Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-09
Bielsko-Biała: Remont konserwatorski budynku Rynek 32 ,Kościelna 1 w Bielsku - Białej
w zakresie dachu i elewacji
Numer ogłoszenia: 47283 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds. Rewitalizacji Starówki , ul. Cieszyńska 15, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8227012, faks 033 8228399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont konserwatorski budynku Rynek 32 ,Kościelna 1 w Bielsku - Białej w zakresie dachu i elewacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont konserwatorski budynku Rynek 32,Kościelna 1 w Bielsku - Białej w zakresie dachu i elewacji realizowana w ramach zadania: Rewitalizacja Bielskiej Starówki - remont konserwatorski 5 budynków w kwartale D w zakresie: 1.1.Remont dachu, 1.2.Remont elewacji z wymianą stolarki, 1.3.Wykonanie instalacja odgromowej, 1.4.Drenaż od strony płyty Rynku i od strony ul. Kościelnej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej Plac Ratuszowy 1 43-300 Bielsko - Biała w wysokości: 5 000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 1.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109 poz. 1158 z póź. Zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu ( art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy Pzp ) należy wpłacić przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego nr 25 1240 41421111000048229638 w Banku PEKAO SA Oddział w Bielsku - Białej ul. Stojałowskiego 23. Uwaga: przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium, dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku zamawiającego (wpływ środków na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert) 2.Wadium w postaci dokumentu należy złożyć w formie oryginału w biurze Pełnomocnika Prezydenta Miasta ds. Rewitalizacji Starówki w Bielsku - Białej ul. Cieszyńska 15 przed upływem terminu składania ofert. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. Uwaga: termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą tj. 30 dni. 3.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 4.Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy ws. zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy ws. zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,o którym mowa w art. 26 ust.3 pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawca , który nie wniesie wadium lub wniesie je niezgodnie z wymaganiami określonymi w Pzp i siwz zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia warunku - dostarczenie dokumentu opisanego w Części VI pkt II ppkt 2 siwz. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania nin. zamówienia tj. wykonali w ciągu ostatnich pięciu (5) lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, conajmniej jednej (1) roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych w obiekcie objętym ochrona konserwatorską, o łącznej wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł. Ocena spełnienie warunku - złożenie dokumentu o którym mowa w części VI pkt II ppkt 7 i 8 siwz. 3. Posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 nin. siwz lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów,opisanych w części VI pkt II ppkt.1.1. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności architektura i konstrukcje inżynierskie i posiadającym stosowne doświadczenie przy przy robotach konserwatorskich i należącym do OIIB. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1, 9,10, 11 siwz lub złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów opisanych części VI pkt II ppkt 1.2, 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Spełnienie warunku - na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 siwz. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udziale zamówienia (na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp) - w przypadku wykonawców występujących wspólnie dotyczy to każdego współwykonawcy z osobna. Spełnienie warunku - na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 oraz przedstawionych przez wykonawcę dokumentów wymienionych w części VI pkt II ppkt 1,3,4,5 i 6 siwz. 7.Udzielą gwarancji i rękojmi na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 5 lat. Spełnienie warunku - oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji i rękojmi. 8.Wniosą wadium (zgodnie z zapisami ustawy pzp oraz siwz). Spełnienie warunku - uznanie kwotą wadium rachunku zamawiającego lub złożenie oryginału dokumentu wadialnego w biurze Pełnomocnika Prezydenta Miasta ds. Rewitalizacji Starówki, przed upływem terminu składania ofert. 9.Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia na formularzu oferty przetargowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć: I.Dokumenty składające się na ofertę: 1.Oryginał oferty przetargowej, sporządzonej na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do siwz. 2.Kosztorys ofertowy - cena oferty - sporządzony w oparciu o projekt budowlano - wykonawczy, przedmiary robót i specyfikacje techniczne - obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (rg, kp, zysk). Zaleca się sporządzenie kosztorysu na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 13 lipca 2001 r. ws. Metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych. 3. Pełnomocnictwo (oryginał) lub kopia poświadczona przez notariusza do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa. Pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 4. Oświadczenie wykonawcy (na formularzu oferta przetargowa - zał.nr 1 do siwz): - o terminie wykonania przedmiotu zamówienia, - o udzielonej gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia, - o terminie związania ofertą, - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i o przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz o zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (zał. nr 4 do siwz). II.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. 1.Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. nr 2 do nin. siwz. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, oświadczenie każdy z Wykonawców składa oddzielni. 1.1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, jeśli Wykonawca nie złożył oświadczenia o dysponowaniu potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 1.2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienie, jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające posiadane uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców którzy występują wspólnie (m. in. spółki cywilne, konsorcja) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca ( w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie informacja każdego ze wspólników). 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych robót w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty o łącznej wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i odbiorcy. 8.Dokumenty potwierdzające, że wymienione w pkt.7 roboty zostały wykonane należycie (referencje zamawiających, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 9.Dokumenty potwierdzające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osób wskazanych przez wykonawcę do kierowania robotami, tj. kserokopie odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych. 10. Aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy i oświadczenie o posiadanym doświadczeniu przy kierowaniu robotami konserwatorskimi przy remontach budynków. 11. .Oświadczenie o gotowości kierownika budowy do pełnienia tej funkcji w okresie realizacji niniejszego zamówienia lub oświadczenie wykonawcy, że kierownik budowy jest jego pracownikiem etatowym ( zał. nr 3 do siwz). 12. Kopia dowodu wniesienia wadium. Uwaga: dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, tj. posiadać adnotacje np. za zgodność z oryginałem i być opatrzony odręcznym podpisem osoby uprawnionej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna za cenę 288,40 zł brutto w biurze Pełnomocnika Prezydenta Miasta ds. Rewitalizacji Starówki ul. Cieszyńska 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Pełnomocnika Prezydenta Miasta ds. Rewitalizacji Starówki ul. Cieszyńska 15, Bielsko-Biała.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO - ZAKUP STOŁU OPERACYJNEGO
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla Pacjentów Bielskiego Centrum Psychiatrii- Olszówka w Bielsku-Białej.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Wykonanie kompleksowej usługi archiwizacji oraz brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. B dla Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka w Bielsku-Białej.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Roboty budowlane realizowane w 2026 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku w m. Młodawin Górny wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Lubochni
więcej: Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





