Ogłoszenie z dnia 2013-11-20
Kępno: Catering w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w Powiecie Kępińskim współfinansowanego ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 473564 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7828900, faks 062 7828901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkepno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Catering w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w Powiecie Kępińskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu polegająca na sukcesywnym dostarczaniu posiłków w okresie trwania zawartej umowy do szkół i przedszkoli zlokalizowanych na terenie Powiatu Kępińskiego.Przedmiot zamówienia podzielony zostaje na następujące części Zadanie 1 Catering dla nauczycieli ze szkół przedszkoli z terenu Powiatu Kępińskiego 1.W ramach tej części zamówienia, Zamawiający przewiduje realizację usługi cateringu polegającą na przygotowaniu i dostarczeniu w miejsca wskazane przez Zamawiającego posiłków typu A w maksymalnej ilości 7400 szt. 2.Z uwagi na możliwą zmianę liczby uczestników Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakładanej ilości posiłków w wysokości do 30 %. 3.W ramach tej części zamówienia, Zamawiający zakłada realizację 296 dostaw posiłków typu A po 8 dostaw do każdej instytucji wymienionej w rozdziale pkt. VI Uwaga! Wskazana ilość dostaw jest wielkością prognozowaną i może się nieznacznie różnić od faktycznej co Wykonawca musi uwzględnić w ofercie. Zadanie 2 Catering dla uczestników szkoleń sieci współpracy i samokształcenia 1.W ramach tej części zamówienia, Zamawiający przewiduje realizację usługi cateringu polegającą na przygotowaniu i dostarczeniu w miejsca wskazane przez Zamawiającego posiłków typu A w maksymalnej ilości 7400 szt. 2.Z uwagi na możliwą zmianę liczby uczestników Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakładanej ilości posiłków w wysokości do 30 %. 3.W ramach tej części zamówienia, Zamawiający zakłada realizację 296 dostaw posiłków typu A po 8 dostaw do każdej instytucji wymienionej w rozdziale pkt. VI Uwaga Wskazana ilość dostaw jest wielkością prognozowaną i może się nieznacznie różnić od faktycznej co Wykonawca musi uwzględnić w ofercie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielnie zamówień uzupełniających w zakresie zadania nr 1 i zadania 2 stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy ,formularz cenowy i specyfikacja oferowanych produktów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami, Zmiany postanowień umowy bez stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy będą dokonywane sukcesywnie, tak aby jak najlepiej oddać istotę przedmiotu zamówienia oraz w celu wyeliminowania nieskutecznych zapisów umownych. Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkepno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno w pokoju nr 5, biuro podawcze - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w Powiecie Kępińskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Utwardzenie drogi 859610P (Kierzenko-Jutrków) kruszywem kamiennym
- Remont dróg gminnych: G859939P w Kępnie oraz G859670P w m. Osiny
- Modernizacja łazienek w Przedszkolu Samorządowym Nr 2 w Kępnie
- Skwer Sportowy im. Jana Pawła II przy ul. Nowowiejskiego w Kępnie
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przygotowywanie i dostarczanie śniadań i dwudaniowych obiadów dla DDP w Łodzi.
- Organizacja Dnia Pracownika Socjalnego dla pracowników MOPR w ramach Projektu "Pomoc dla Pomagających" ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- Świadczenie kompleksowej całodziennej usługi żywienia pacjentów wraz z dzierżawą pomieszczeń kuchni i bufetu
- Usługa cateringu dla dzieci, które będą uczęszczać do trzech przedszkoli w 2026 roku w dzielnicy Ursus m. st. Warszawy
- Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodobowego żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Sierakowskiego 65 w 2026 roku"
- Przygotowanie i dostawę całodobowego wyżywienia dla wychowanków Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Starachowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.