Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-28
Przemyśl: Przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego i ich naprawy bieżące wynikające z eksploatacji oraz naprawa ultrasonografu SSD4000 firmy Aloka
Numer ogłoszenia: 47087 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6771500, 6771513, faks 016 6784971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego i ich naprawy bieżące wynikające z eksploatacji oraz naprawa ultrasonografu SSD4000 firmy Aloka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne urządzeń medycznych oraz naprawy bieżące sprzętu medycznego wynikające z eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiety od 1 do 42: Przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego i ich naprawy bieżące wynikające z eksploatacji - Załącznik nr 3.1 do SIWZ Pozycja/ Nr pakietu Nazwa urządzenia/ typ 1/1 Drukarka do błon DryStar3000, 2/2 Kamera indentyfika. do błon Digid3000, 3/3 Aparat elektrochirurgiczny ES-350, 4/4 Aparat elektrochirurgiczny ES-350, 5/5 Aparat elektrochirurgiczny ES-400, 6/6 Aparat elektrochirurgiczny Erbotom400, 7/7 Aparat elektrochirurgiczny Autocom, 8/8 Aparat elektrochirurgiczny Autocom, 9/9 Aparat elektrochirurgiczny, 10/10 Ultrasonograf GAIA8800, 11/11 Ultrasonograf SSD4000, 12/12 Sprężarka tłokowa bezolejowa KCT401, 13/13 Sprężarka tłokowa bezolejowa KCT550, 14/14 Elektroencofalograf EEG Digi Trak, 15/15 Cystoskop uretroskop, 16/16 Laparoskop operacyjny z kamerą Image1, 17/17 Klipsownica, 18/18 Optyka Hopkins II 30 19/19 Optyka Hopkins II 0 20/20 Resektoskop, 21/21 Zasilacz zimnego światła, 22/22 Źródło światła ze światłowodem, 23/23 Ezofagoskop, 24/24 Zestaw instrumentów do mikrochirurgii ucha, 25/25 Narzędzia chirurgiczne różne używane w szpitalu firmy Storz, 26/26 Narzędzia chirurgiczne różne używane w szpitalu firmy Aesculap Chifa, 27/27 Spirometr LungTest 1000S, 28/28 Autorefraktometr R50, 29/29 Tonometr bezkontaktowy TX10, 30/30 Polomierz Centerfield, 31/31 Adaptometr/ Nyktometr MesotestII, 32/32 Dioptromierz LM380, 33/33 Aparat kriochirurgiczny K26 ze zbiornikiem na ciekły azot, 34/34 Myjnia dezynfektor DEKO 190E, 35/35 Myjnia dezynfektor DEKO 190E, 36/36 Myjnia dezynfektor DEKO 190E, 37/37 Łóżko szpitalne ze sterowaniem Eleganza, 38/38 Łóżko szpitalne ze sterowaniem Eleganza, 39/39 Łóżko szpitalne ze sterowaniem Eleganza, 40/40 Dermatom DTM 3000, 41/41 Detektor tętna płodu UDT300, 42/42 Oftalmoskop Specjalist. Jeżeli czas naprawy aparatu lub wykonanie usług serwisowych sprzętu wymienionego w pozycjach 10, 11, w powyższej tabeli przekroczy 3 dni robocze, liczone od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego kosztorysu naprawy uszkodzonego sprzętu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu do nieodpłatnej dyspozycji części składowe urządzeń: np. głowicę ultradźwiękową, drukarkę termiczną. Wykaz sprzętu medycznego podlegającego przeglądom okresowym, pogwarancyjnym oraz naprawom bieżącym przedstawia Załącznik Nr 3.1 do Specyfikacji, stanowiący jednocześnie Formularz cenowy. Każda z pozycji asortymentowych załącznika Nr 3.1 stanowi odrębny pakiet i będzie oceniana odzielnie. W ramach niniejszego postępowania, ilekroć Zamawiający używa terminu serwisowanie sprzętu, termin ten należy rozumieć jako przeglądy okresowe sprzętu medycznego wymienionego w Załączniku nr 3.1 do SIWZ realizowane według ustalonego harmonogramu. W szczególności usługami serwisowymi nie są naprawy uszkodzonego sprzętu medycznego, które w ramach niniejszego postępowania stanowią dodatkowe usługi, rozliczane wg stawki godzinowej pracy serwisanta oraz wg cennika części zamiennych producenta sprzętu medycznego w ramach posiadanych środków finansowych. W zakresie Pakietów 1-42 Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zamówienie podstawowe - prawo opcji zobowiązuje Zamawiającego do realizacji zamówienia w zakresie zadeklarowanym, tj. do wykonania co najmniej jednej usługi serwisowej sprzętu z każdej pozycji wymienionej w załączniku nr 3.1 do specyfikacji. W powyższym zakresie Zamawiający ma pewność co do jej wykonania, z zastrzeżeniem, iż w przypadku wykorzystania środków przeznaczonych na serwisowanie danego sprzętu w związku z koniecznością wykonania ewentualnej wcześniejszej jego naprawy, Zamawiający może odstąpić od usługi serwisowania tego sprzętu . Zamówienie opcjonalne - Zamawiający przewidując prawo opcji jest uprawniony, jeżeli zajdzie potrzeba wykonania większej ilości usług serwisowania wynikająca z zaleceń producenta lub nieprzewidzianych napraw sprzętu, do rozszerzenia procentowego pierwotnie określonego przedmiotu zamówienia o 30 % zamówienia podstawowego. Pakiet Nr 43 - Naprawa ultrasonografu SSD4000 firmy Aloka - Załącznik nr 3.2 do SIWZ Pakiet Nazwa sprzętu/ typ 43 Naprawa polegająca na wymianie głowicy do badań kardiologicznych o częstotliwości pracy głowicy w zakresie 1,0-5,0 MHz Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem dokonania prawidłowej wyceny naprawy uszkodzonego sprzętu polegającej na wymianie głowicy do badań kardiologicznych o częstotliwości pracy głowicy w zakresie 1,0-5,0 MHz. Użytkowany aparat ultrasonograficzny wyposażony jest: - w głowicę do badań kardiologicznych o częstotliwości pracy głowicy w zakresie 1,0-5,0 MHz, która uległa uszkodzeniu, - głowicę do badań naczyniowych o częstotliwości pracy głowicy w zakresie 4-12 MHz, - głowicę do badań jamy brzusznej o częstotliwości pracy głowicy w zakresie 2-7 MHz. WARUNKI BEZWZGLĘDNIE WYMAGANE DOTYCZĄCE NOWEJ GŁOWICY: 1. Rok produkcji głowicy ultrasonograficznej 2011 lub 2012 2. Głowica musi współpracować z posiadanym aparatem ultrasonograficznym SSD4000 Plus firmy Aloka, oraz musi być przystosowana do pracy bez konieczności zakupu dodatkowych adapterów. 3. Długość przewodu pomiędzy czołem głowicy a wtyczką max. 1,8 m. 4. Waga głowicy max. 1,2 kg. 5. Kąt obrazowania/pole widzenia min. 90°. 6. Głowica wielocząsteczkowa przełączalna. 7. Głowica elektroniczna 8. Doppler ciągły. 9. Doppler pulsacyjny. 10. Okres gwarancji głowicy ultrasonograficznej - co najmniej24 miesiące; 11. Dostępność części zamiennych min. 10 lat..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 43.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie wykonawcy stwierdzające, że zaoferowana głowica do aparatu ultrasonograficznego SSD4000 firmy Aloka posiada certyfikat CE dla urządzeń medycznych 93/42/EEC. - załącznik nr 5 do SIWZ (dotyczy Pakietu Nr 43)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących Wykonawcę z innymi podmiotami stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. (jeśli dotyczy) 2. Ponadto, w przypadku powołania się Wykonawcy na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów, w razie zaistnienia konieczności realizacji zamówienia (lub części zamówienia) przez te podmioty (podwykonawstwo), należy dodatkowo - oprócz pisemnego zobowiązania podmiotu, któremu Wykonawca powierzył podwykonawstwo - złożyć oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2.2 SIWZ (jeśli dotyczy), 3.Stawka godzinowa za pracę serwisanta w przypadku naprawy uszkodzonego sprzętu medycznego (dotyczy Pakietów nr 1-42)- Załącznik Nr 4.1 do SIWZ, 4. Bonifikata oraz sposób punktacji (dotyczy Pakietów nr 1-42)- Załącznik Nr 4.2 do SIWZ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
istotne warunki zmiany umowy zostały opisane w § 6 Projektu umowy- załącznik nr 6.1 do SIWZ - dotyczy pakietów 1-42
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej w Przemyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2012 godzina 12:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 1, Piętro II, Kancelaria Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1. Drukarka do błon DryStar3000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 2100,00-2550,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2. Kamera indentyfika. do błon Digid3000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 1500,00-1700,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3. Aparat elektrochirurgiczny ES-350.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 480,00-550,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4. Aparat elektrochirurgiczny ES-350.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 480,00-550,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5. Aparat elektrochirurgiczny ES-400.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 480,00-550,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6. Aparat elektrochirurgiczny Erbotom400.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 70,00-90,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7. Aparat elektrochirurgiczny Autocom.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 180,00-215,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8. Aparat elektrochirurgiczny Autocom.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 180,00-215,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9. Aparat elektrochirurgiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 70,00-90,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10. Ultrasonograf GAIA8800.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 1550,00-1650,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11. Ultrasonograf SSD4000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 3000,00-3350,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12. Sprężarka tłokowa bezolejowa KCT401.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 490,00-550,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13. Sprężarka tłokowa bezolejowa KCT550.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 490,00-550,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14. Elektroencofalograf EEG Digi Trak.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 750,00-850,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15. Cystoskop uretroskop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 190,00-210,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16. Laparoskop operacyjny z kamerą Image1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 110,00-115,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17. Klipsownica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 190,00-210,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18. Optyka Hopkins II 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 190,00-210,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19. Optyka Hopkins II 0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 190,00-210,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20. Resektoskop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 190,00-210,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21. Zasilacz zimnego światła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 190,00-210,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22. Źródło światła ze światłowodem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 190,00-210,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 23. Ezofagoskop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 190,00-210,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet 24. Zestaw instrumentów do mikrochirurgii ucha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 190,00-210,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet 25. Narzędzia chirurgiczne różne używane w szpitalu firmy Storz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 460,00-500,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet 26. Narzędzia chirurgiczne różne używane w szpitalu firmy Aesculap Chifa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 750,00-850,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet 27. Spirometr LungTest 1000S.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 230,00-255,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet 28. Autorefraktometr R50.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 250,00-300,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet 29. Tonometr bezkontaktowy TX10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 250,00-300,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet 30. Polomierz Centerfield.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 250,00-300,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet 31. Adaptometr/ Nyktometr MesotestII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 250,00-300,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet 32. Dioptromierz LM380.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 250,00-300,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet 33. Aparat kriochirurgiczny K26 ze zbiornikiem na ciekły azot.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 250,00-300,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet 34. Myjnia dezynfektor DEKO 190E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 750,00-830,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet 35. Myjnia dezynfektor DEKO 190E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 750,00-830,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet 36. Myjnia dezynfektor DEKO 190E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 750,00-830,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet 37. Łóżko szpitalne ze sterowaniem Eleganza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 370,00-420,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Pakiet 38. Łóżko szpitalne ze sterowaniem Eleganza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 370,00-420,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Pakiet 39. Łóżko szpitalne ze sterowaniem Eleganza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 370,00-420,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Pakiet 40. Dermatom DTM 3000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 370,00-420,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Pakiet 41. Detektor tętna płodu UDT300.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 370,00-420,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Pakiet 42. Oftalmoskop Specjalist.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i pogwarancyjne sprzętu medycznego oraz naprawy bieżące tego sprzętu wynikające z eksploatacji. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 155,00-168,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Bonifikata - 10
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Pakiet 43. Naprawa ultrasonografu SSD4000 firmy ALOKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa ultrasonografu SSD4000 firmy ALOKA polegająca na wymianie głowicy do badań kardiologicznych o częstotliwości pracy głowicy w zakresie 1,0-5,0 MHz. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 30000,00-31600,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- ORGANIZACJA WYCIECZKI INTEGRACYJNEJ DO DREZNA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Przemyśl" cz.2
- Wykonanie dok. projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. :,,Przebudowa oraz modernizacja układu komunikacyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Sportowej 6 w Prz-ślu"
- USŁUGA DRUKU I TRANSPORTU 11 -STU PUBLIKACJI DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU.
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Zakładu Karnego w Przemyślu i Oddziału Zewnętrznego w Medyce"
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń w SP ZOZ w Myszkowie
- Świadczenie usług konserwacji - przeglądów aparatury i sprzętu medycznego.
- Usługi w zakresie okresowych przeglądów serwisowych i naprawy sprzętu medycznego ZP16/2025
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.