eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Modernizacja ewidencji gruntów w tym założenie ewidencji budynków i lokali dla gm. Przystajń (19 obrębów ewidencyjnych)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Kłobuck: Modernizacja ewidencji gruntów w tym założenie ewidencji budynków i lokali dla gm. Przystajń (19 obrębów ewidencyjnych)
Numer ogłoszenia: 46790 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kłobucku, ul. Rynek im. Jana Pawła II 12, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 034 3109500, fax 034 3109507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatklobucki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów w tym założenie ewidencji budynków i lokali dla gm. Przystajń (19 obrębów ewidencyjnych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Przystajń (19 obrębów ewidencyjnych). Cel i zakres opracowania I - Celem opracowania jest modernizacja ewidencji gruntów, założenie ewidencji budynków i lokali, aktualizacja danych dotyczących terenów zabudowanych w ewidencji gruntów i budynków zgodnie z faktycznym stanem w terenie oraz stanem prawnym, ze szczególnym uwzględnieniem terenów wyłączonych z produkcji rolnej i/lub leśnej . II - Obliczenie granic działek dla obrębu Przystajń na podstawie danych zawartych w operacie podstawowym oraz w operatach uzupełniających III - W ramach pracy należy dostosować zapisy w operacie ewidencji gruntów do zasad określonych w rozporządzeniu w sprawie ewidencji gruntów oraz w instrukcji G5 - w zakresie zadrzewień śródpolnych. IV - Zlecenie obejmuje również: a) obliczenie współrzędnych granic działek stanowiących granicę powiatu kłobuckiego z powiatem lublinieckim na podstawie operatów podstawowych (tzw. -ewidencyjnych- ) z wykorzystaniem wyników pomiarów uzupełniających (PODGiK w Kłobucku). b) obliczenie współrzędnych granic działek stanowiących granicę powiatu kłobuckiego z powiatem lublinieckim na podstawie operatów podstawowych (tzw. -ewidencyjnych- ) z wykorzystaniem wyników pomiarów uzupełniających (PODGiK w Lublińcu). c) sporządzenie protokołu opisującego kolizje granic pomiędzy powiatami wraz z załącznikiem graficznym (wydruk) przebiegu granic obliczonych na podstawie danych z dwóch w/w PODGiK. W ramach zadania należy wykorzystać dane z udostępnionej przez Zleceniodawcę dokumentacji -Analiza granicy działek wyznaczających granice administracyjną powiatów na podstawie stanu prawnego (...)-. Za zakończenie pracy objętej zleceniem uważa się wprowadzenie do systemu informatycznego, w którym prowadzona jest ewidencja gruntów i budynków, wszystkich zmian powstałych w wyniku realizacji niniejszego opracowania. Powierzchnia ewidencyjna obrębu w ha - 8885,8657 Ogólna ilość działek - 11062 Ilość budynków w bazie PODGiK - 7422 Przewidywana ilość budynków do pomiaru (na podstawie ortofotomapy z 2001r.) -1077 Ilość budynków, których co najmniej jeden narożnik przekracza granicę nieruchomości -709 Ogólna ilość budynków - 8499 Ilość lokali - 42 Pełne dane o obiektach umieszczone są w załączniku nr 5 Zamawiający przewiduje etapowanie prac. Wynikami zrealizowanych etapów zamówienia będą: Etap I 1. Sporządzenie kartotek budynków i lokali. 2. Przygotowanie dokumentacji celem wyłożenia jej do wglądu osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej oraz udział w wyłożeniu. Etap II 1. Wyłożenie dokumentacji do wglądu osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej oraz udział w wyłożeniu. Rozpatrzenie zastrzeżeń. 2. Modyfikacja istniejących danych ewidencyjnych w części opisowej ewidencji gruntów w zakresie budynków, lokali i użytków -B-, nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości w systemie informatycznym. 3. Modernizacja części kartograficznej zasobu w zakresie budynków, lokali, użytków -B-, nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości -mapa ewidencyjna analogowa i w systemie informatycznym, -mapa zasadnicza analogowa i w systemie informatycznym. Opracowany w wyniku założenia ewidencji budynków projekt operatu opisowo - kartograficznego zostanie przedstawiony przez Wykonawcę, do wglądu zainteresowanym stronom. Wyłożenie operatu nastąpi wg zasad podanych w art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. Nr 100, poz.1086 z 2000 r. z późn. zm.). Uwagi i zastrzeżenia do danych ewidencyjnych przedstawionych w projekcie operatu opisowo - kartograficznego będzie rozpatrywał Starosta przy udziale Wykonawcy. Uzupełnienie danych w zasobie nastąpi w terminie określonym w art.24 a ust.9 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. Za zakończenie pracy uważa się wprowadzenie do materiału analogowego i systemu informatycznego, w którym prowadzona jest ewidencja gruntów i budynków, zmian powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia. Wysokość opłaty za czynności geodezyjne i kartograficzne zostanie naliczana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielania informacji a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego z dnia 19 lutego 2004r. (Dz. U. nr 100 poz. 333 zał. nr 1 tab. III lp. 2) Zamówienie musi być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi (zał. Nr 5 do SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.44.30 - 74.27.44.30 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oferta (wzór - zał. nr 1 do SIWZ); - oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 2 do SIWZ); - aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór - zał. nr 3 do SIWZ); - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają stosowne uprawnienia geodezyjne 1 i 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.klobuck.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kłobucku, 42-100 Kłobuck, ul. Rynek im. Jana Pawła 13, pok. Nr 2.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kłobucku, 42-100 Kłobuck, ul. Rynek im. Jana Pawła 13, pok. Nr 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.