada 100 g 100 szt 40. kakao 200g 3 szt 41. kasza manna 500 g 4 kg 42. wafelki 180 g 14 szt 43. brzoskwinie w puszce 820 g 2 puszki 44. galaretka 75 g 10 szt. 45. przecier ogórkowy 190 g 9 sł 46. groszek konserwowy 370 ml 3 sł 47. mąka ziemniaczana 1 kg 2 kg 48. sałatka 1 kg 28 kg 49. sos pieczeniowy 30 g 10 szt 50. sos do sałatek 9 g 10 szt 51. masło orzechowo- czekoladowe 230 g 11 sł 52. papryka konserwowa 600 g 18 szt. 53. dżem 250 g 50 szt. 54. ciastka paczkowane 250 g 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: owoce i warzywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.cebula kg 43 kg 2. jabłka kg 180 kg 3. seler kg 25 kg 4. ziemniaki kg 970 kg 5. kapusta młoda/ pekińska kg 16 kg 6. mandarynki kg 40 kg 7. kapusta czerwona kg 60 kg 8. banany kg 105 kg 9. kapusta biała kg 61 kg 10. marchew kg 90 kg 11. pietruszka kg 47 kg 12. kapusta kwaszona kg 50 kg 13. por szt. 40 szt 14. pomidor kg 54 kg 15. cytryna kg 6 kg 16. papryka kg 2 kg 17. fasola Jaś średni kg 9 kg 18. groch łupany kg 7 kg 19. pieczarki kg 8 kg 20 ogórek zielony kg 26 kg 21. ogórek kwaszony kg 24 kg 22. buraki kg 40 kg 23. nektarynki kg 16 kg 24. arbuz kg 9 kg 25. pomarańcza kg 48 kg 26. rzodkiewka pęczek 10 pęczków 27. kluski na parze szt. 570 szt 28. sałata 70 szt. 29. koper 20 pęczków 30. szczypior gruby 20 pęczków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: nabiał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ser kanapkowy 150 g 120 szt. 2. jaja kl.II szt. 1045 szt. 3. masło 200g kostka 49 szt. 4. mleko 1l 385 l. 5 śmietana 18% 250 g 50 szt. 6. ser żółty 1 kg 25 kg. 7. deser mleczny 120 g 777 szt. 8. serek wiejski 150 g 176 szt. 9. ser topiony 8szt paczka 58 paczek 10. jogurt owocowy 175 g 1142 szt. 11. serek homogenizowany 165g 410 szt. 12. ser twarogowy kg 20 kg 13. twaróg biały z przyprawami 150 g 70 szt. 14. ser biały plastrowany 150 g. 150 szt. 15. śmietana 36% 0,5 l 12 szt. Serek owocowy 165 g. 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. chleb 1 kg 555 szt. 2. bułka kajzerka 50 g 300 szt. 3. bułka zwykła 50 g 300 szt. 4. bułka zwykła 100 g 200 szt. 5. rogal 100 g 200 szt 6. bułka z ziarnem 50 g 200 szt 7. bułka grahamka 50 g 200 szt. 8. bułka słodka 150 g 654 szt. 9. pączek z marmoladą 100g 300 szt. 10. bułka tarta 1kg 10 kg 11. rurka z kremem 100 g 260 szt. 12. ciasto drożdżowe 20 kg. 13. babka piaskowa 1 kg 10 szt. 14. kulki serowe 15kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ryby i mrożonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. miruna bez skóry kg 23 kg 2. makrela wędzona kg 13 kg 3. kluski śląskie kg 21 kg 4. pierogi z mięsem kg 27 kg 5. sałatka z makreli 125 g 65 szt. 6. pyzy z mięsem kg 41 kg 7. mieszanka warzywna kg 8 kg 8. knedle z owocami 40 kg 9. Krokiety z kapustą i grzybami 40 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.