eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinKARR/07/2013 Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla członków spółdzielni socjalnej w ramach projektu Anioły Ekonomii Społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Koszalin: KARR/07/2013 Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla członków spółdzielni socjalnej w ramach projektu Anioły Ekonomii Społecznej
Numer ogłoszenia: 473254 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222633 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Przemysłowa 8, 75-216 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 341 63 30, faks 94 341 60 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KARR/07/2013 Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla członków spółdzielni socjalnej w ramach projektu Anioły Ekonomii Społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu, przeprowadzeniu oraz obsłudze 13 szkoleń zawodowych dla członków spółdzielni socjalnej zgodnie z zapisami § 1 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Zamówienie zostało podzielone na 13 zadań: 1) Zadanie nr 1 - Projektowanie i pielęgnacja terenów zielonych 2) Zadanie nr 2 - Prawo jazdy kategorii B 3) Zadanie nr 3 - Grafika komputerowa z elementami fotografii 4) Zadanie nr 4 - Instruktor terapii uzależnień 5) Zadanie nr 5 - Psychoterapia uzależnionych osób dorosłych 6) Zadanie nr 6 - Kadry i płace 7) Zadanie nr 7 - Projektowanie, pakiet Adobe, Corel Draw 8) Zadanie nr 8 - Maszyny introligatorskie 9) Zadanie nr 9 - Technologia drukowania 10) Zadanie nr 10 - Instruktor BHP 11) Zadanie nr 11 - ISO 26000, ISO 14000 12) Zadanie nr 12 - Skład publikacji elektronicznych 13) Zadanie nr 13 - Masaż i rehabilitacja osób starszych Rodzaj i zakres Zadań szczegółowo określa Wykaz Zadań stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Zadania od nr 1 do nr 13. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań. 4. Zamówienie realizowanie w ramach projektu Anioły Ekonomii Społecznej współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z warunkami określonymi w umowie dotacyjnej nr UDA-POKL.07.02.11-32-008/11-01 z dnia 09.03.2012r., realizowanym przez Koszalińską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w partnerstwie z Fundacją Nauka dla Środowiska. 5. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Informacje dodatkowe: a) Wykonawca winien uważnie zapoznać się z SIWZ. b) Wykonawca przedstawi ofertę zgodną z postanowieniami SIWZ. c) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7 - Projektowanie, pakiet Adobe, Corel Draw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Socjalna POLIGRAFIA, Ul. Królowej Jadwigi 28, 78-200 Białogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8 - Maszyny introligatorskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Socjalna POLIGRAFIA, Ul. Królowej Jadwigi 28, 78-200 Białogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie nr 9 - Technologia drukowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Socjalna POLIGRAFIA, Ul. Królowej Jadwigi 28, 78-200 Białogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie nr 11 - ISO 26000, ISO 14000

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Socjalna POLIGRAFIA, Ul. Królowej Jadwigi 28, 78-200 Białogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.