eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDozorowanie i utrzymanie czystości w budynkach Rejonu GDDKiA w Opatowie z podziałem na III części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-05

Kielce: Dozorowanie i utrzymanie czystości w budynkach Rejonu GDDKiA w Opatowie z podziałem na III części
Numer ogłoszenia: 4689 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 389026 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach, ul. I. Paderewskiego 43/45, 25-950 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3457431, faks 41 3664804.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie i utrzymanie czystości w budynkach Rejonu GDDKiA w Opatowie z podziałem na III części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dozorowanie i utrzymanie czystości w budynkach Rejonu GDDKiA w Opatowie z podziałem na części: Cześć I: Dozorowanie wraz z utrzymaniem czystości pomieszczenia w budynku administracyjno socjalnym Obwodu Drogowego w Opatowie, ul. Lipowska 2 oraz utrzymanie czystości w budynku administracyjno - biurowym Rejonu w Opatowie, ul. Ćmielowska 4 Część II: Dozorowanie budynku Obwodu Drogowego w Sandomierzu, ul. Błonie 16 Część III: Dozorowanie budynku Obwodu Drogowego w Ożarowie, Wlonice 1A.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dozorowanie wraz z utrzymaniem czystości pomieszczenia w budynku administracyjno socjalnym Obwodu Drogowego w Opatowie, ul. Lipowska 2 oraz utrzymanie czystości w budynku administracyjno - biurowym Rejonu w Opatowie, ul. Ćmielowska 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: P.P.U.H. PRA MED. PLUS Anna Prasek- Lider, Ul. Tartaczna 5, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
  • P.U.H Z.P. PRAGAL Zdzisław Prasek - Partner, Ul. Galla 4B, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93038,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dozorowanie budynku Obwodu Drogowego w Sandomierzu, ul. Błonie 16

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U. KERIM, Ul. Sandomierska 14A, 26-611 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36974,78

  • Oferta z najniższą ceną: 36974,78 / Oferta z najwyższą ceną: 71347,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dozorowanie budynku Obwodu Drogowego w Ożarowie, Wlonice 1A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U. KERIM, Ul. Sandomierska 14A, 26-611 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36974,78

  • Oferta z najniższą ceną: 36974,78 / Oferta z najwyższą ceną: 71347,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.