eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaDostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, jego instalację, konfigurację i włączenie do pracy w istniejącej sieci komputerowej.



Ogłoszenie z dnia 2012-11-23

Łomża: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, jego instalację, konfigurację i włączenie do pracy w istniejącej sieci komputerowej.
Numer ogłoszenia: 469186 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Szosa Zambrowskiego 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156904, faks 086 2156904.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatlomzynski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://powiatlomzynski.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, jego instalację, konfigurację i włączenie do pracy w istniejącej sieci komputerowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozbudowa istniejącego serwera/macierzy wraz z usługą instalacji i konfiguracji, 2. Dostawa pięciu komputerowych stacji roboczych wraz z oprogramowaniem, monitorem i zasilaczem UPS, 3. Dostawa pamięci masowej nie mniejszej niż 8 TB, 4.Podłączenie do sieci stacji roboczych, pamięci masowej i ich konfiguracja. Uruchomienie na wszystkich dostarczonych stacjach roboczych oprogramowania TurboEwid i Oracle 10g funkcjonującego w sieci..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2/ dokument potwierdzający status prawny wykonawcy wraz z datą rozpoczęcia działalności gospodarczej w dziedzinie dostaw sprzętu komputerowego i wykonywania usług informatycznych lub aktualnie poświadczony wyciąg z aktu rejestracji lub aktualną umowę spółki, czy potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ oświadczenie, ze posiada odpowiedni potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia i, 2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ oświadczenie, ze posiada odpowiedni potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2/ zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego i ZUS

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambowska 1/27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27, pokój 220.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa istniejącego sewera/macierzy wraz z usługą instalacji i konfiguracji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Rozbudowa pojemności dysków do maksymalnych rozmiarów poprzez zainstalowanie w istniejącym serwerze 6 sztuk dysków SAS typu HP 500GB 6G SAS 7.2K. Opis posiadanego serwera: HP DL380R05 2xQC E5440 8GB klaw. Mysz Suse Linux Enterprise HP SW INt. [Z-4700064-902/konfig]. B. Rozbudowa półki macierzy do maksymalnej pojemności poprzez instalacje 4 sztuk dysków SAS typu HP P2000 600GB 6G SAS 15K. Opis techniczny macierzy: HP Macierz 2012FC 8xMSA2000 StorageWorks 2000 AJ742Akonfig C. Instalacja zakupionego sprzętu w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Starostwa Powiatowego w Łomży wraz z jego uruchomieniem i konfiguracją w istniejącej lokalnej sieci komputerowej i użytkowanymi programami (TurboEwid i Oracle)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 5 komputerowych stacji roboczych klasy Dell Vostro 470 lub równoważny wraz z oprogramowaniem użytkowym (Systemem operacyjnym Windows 7, pakietem Office 2010SMB i programem do robienia kopii i nagrywania pyt)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne wymagane parametry stacji komputerowych: 1 Obudowa komputerowa Midi Tower ATX Moc zasilacza (zasilaczy): min 350 Wat; 2. Płyta główna; Producent chipsetu - Intel H77 Typ zintegrowanej karty sieciowej 10/100/1000 Mbit/s, maksymalna pojemność pamięci 32 GB. 3. Karta graficzna; NVIDIA GeForce GT 640 1000MB lub równoważna 4. Procesor; Intel Core i5 3,1 GHz, Cache [L3] 6MB 5. Pamięć RAM: minimum 6 GB, 6.Dysk: Pojemność dysku - min. 1 TB 7. Wewnętrzna nagrywarka DVD?RW; DVD-RAM Dual Layer 8. System operacyjny: Windows 7 Professional; Wersja językowa: polska; Wersja produktu: OEM; dla pięciu zakupywanych komputerowych stacji roboczych 9. Program do wykonywania kopii i nagrywania płyt. 10. Klawiatura i mysz markowana przez producenta komputera. 11. Gwarancja producenta komputera min. 3 lata, realizowana następnego dnia roboczego po zgłoszeniu awarii w miejscu użytkowania sprzętu (3YNBD)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.