eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Modernizacja ewidencji gruntów w tym założenie ewidencji budynków i lokali dla gm. Przystajń (19 obrębów ewidencyjnych)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Kłobuck: Modernizacja ewidencji gruntów w tym założenie ewidencji budynków i lokali dla gm. Przystajń (19 obrębów ewidencyjnych)
Numer ogłoszenia: 61055 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 46790 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kłobucku, ul. Rynek im. Jana Pawła II, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 034 3109500, fax 034 3109507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów w tym założenie ewidencji budynków i lokali dla gm. Przystajń (19 obrębów ewidencyjnych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Przystajń (19 obrębów ewidencyjnych). Cel i zakres opracowania I - Celem opracowania jest modernizacja ewidencji gruntów, założenie ewidencji budynków i lokali, aktualizacja danych dotyczących terenów zabudowanych w ewidencji gruntów i budynków zgodnie z faktycznym stanem w terenie oraz stanem prawnym, ze szczególnym uwzględnieniem terenów wyłączonych z produkcji rolnej i lub leśnej . II - Obliczenie granic działek dla obrębu Przystajń na podstawie danych zawartych w operacie podstawowym oraz w operatach uzupełniających III - W ramach pracy należy dostosować zapisy w operacie ewidencji gruntów do zasad określonych w rozporządzeniu w sprawie ewidencji gruntów oraz w instrukcji G5 - w zakresie zadrzewień śródpolnych. IV - Zlecenie obejmuje również: a) obliczenie współrzędnych granic działek stanowiących granicę powiatu kłobuckiego z powiatem lublinieckim na podstawie operatów podstawowych (tzw. ewidencyjnych ) z wykorzystaniem wyników pomiarów uzupełniających (PODGiK w Kłobucku). b) obliczenie współrzędnych granic działek stanowiących granicę powiatu kłobuckiego z powiatem lublinieckim na podstawie operatów podstawowych (tzw. ewidencyjnych ) z wykorzystaniem wyników pomiarów uzupełniających (PODGiK w Lublińcu). c) sporządzenie protokołu opisującego kolizje granic pomiędzy powiatami wraz z załącznikiem graficznym (wydruk) przebiegu granic obliczonych na podstawie danych z dwóch w/w PODGiK. W ramach zadania należy wykorzystać dane z udostępnionej przez Zleceniodawcę dokumentacji Analiza granicy działek wyznaczających granice administracyjną powiatów na podstawie stanu prawnego (...). Za zakończenie pracy objętej zleceniem uważa się wprowadzenie do systemu informatycznego, w którym prowadzona jest ewidencja gruntów i budynków, wszystkich zmian powstałych w wyniku realizacji niniejszego opracowania. Powierzchnia ewidencyjna obrębu w ha - 8885,8657 Ogólna ilość działek - 11062 Ilość budynków w bazie PODGiK - 7422 Przewidywana ilość budynków do pomiaru (na podstawie ortofotomapy z 2001r.) - 1077 Ilość budynków, których co najmniej jeden narożnik przekracza granicę nieruchomości -709 Ogólna ilość budynków - 8499 Ilość lokali - 42 Pełne dane o obiektach umieszczone są w załączniku nr 5 Zamawiający przewiduje etapowanie prac. Wynikami zrealizowanych etapów zamówienia będą: Etap I 1. Sporządzenie kartotek budynków i lokali. 2. Przygotowanie dokumentacji celem wyłożenia jej do wglądu osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej oraz udział w wyłożeniu. Etap II 1. Wyłożenie dokumentacji do wglądu osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej oraz udział w wyłożeniu. Rozpatrzenie zastrzeżeń. 2. Modyfikacja istniejących danych ewidencyjnych w części opisowej ewidencji gruntów w zakresie budynków, lokali i użytków B, nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości w systemie informatycznym. 3. Modernizacja części kartograficznej zasobu w zakresie budynków, lokali, użytków B, nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości -mapa ewidencyjna analogowa i w systemie informatycznym, -mapa zasadnicza analogowa i w systemie informatycznym. Opracowany w wyniku założenia ewidencji budynków projekt operatu opisowo - kartograficznego zostanie przedstawiony przez Wykonawcę, do wglądu zainteresowanym stronom. Wyłożenie operatu nastąpi wg zasad podanych w art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. Nr 100, poz.1086 z 2000 r. z późn. zm.). Uwagi i zastrzeżenia do danych ewidencyjnych przedstawionych w projekcie operatu opisowo - kartograficznego będzie rozpatrywał Starosta przy udziale Wykonawcy. Uzupełnienie danych w zasobie nastąpi w terminie określonym w art.24 a ust.9 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. Za zakończenie pracy uważa się wprowadzenie do materiału analogowego i systemu informatycznego, w którym prowadzona jest ewidencja gruntów i budynków, zmian powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia. Wysokość opłaty za czynności geodezyjne i kartograficzne zostanie naliczana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielania informacji a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego z dnia 19 lutego 2004r. (Dz. U. nr 100 poz. 333 zał. nr 1 tab. III lp. 2) Zamówienie musi być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi (zał. Nr 5 do SIWZ)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.44.30 - 74.27.44.30 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 250750 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MGGP S.A., ul. Kaczkowskiego 6, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 250750.00
  • Oferta z najniższą ceną: 250750.00 / oferta z najwyższą ceną: 849900.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.