eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kęty › Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie Gminy Kęty w 2013 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-04

Kęty: Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie Gminy Kęty w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 46796 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kęty , Rynek 7, 32-650 Kęty, woj. małopolskie, tel. 033 844-76-70, faks 033 8447660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie Gminy Kęty w 2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać następujące prace: Mechaniczne, przy użyciu zamiatarki, oczyszczanie ulic (wzdłuż chodników) w mieście (ich długość około 73 km) wg poniższego wykazu uwzględniającego częstotliwość: 2 razy w tygodniu ul. Hutnika ul. Jana Kantego (do Al. Jana Pawła II) ul. Kazimierza Wielkiego ul. Kościuszki ul. Krakowska ul. Fabryczna Aleja Jana Pała II ul. Królickiego ul. Ludowiki ul. Mickiewicza od Rynku do ronda ul. Rajska ul. Reymonta ul. Różana ul. Rynek ul. Sienkiewicza wraz z dworcem i postojem TAXI ul. Sobieskiego parking przy ul. Sobieskiego ul. Żwirki i Wigury ul. Wszystkich Świętych ul. Wyspiańskiego parking przy ul. Żwirki i Wigury (wlot w ul. Wyspiańskiego) Partyzantów wraz z parkingami droga przez os. Nad Sołą obwodnica zachodnia od ul. Kościuszki do ul. Spacerowej 1 raz w tygodniu Aleja Cmentarna ul. Cmentarna os. Dębowe ul. Dąbrowskiej droga wraz z parkingiem do krytej pływalni ul. Fabryczna od ronda do mostu na potoku Młynówka Czaniecka wraz z mostem os. Kamieniec ul. Kilińskiego ul. Klasztorna ul. Kleparz (od ul. Sobieskiego do przejazdu PKP) ul. Maksymiliana Kolbe ul. Konopnickiej ul. Legionów os. Leśne ul. 3-go Maja os. Miodowe ul. Młodzieży Polskiej ulica łącząca ul. Sobieskiego z ul. Młodzieży Polskiej wraz z parkingami parking przy ul. Sienkiewicza ul. Nieznanego Żołnierza ul. Ogrodowa (do ul. Cmentarnej) os. 700-lecia - ulica od ul. Żwirki i Wigury do kościoła wraz z parkingiem przykościelnym oraz parkingiem przy bloku nr 1 ul. s. Marii Łempickiej ul. Słoneczna - część od ul. Sienkiewicza ul. Słowackiego ul. Staszica ul. Stojałowskiego ul. Szczepana ul. Szkolna ul. Szpitalna ul. Świętokrzyska ul. Wiśniowa os. Wrzosowe ulica przez os. Wyszyńskiego (od. ul. Kościuszki do ul. Żwirki i Wigury)os. Zachodnie Mechaniczne, przy użyciu zamiatarki, oczyszczanie ulic (ich długość około 31 km) wzdłuż chodników na terenie Sołectw tj. : w Nowej Wsi, Bielanach, Łękach, Malcu, Bulowicach i Witkowicach wg poniższego wykazu, dwa razy w miesiącu Bulowice: ul. Bielska wraz z parkingami obok kościoła i cmentarza ul. Krakowska do ul. Ogrodowej - jedna strona ul. Ogrodowa ul. Różana wraz z parkingiem Bielany: ul. Kęcka wraz z zatokami autobusowymi ul. Główna Plac Św. Macieja ul. Mostowa do mostu na Sole wraz z mostem ul. Solna ul. Plebańska do cmentarza ul. Miodowa do mostku ul. Łęcka Łęki: ul. Akacjowa ul. Parkowa ul. Piastowska - wzdłuż chodnika ul. Sportowa, ul. Świerkowa Malec: ul. Jędrzejowskiego do ul. Wesołej ul. Kościelna - wzdłuż chodników ul. Podlas ul. Świętojańska, Nowa Wieś: ul. Oświęcimska wraz z zatokami autobusowymi ul. Św. Floriana ul. Maksymiliana Kolbe ul. Matejki ul. Jana Kantego ul. Batorego do mostu na Uldze ul. Dworska ul. Moniuszki ul. Staszica Witkowice: okrawężnikowane drogi w centrum - ul. Beskidzka ul. Kanada od ul. Kościelnej do ul. Beskidzkiej wraz z zatoką autobusową parking przy ul. Dworskiej Oczyszczanie z liści w okresie jesiennym chodników wzdłuż zamiatanych ulic. Odwóz zebranych nieczystości na składowisko odpadów komunalnych w Kętach wraz z poniesieniem wszelkich opłat związanych z wykonaniem ww. czynności. Wszystkie prace związane z zamiataniem (oczyszczaniem ulic) należy przeprowadzać przy użyciu specjalistycznego sprzętu wymienionego w załączniku nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w poniższych dokumentach: - Zezwolenie na transport odpadów wydane, w drodze decyzji, przez Starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady w myśl ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), Zaświadczenie z nr wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w myśl ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r.,poz. 391).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające wielkością i rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za realizowane zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumieć się będzie świadczenie usługi w zakresie oczyszczania ulic przy użyciu zamiatarki mechanicznej, a za porównywalną wielkość - usługa o wartości brutto nie mniejszej niż 140.000,00 zł brutto każda. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych usług (zał. nr 5 do SIWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje: 1) 2 sprawnymi technicznie zamiatarkami mechanicznymi spełniającymi następujące parametry: - posiadają skuteczny system zraszania wodnego w czasie zamiatania, - są wyposażone w przednią szczotkę frezową, - posiadają urządzenie do ciśnieniowego mycia i przepłukiwania studzienek ściekowych, - posiadają elastyczną ssawę (odkurzacz). 2) beczką asenizacyjną na podwoziu samochodu ciężarowego - 1 szt. Wykaz sprzętu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. b) wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy) - druk wykazu ujęto w załączniku nr 3 do SIWZ. c) upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym.Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec wykonawcy będącego spółką cywilną dopuszcza się dołączenie umowy spółki cywilnej, z której będzie wynikać stosowne upoważnienie. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wymagania stawiane wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia 1) do oferty musi być dołączone stosowane pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo może zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) każdy z wykonawców oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. 2 (lub w pkt 3 - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli taka oferta zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w okolicznościach podanych poniżej: 2. Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym Zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać; b) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych prac. 3. Zmiana zakresu rzeczowego usługi może nastąpić w przypadku likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy; 4. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku: a) zmiany stawek podatku VAT; b) likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnie sporządzonego aneksu podpisanego przez obie strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kety.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty. W przypadku przekazywania SIWZ drogą pocztową do kosztów SIWZ zostanie doliczony koszt przesyłki za pobraniem..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2013 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, dziennik podawczy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.