eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Wykonanie robót budowlanych p.n.Remont parkingu na dz. nr 204/22 i ulicy na dz. nr 373/15 i 217/5 na Os. Widok w Świebodzinie z podziałem na 2 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Świebodzin: Wykonanie robót budowlanych p.n.: Remont parkingu na dz. nr 204/22 i ulicy na dz. nr 373/15 i 217/5 na Os. Widok w Świebodzinie z podziałem na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 46725 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, faks 068 3823007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych p.n.: Remont parkingu na dz. nr 204/22 i ulicy na dz. nr 373/15 i 217/5 na Os. Widok w Świebodzinie z podziałem na 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych p.n.: Remont parkingu na dz. nr 204/22 i ulicy na dz. nr 373/15 i 217/5 na Os. Widok w Świebodzinie z podziałem na 2 zadania, polegające na wykonaniu: 1.1. Zadanie 1: Remontu parkingu na dz. nr 204/22 na Os. Widok w Świebodzinie obejmujące m.in.: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm o pow. ok. 112,00 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o pow. ok. 890,00 m2, - regulacja pionowa studzienek - 3 szt. Szczegółowy zakres robót do wykonania zgodnie z zakresem podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. w kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-1. lub 1.2. Zadanie 2: Remontu ulicy na dz. nr 373/15 i 217/5 (wjazd przy lecznicy) na Os. Widok w Świebodzinie obejmujące m.in.: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm o pow. ok. 522,00 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o pow. ok. 1 590,00 m2, - regulacja pionowa studzienek - 9 szt. Szczegółowy zakres robót do wykonania zgodnie z zakresem podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. w kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2. 2. Dostawa materiałów i urządzeń, koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), koszty wywozu i składowania gruzu i urobku na składowisku odpadów, koszty oznakowania i zabezpieczenia robót, uporządkowanie terenu, koszty załadunku, wywozu i rozładunku materiałów z rozbiórki oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, po stronie Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Zadanie 2: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni dróg, ulic, parkingów z mieszanek mineralno-bitumicznych, betonu asfaltowego o wartości: - Zadanie 1: min. 70 000,00 zł brutto każda, - Zadanie 2: min. 180 000,00 zł brutto każda, a w przypadku składania ofert na dwa zadania tzn. na Zadanie 1 i Zadanie 2 na wartość łączną za dwa (2) Zadania tj. na wartość min. 250 000,00 zł brutto każda. Za roboty budowlane wykonane uznaje się roboty zakończone i odebrane protokołem odbioru robót. b) dysponują lub będą dysponować niezbędnymi urządzeniami do wykonania zamówienia, co najmniej: - koparką - 1 szt., - zagęszczarką - 1 szt., - frezarką - 1 szt., - walcem - 1 szt., - równiarką - 1 szt., - układarką do mas bitumicznych - 1 szt., - sprzętem dostawczym - 1 szt., - samochodem samowyładowczym - 1 szt. c) dysponują lub będą dysponować pracownikiem dozoru technicznego: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie i przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego. d) posiadają przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 6 pracownikami. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na równowartość co najmniej Zadanie 1: 70 000,00 zł; - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na równowartość co najmniej Zadanie 2: 180 000,00 zł; a w przypadku składania ofert na dwa zadania tzn. na Zadanie 1 i Zadanie 2 na wartość łączną za dwa (2) Zadania tj. na wartość min. 250 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 2; 1.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 3; 1.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4; b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5; c) uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie i aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy - załącznik nr 6; d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób o którym mowa w ust. 1.3. ppkt. b), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 7; e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik nr 8; f) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie narzędzi i urządzeń o którym mowa w ust. 1.3. ppkt. e), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - załącznik nr 9; g) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 10; 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 11; 1.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 12; b) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 13..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 49.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, pok. nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Remont parkingu na dz. nr 204/22 na Os. Widok w Świebodzinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 1: Remont parkingu na dz. nr 204/22 na Os. Widok w Świebodzinie obejmujące m.in.: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm o pow. ok. 112,00 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o pow. ok. 890,00 m2, - regulacja pionowa studzienek - 3 szt. Szczegółowy zakres robót do wykonania zgodnie z zakresem podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. w kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-1. 2. Dostawa materiałów i urządzeń, koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), koszty wywozu i składowania gruzu i urobku na składowisku odpadów, koszty oznakowania i zabezpieczenia robót, uporządkowanie terenu, koszty załadunku, wywozu i rozładunku materiałów z rozbiórki oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, po stronie Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Remont ulicy na dz. nr 373/15 i 217/5 (wjazd przy lecznicy) na Os. Widok w Świebodzinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 2: Remont ulicy na dz. nr 373/15 i 217/5 (wjazd przy lecznicy) na Os. Widok w Świebodzinie obejmujące m.in.: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm o pow. ok. 522,00 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o pow. ok. 1 590,00 m2, - regulacja pionowa studzienek - 9 szt. Szczegółowy zakres robót do wykonania zgodnie z zakresem podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. w kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2. 2. Dostawa materiałów i urządzeń, koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), koszty wywozu i składowania gruzu i urobku na składowisku odpadów, koszty oznakowania i zabezpieczenia robót, uporządkowanie terenu, koszty załadunku, wywozu i rozładunku materiałów z rozbiórki oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, po stronie Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.