eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówudzielenie zamówienia na wykonanie w ramach zadaniaUsuwanie szkód powodziowych na pot. Budzisz w km 7+180-7+380 w m. Sędziszów Młp. i w km 10+650-10+750; 11+150-11+250; 11+300-11+400; 14+850-14+950 w m. Zagorzyce gm. Sędziszów Młp. (umowa Nr 160/EM/2012 z dnia 30.08.2012 r.) robót uzupełniających, polegających nawykonaniu koszy siatkowo - kamiennych oraz wykonaniu materacy siatkowo - kamiennych



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Rzeszów: udzielenie zamówienia na wykonanie w ramach zadania: Usuwanie szkód powodziowych na pot. Budzisz w km 7+180-7+380 w m. Sędziszów Młp. i w km 10+650-10+750; 11+150-11+250; 11+300-11+400; 14+850-14+950 w m. Zagorzyce gm. Sędziszów Młp. (umowa Nr 160/EM/2012 z dnia 30.08.2012 r.) robót uzupełniających, polegających na: wykonaniu koszy siatkowo - kamiennych oraz wykonaniu materacy siatkowo - kamiennych
Numer ogłoszenia: 466968 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8537 440, faks 17 8536421.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jednostka budżetowa)..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie zamówienia na wykonanie w ramach zadania: Usuwanie szkód powodziowych na pot. Budzisz w km 7+180-7+380 w m. Sędziszów Młp. i w km 10+650-10+750; 11+150-11+250; 11+300-11+400; 14+850-14+950 w m. Zagorzyce gm. Sędziszów Młp. (umowa Nr 160/EM/2012 z dnia 30.08.2012 r.) robót uzupełniających, polegających na: wykonaniu koszy siatkowo - kamiennych oraz wykonaniu materacy siatkowo - kamiennych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie koszy siatkowo - kamiennych - wykonanie materacy siatkowo - kamiennych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo - Produkcyjno - Handlowa ZURBTRAK Adam Ochał, 161, 39-126 Zagorzyce, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25959,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29007,82

  • Oferta z najniższą ceną: 29007,82 / Oferta z najwyższą ceną: 29007,82

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, - Zamówienie to polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co w umowie podstawowej Nr 160/EM/2012 z dnia 30.08.2012 r. gdyż; - Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie koszy siatkowo - kamiennych oraz wykonanie materacy siatkowo - kamiennych, a zakres ten wchodzi w skład przedmiotu umowy podstawowej, - Wartość zamówienia wynosi 25959,95 zł netto (wg kosztorysu inwestorskiego), co stanowi 15,54 % wartości zamówienia podstawowego, wynoszącej 167 081,53zł netto W postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego zostały przewidziane zamówienia uzupełniające na wartość 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania nie przekracza, więc ustalonej wartości zamówień uzupełniających (30%). - Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (postępowanie wszczęte w dniu 31.07.2012 r., otwarcie ofert w dniu 16.08.2012 r.), - Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu (pkt XIV. ogłoszenia na stronie internetowej, pkt II.1.4 ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, - Nie upłynęły 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.