Ogłoszenie z dnia 2005-09-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kłodzko: ZAKUP 1 SZT. MAMOGRAFU DLA POTRZEB SP ZOZ KŁODZKO Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku, do kontaktów: KOŁODZIEJ KAMIL 74/ 865 12 55, ul. Szpitalna 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, e-mail: sekretariat@zoz.klodzko.pl, www.zoz.klodzko.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP 1 SZT. MAMOGRAFU DLA POTRZEB SP ZOZ KŁODZKO. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ZAKUP 1 SZT. MAMOGRAFU DLA POTRZEB SP ZOZ KŁODZKO. WYMOGI TECHNICZNE OPISANO W ZAŁĄCZNIKU DO SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SP ZOZ KŁODZKO UL. SZPITALNA 1 57-300 kŁODZKO. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 700 000 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 4 TYGODNIE OD DNIA PODPISANIA UMOWY. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 28;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: WADIUM: 21 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: WARUNKI PŁATNOŚCI ZGODNE Z WZOREM UMOWY DOŁĄCZONEJ DO SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ustanawiają oni pełnomocnika (musi to być pełnomocnictwo notarialne) do ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do złożenia: oświadczenia w trybie art. 22, ust. l, pkt. l do 3 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r, z późniejszymi zmianami, oświadczenia w trybie art. 24, ust.l, pkt l do 9 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami, oświadczenia w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, informacja z Krajowego Rejestru Karnego, zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych wyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub |w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodznia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy-za ten okres Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: oświadczenie wykonawcy zgodne z art.36, ust.3 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: CENA - 90% GWARANCJA - 10 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/DTA/7/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.10.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: PRZELEW LUB GOTÓWKA W KASIE ZAMAWIAJĄCEGO. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 27.12.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.10.2005, godzina 10:30, SALA KONFERENCYJNA SP ZOZ KŁODZKO UL. SZPITALNA 1.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.09.2005.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- "Remonty odwodnienia na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego oraz przepustu na drodze nr 3238D w Krosnowicach"
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3308D ul. Zajęcza w Kłodzku na długości 0,5 km"
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej, materiałów do sterylizacji i artykułów biurowych.
- "Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera drogowego typu PATCHER na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego w roku 2024"
- Zakup z dostarczeniem samochodu osobowego dla Gminy Kłodzko
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Rozbudowa mammografu cyfrowego Senographe Pristina prod. GE Medical Systems o system do wykonywania biopsji pod kontrolą mammografii spektralnej dla NIO - PIB Oddział w Gliwicach
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Urządzenia do mammografii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.