eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasocinKot³ownia olejowa dla potrzeb centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w Mieczynie, Gmina Krasocin

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-03-03

Krasocin: Kot³ownia olejowa dla potrzeb centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w Mieczynie, Gmina Krasocin
Numer og³oszenia: 47156 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasocin , ul. Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 041 3917026 w. 122, faks 041 3917010.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Kot³ownia olejowa dla potrzeb centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w Mieczynie, Gmina Krasocin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: - roboty budowlane - technologia kot³owni - instalacje elektryczne - instalacje CO.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.33.11.10 - Instalowanie kot³ów .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie obowi±zuje

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. W przetargu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawca, którzy spe³nia?j± wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamó?wieñ publicznych, tj.: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 2. Sposób dokonania oceny spe³nienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spe³nienia warunków Zamawiaj±?cy bêdzie siê kierowa³ regu³±: spe³nia albo nie spe³nia, 2) niespe³nienie chocia¿by jednego warunku skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania; ofertê Wykonawcy wykluczonego uznaje siê za odrzucon±..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca musi z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3. 2. Zamawiaj±cy ¿±da w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno?¶ci lub czynno¶ci i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP nastêpuj±cych dokumentów: 1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadcze?nia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wy?stawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2) aktualnych za¶wiadczeñ w³asnego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu- wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adek ofert. 3) wykaz wszystkich wykonanych w ci±gu ostatnich 5 lat robót budowlanych i ich warto¶ci, 4) referencje potwierdzaj±ce, ¿e ww. roboty budowlane zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci±, 5) udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji osób odpowiedzialnych za realizacjê zamówienia. 6) Kosztorys ofertowy. 3. Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w zwi±zku z art. 141 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy ¿±da: 1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie do³±czyæ do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymie?nione w pkt. 2 ppkt 1-5. Dokumenty wymienione w pkt. 3 ppkt 1 sk³adane mog± byæ wspólnie i takiej podlegaæ bêd± ocenie. Wadium wnoszone jest przez konsorcjum; 2) wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem konsorcjum; 3) w przypadku wyboru przez Zamawiaj±cego oferty z³o¿onej przez konsorcjum, Wykonawcy tworz±cy konsorcjum zobo?wi±zani bêd± najpó¼niej przed zawarciem umowy na wyko?nanie zamówienia, do przed³o¿enia umowy konsorcjum; 4) umowa, o której mowa wy¿ej, winna zawieraæ w szczególno¶ci: oznaczenie stron, cel dzia³ania, czas trwania umowy, zasady wspó³dzia³ania, w tym zakres prac przewidzianych przez ka¿d± ze stron oraz zasady dokony?wania rozliczeñ. 4. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamiesz?kania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci Wykonawca postêpuje zgodnie z § 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zama?wiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (DzU nr 87, poz. 605). 5. Zamawiaj±cy wymaga, aby ¿±dane przez niego dokumenty zosta³y z³o¿one w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczo?nej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasocin.eobip.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Krasocin ul Macierzy Szkolnej 1 29-105 Krasocin Pokój nr 12.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy Krasocin ul Macierzy Szkolnej 1 29-105 Krasocin Pokój nr 8, Sekretariat.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.