eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Wykonywanie wycen nieruchomości dla Gminy Miejskiej Głogów w 2014 roku



Ogłoszenie z dnia 2014-03-05

Głogów: Wykonywanie wycen nieruchomości dla Gminy Miejskiej Głogów w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 47163 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie wycen nieruchomości dla Gminy Miejskiej Głogów w 2014 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie dot. sporządzania operatów szacunkowych nieruchomości oraz wydawania klauzul ich aktualności po upływie okresu, w którym mogłyby być wykorzystane, zgodnie z art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.), w tym: 1) Część 1 - Operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych niezabudowanych do celów: zbycia w drodze przetargu, zbycia w drodze rokowań, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, zamiany, darowizny, przekazania w trwały zarząd, rozwiązania umowy użytkowania wieczystego, nabycia nieruchomości do zasobów Gminy Miejskiej Głogów, aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntu, ustalenia opłaty adiacenckiej i renty planistycznej, ustanowienia ograniczonych praw na nieruchomościach i innych. 2) Część 2 - Operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych zabudowanych (grunt wraz z częściami składowymi). 3) Część 3 - Operatów szacunkowych lokali mieszkalnych i lokali użytkowych, w tym: a) operatów szacunkowych lokali wraz z przynależnym gruntem, b) szkiców inwentaryzacyjnych lokali, c) szkiców inwentaryzacyjnych pomieszczeń przynależnych. 2. Operat szacunkowy nieruchomości należy sporządzić w dwóch egzemplarzach: jeden w wersji papierowej i drugi w wersji elektronicznej. 3. Szkic inwentaryzacyjny lokalu i pomieszczenia przynależnego należy sporządzić w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej. 4. Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach sporządzenie przez wykonawcę opinii zamiast operatu szacunkowego, np. do celów ustalenia opłaty adiacenckiej czy renty planistycznej. Opinię należy sporządzić w dwóch egzemplarzach: jedną w wersji papierowej, a drugą w wersji elektronicznej. 5. Zamawiający będzie zlecał usługi objęte niniejszym zamówieniem wg zaistniałych potrzeb, do wysokości środków finansowych zabezpieczonych w budżecie na ten cel, tj. do kwoty 209.500,00 zł brutto (słownie: dwieście dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100) na trzy części. 6. Zamawiający informuje, że na w/w części zamówienia zostaną podpisane umowy z wybranym/mi wykonawcą/cami, przy założeniu, iż Zamawiający planuje przeznaczyć na poszczególne zadania odpowiednio kwoty brutto: 1) Część 1 - Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych - 119.500,00 zł (słownie: sto dziewiętnaście tysięcy pięćset złotych 00/100); 2) Część 2 - Wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych - 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100); 3) Część 3 - Wycena lokali mieszkalnych i lokali użytkowych - 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 7. Dla rozliczeń dot. sporządzenia klauzuli i opinii Zamawiający ustala stawkę w wysokości 50% ceny operatu szacunkowego - odpowiednio do pkt 1 ppkt 1, 2, 3. 8. Wartości poszczególnych części zamówienia określonych powyżej są wartościami maksymalnymi i mogą one ulec zmniejszeniu. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tego tytułu. 9. Ustalona w umowie cena realizacji całego zamówienia, jak i cena pojedynczych zadań, nie będzie podlegać zmianie w czasie obowiązywania umowy. 10. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w terminie 14 dni, każdorazowo po zakończeniu prac wchodzących w zakres umowy, na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów rozliczeniowych, tj. faktury VAT i protokołu zdawczo-odbiorczego. 11. Zamówienie należy realizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie wyceny nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 ze zm.), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 września 2005 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1628) oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych PFSRM..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Wyceny Nieruchomości Leokadia Lenartowicz, ul. Złota Podkowa 9, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78870,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107550,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający zastosował tryb zapytania o cenę, ponieważ przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.