Ogłoszenie z dnia 2014-03-05
Głogów: Wykonywanie wycen nieruchomości dla Gminy Miejskiej Głogów w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 47163 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie wycen nieruchomości dla Gminy Miejskiej Głogów w 2014 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie dot. sporządzania operatów szacunkowych nieruchomości oraz wydawania klauzul ich aktualności po upływie okresu, w którym mogłyby być wykorzystane, zgodnie z art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.), w tym: 1) Część 1 - Operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych niezabudowanych do celów: zbycia w drodze przetargu, zbycia w drodze rokowań, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, zamiany, darowizny, przekazania w trwały zarząd, rozwiązania umowy użytkowania wieczystego, nabycia nieruchomości do zasobów Gminy Miejskiej Głogów, aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntu, ustalenia opłaty adiacenckiej i renty planistycznej, ustanowienia ograniczonych praw na nieruchomościach i innych. 2) Część 2 - Operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych zabudowanych (grunt wraz z częściami składowymi). 3) Część 3 - Operatów szacunkowych lokali mieszkalnych i lokali użytkowych, w tym: a) operatów szacunkowych lokali wraz z przynależnym gruntem, b) szkiców inwentaryzacyjnych lokali, c) szkiców inwentaryzacyjnych pomieszczeń przynależnych. 2. Operat szacunkowy nieruchomości należy sporządzić w dwóch egzemplarzach: jeden w wersji papierowej i drugi w wersji elektronicznej. 3. Szkic inwentaryzacyjny lokalu i pomieszczenia przynależnego należy sporządzić w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej. 4. Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach sporządzenie przez wykonawcę opinii zamiast operatu szacunkowego, np. do celów ustalenia opłaty adiacenckiej czy renty planistycznej. Opinię należy sporządzić w dwóch egzemplarzach: jedną w wersji papierowej, a drugą w wersji elektronicznej. 5. Zamawiający będzie zlecał usługi objęte niniejszym zamówieniem wg zaistniałych potrzeb, do wysokości środków finansowych zabezpieczonych w budżecie na ten cel, tj. do kwoty 209.500,00 zł brutto (słownie: dwieście dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100) na trzy części. 6. Zamawiający informuje, że na w/w części zamówienia zostaną podpisane umowy z wybranym/mi wykonawcą/cami, przy założeniu, iż Zamawiający planuje przeznaczyć na poszczególne zadania odpowiednio kwoty brutto: 1) Część 1 - Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych - 119.500,00 zł (słownie: sto dziewiętnaście tysięcy pięćset złotych 00/100); 2) Część 2 - Wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych - 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100); 3) Część 3 - Wycena lokali mieszkalnych i lokali użytkowych - 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 7. Dla rozliczeń dot. sporządzenia klauzuli i opinii Zamawiający ustala stawkę w wysokości 50% ceny operatu szacunkowego - odpowiednio do pkt 1 ppkt 1, 2, 3. 8. Wartości poszczególnych części zamówienia określonych powyżej są wartościami maksymalnymi i mogą one ulec zmniejszeniu. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tego tytułu. 9. Ustalona w umowie cena realizacji całego zamówienia, jak i cena pojedynczych zadań, nie będzie podlegać zmianie w czasie obowiązywania umowy. 10. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w terminie 14 dni, każdorazowo po zakończeniu prac wchodzących w zakres umowy, na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów rozliczeniowych, tj. faktury VAT i protokołu zdawczo-odbiorczego. 11. Zamówienie należy realizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie wyceny nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 ze zm.), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 września 2005 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1628) oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych PFSRM..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Wyceny Nieruchomości Leokadia Lenartowicz
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Wyceny Nieruchomości Leokadia Lenartowicz
- Biuro Wyceny Nieruchomości Leokadia Lenartowicz, ul. Złota Podkowa 9, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78870,00
Oferta z najniższą ceną: 78870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107550,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający zastosował tryb zapytania o cenę, ponieważ przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- (3) Budżet Obywatelski- Budowa boiska przy ul. L. Białego - III postępowanie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Głogowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Głogowie "
- Usługa w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych wraz z dzierżawą prasy na odpady
- Roboty budowlane przy ogrodzeniu zabytkowego cmentarza komunalnego w miejscowości Serby
- Modernizacja dróg powiatowych na terenach popegeerowskich Powiatu Głogowskiego - przebudowa drogi powiatowej nr 1004D w miejscowości Sobczyce
- "Zabezpieczenie, konserwacja, restauracja i remont Fortu Gwiaździstego i jego otoczenia- Twierdza Głogów"
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- Opracowanie dokumentacji pn.: Rozbudowa DW nr 171 wraz z budową przepustu w m. Stary Chwalim
- Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Kielce i Skarbu Państwa w celu aktualizacji bądź ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego
- Wykonanie dokumentacji (wykazów synchronizacyjnych) w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w dziale I-O ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB.
- Wykonanie prac geodezyjnych część 6
- Wykonanie prac geod. polegających na sporządzeniu map z proj. podziału, wznowieniu znaków gr. , wyznaczeniu punktów gr., ustaleniu granic ewid. i podziale oraz sporządz. dokum. geod-prawnej - 5 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.