eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Wykonanie usług z zakresu transportu i spedycji drewna w 2015 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Włodawa: Wykonanie usług z zakresu transportu i spedycji drewna w 2015 r
Numer ogłoszenia: 47364 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6591 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włodawa, Suszno, ul. Szpitalna 152A, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 82 5721441, faks 82 572 37 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług z zakresu transportu i spedycji drewna w 2015 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu transportu i spedycji drewna w 2015 r. Prace dotyczą transportu drogowego drewna z lasu na składnicę drewna wykonawcy, załadunku drewna na wagony oraz sporządzenia dokumentacji transportowej i wysyłkę drewna do zakładów International Paper - Kwidzyn Sp. z o.o., ul. Lotnicza 1, 82-500 Kwidzyn. 2. Wielkość przedmiotu zamówienia to 6511 m3 drewna średniowymiarowego, z czego: -Brz S2a - 4122 m3, -Ol S2a - 1400 m3, -Os S2a - 989 m3, 3. Rozmiar przedmiotu zamówienia określony został, na podstawie dotychczas zawartych umów z zakładami International Paper - Kwidzyn Sp. z o.o. na 2015 r., oraz szacunkowo na podstawie analizy sprzedaży do ww. odbiorcy w latach ubiegłych i mimo określenia go przez zamawiającego w maksymalnej wielkości, w toku wykonywania usługi może wystąpić konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w grupie sortymentów, aby spełnić pełny zakres prac opisanych w przedmiocie zamówienia. Zamawiający przyjmuje, że zwiększenie rozmiaru zadań nie może być większe niż 20 % w stosunku do ilości określonej w ofercie. Środki finansowe na sfinansowanie zwiększonego zakresu zamówienia pochodzić będą z ponadplanowych przychodów uzyskanych ze sprzedaży drewna. 4. Z uwagi na to, że zamawiający określił przedmiot zamówienia w możliwie maksymalnej wielkości, w uzasadnionych przypadkach przewiduje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia o 50 %. Zamawiający w przypadku, gdy zaistnieją okoliczności redukcji przedmiotu zamówienia, powiadomi o tym wykonawcę. 5. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem powinien być wykonany w sposób zgodny z zasadami szczegółowo określonymi w: -Instrukcji ochrony lasu - wprowadzonej zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 22.11.2011 r., -Instrukcji bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej - wprowadzonej zarządzeniem nr 36 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20.04.2012 r., -Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24.08.2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r. nr 161, poz. 1141), -Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 22.03.2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. z 2006 r. nr 58, poz. 405 z późn. zm.), -Instrukcji ochrony przeciwpożarowej lasu - wprowadzonej zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21.11.2011 r., -Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. nr 109, poz. 719), -Zasadach, kryteriach i standardach zrównoważonej gospodarki leśnej FSC, PEFC (http://www.fsc.pl, http://www.pefc-polska.pl). 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 36.10.00.00 - 36.10.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Transportowe Andrzej Chudzik, Stójka 26, 21-306 Czemierniki, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273462,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 143112,43

  • Oferta z najniższą ceną: 143112,43 / Oferta z najwyższą ceną: 156166,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.