eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard SzczecińskiPrzedmiotem zamówienia jest bieżąca i stała obsługa techniczna elementów odprowadzenia wód opadowych z budynków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-10

Stargard Szczeciński: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca i stała obsługa techniczna elementów odprowadzenia wód opadowych z budynków
Numer ogłoszenia: 46718 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. , ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784750, faks 091 577 15 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prawa handlowego spółka ze 100% udziałem Miasta-Gminy Stargard Szczeciński.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca i stała obsługa techniczna elementów odprowadzenia wód opadowych z budynków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca i stała obsługa techniczna elementów odprowadzenia wód opadowych z budynków mieszkalnych o powierzchni użytkowej 24 379 m2 , pomieszczeń gospodarczych przynależnych do budynków o powierzchni użytkowej 3995 m2 , budynków gospodarczych o powierzchni użytkowej 939 m2,, budynków użytkowych o powierzchni 1440 m2 , budynków mieszkalnych , w których wykonano wymianę pokrycia dachowego o powierzchni użytkowej 9964 m2 stanowiących zasób gminy-miasta Stargardu Szczecińskiego .oraz z budynków mieszkalnych o powierzchni użytkowej 4120 m2 stanowiących zasób Stargardzkiego TBS Sp. z o.o. zgodnie załącznikiem nr 1 i nr 2 do SIWZ Pod pojęciem elementy odprowadzania wód opadowych Zamawiający rozumie: a)Pokrycia dachów wraz z urządzeniami kominowymi i wentylacyjnymi, b)Obróbki blacharskie c)Rynny i rury spustowe łącznie z rewizjami, kanalizacją deszczową i wpustami podwórzowymi Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie. wykonywania przedmiotu zamówienia: a)bieżąca kontrola stanu technicznego b)konserwacja, czyszczenie c)usuwanie zauważonych uszkodzeń, d)naprawy bieżące w pokryciu dachu do 5 m2 , e)naprawa obróbek blacharskich w całości wraz z wymianą do 10% ogólnej powierzchni blacharki na budynku rocznie, f)naprawa rynien i rur spustowych w całości wraz z wymianą odcinków do 2 mb, g)udrażnianie w miarę potrzeby kanalizacji deszczowej i wpustów podwórzowych nie rzadziej niż jeden raz w roku jesienią h)czyszczenie rynien i rur spustowych. Obowiązki , o których mowa w punkcie 3.2 SIWZ Wykonawca zobowiązuje się wykonywać sukcesywnie bez wezwania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną w ilościach wynikających z aktualnych potrzeb, które Wykonawca ustala sam na podstawie bieżącej kontroli technicznej budynku powierzonego do obsługi, albo zgłoszonych przez Zamawiającego, albo wywołanych określoną sytuacją. Roboty, o których mowa w punkcie 3.2 SIWZ Wykonawca realizuje z materiałów własnych. Wykonawca jest zobowiązany do składania w ostatnim dniu m-ca pisemnej informacji dotyczącej ilości i rodzaju wykonanych prac w ramach zawartej umowy z podziałem na prace wskazane przez Zamawiającego oraz prace wykonane w wyniku bieżących przeglądów.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających obejmujących 50 % zamówienia podstawowego , przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.18.20 - 45.26.18.20 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 zł na zadanie nr 1, 3000 zł na zadanie nr 2 w jednej lub kilku następujących formach; gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.45 ust.6 pkt 5 pzp lub w pieniądzu.wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć przed terminem składania ofert na rachunek zamawiającego w Banku PEKAO SA o Stargard Szczeciński nr 10124039011111000042204466 i opisywać odpowiednio wadium przetarg obsługa techniczna dachy Zadanie nr .... wpisać odpowiednie zadanie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje sposobu oceniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże , że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę trwającą minimum 12 miesięcy odpowiadającą swoim rodzajem i wielkością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie przez to obsługę techniczną elementów odprowadzania wód opadowych z budynków o łącznej powierzchni usług wykonywanych w ciągu każdego miesiąca co najmniej o a) łącznej powierzchni użytkowej budynków 22 000 m2 w odniesieniu do ZADANIA NR 1, b) łącznej powierzchni j budynków 22 000 m2 w odniesieniu do ZADANIA NR 2 z podaniem dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie W przypadku , gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie musi wykazać, ze spełnia powyższy warunek na sumę postawionych kryteriów wynikających z zadań nr 1, nr 2 , np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 musi wykazać, ze posiada doświadczenie w obsłudze technicznej elementów odprowadzania wód opadowych z budynków o łącznej powierzchni 44 000 m 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje sposobu oceniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje sposobu oceniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje sposobu oceniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający nie wymaga złożenia takiego wykazu;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany w treści umowy o udzielenie niniejszego zamówienia wyłącznie w zakresie : a) zmiany powierzchni dotyczącej tylko i wyłącznie adresów wg załącznika nr 1,2, wynikającej z tego zmiany wynagrodzenia b) zmiany wynagrodzenia raz w roku, o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowany przez Prezesa GUS za poprzedni rok kalendarzowy. Zmiana wysokości cen, nie może przekroczyć jednak planowanego na dany rok wskaźnika inflacji, publikowanego w ustawie budżetowej na dany rok. c) zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT d) podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy oraz zmiany podwykonawcy na etapie realizacji robót. Modyfikacje i uzupełnienia w treści niniejszej umowy będzie dokonywana wyłącznie w formie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o ul. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, pokój nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Stargardzkie TBS Sp. z o.o. ul. Struga 29. 73-110 Stargard Szczeciński, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.