eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto › Materiały medyczne - zadanie nr ... Nr. sprawy ZP, PN( 2 )2009 .Nie otwierać przed dniem 18.03. 2009 r godz. 10 00 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Nowe Miasto: Materiały medyczne - zadanie nr ... Nr. sprawy ZP, PN( 2 )2009 .Nie otwierać przed dniem 18.03. 2009 r godz. 10 00 .
Numer ogłoszenia: 46670 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, faks 048 6740040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-nowemiasto.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały medyczne - zadanie nr ... Nr. sprawy ZP, PN( 2 )2009 .Nie otwierać przed dniem 18.03. 2009 r godz. 10 00 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie na dostawę Materiałów medycznych w postaci : Nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych i rękawic chirurgicznych. 1.1.Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części. Każda ze wskazanych części zamówienia określana będzie mianem (zadania). 1)zadanie nr 1 Nici chirurgiczne niewchłanialne oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 33141121- 4 , 2)zadanie nr 2 Nici chirurgiczne wchłanialne oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 33141121- 4 , 3)zadanie nr 3 Siatki przepuklinowe oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 33141126- 9 , 4)zadanie nr 4 Rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 33141420- 0. 2.Opis przedmiotu zamówienia wymienionego w poz. 1.1. i jego minimalna- gwarantowana ilość została określona w formularzach asortymentowo- cenowych - załączniki nr 3,4,5 i 6 SIWZ. 1)Przewidywane ilość przedmiotu zamówienia oszacowano na podstawie danych zużycia z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy zakresu opisanego przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w poszczególnych zadaniach w granicach + 10 %. 1).W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw . 2) W przypadku zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia wykonawcy przysługiwać będzie zwiększone wynagrodzenie przedmiotu zamówienia obliczone po cenach wymienionych w formularzach asortymentowo -cenowych oferty. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Jednocześnie zastrzega ,że jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę częściową obejmującą dowolną liczbę zadań. 5.W ramach pojedynczego zadania przedmiot zamówienia jest niepodzielny . 6.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych i drogą elektroniczną , o których mowa w art.36 ust.2 pkt 4 i pkt 5 ustawy. 7.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej ,o której mowa w art.36 ust.2 pkt 7 ustawy. 8.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających ,o których mowa w art 67 ust 1 pkt 7 ustawy oraz podpisania umowy ramowej. 9.Zamawiający dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Informacje i wymagania związane z dopuszczeniem rozwiązań równoważnych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia . 10.W trakcie postępowania wykonawcy powinni traktować poszczególne zadania jako oddzielne części-np. składając zapytanie ,protest należy wskazać jakiej części dotyczy. Zamawiający prowadząc postępowanie będzie dokonywał czynności związanych w postępowaniu wskazując jakiej części dotyczy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.11.26 - Podwiązki naczyniowe 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy Ci występujący wspólnie spełniający warunki określone w art 22 ust 1 pkt1-4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia szczególności : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez wykazanie posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez złożenia wykazu wykonania co najmniej dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, 3) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dokumentując to poprzez złożenie polisy ubezpieczeniowej, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie oświadczeń i informacji potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego . Spełnienie wymaganych warunków będzie dokonane na podstawie sprawdzenia oferty pod względem formalno prawnym oraz załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń , o których mowa niniejszej SIWZ zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz ze złożoną ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym wg. wzoru określonego w załączniku nr 2 SIWZ należy załączyć: a)Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy wg. wzoru określonego w załączniku nr 3,4,5 lub 6 SIWZ (stosownie do zadania na które składa zamówienie) b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy wg. wzoru określonego w załączniku nr 1 SIWZ (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienia ,każdy z wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument) 2.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem zmówienia lub czynności wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty : a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; ( w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienia ,każdy z wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument) b)Dla przedmiotu oferty kwalifikowanego jako wyrób medyczny - oryginał lub kserokopię Rejestru produktu zamówienia i podmiotu odpowiedzialnego z za jego wprowadzenie do obrotu wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub złożenia kserokopii zgłoszenia przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą, certyfikat CE ,deklarację zgodności lub inne równoważne dokumenty, które potwierdziłyby zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu ; - w sytuacji gdy odpowiednie przepisy prawa wymagają, by potwierdzenie spełniania norm czy wymogów jakościowych wydane było w ściśle określonej formie, jej zachowanie jest konieczne. Prosimy o oznaczenie, której pozycji zadania dotyczą złożone dokumenty. c)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii sporządzonej notarialnie. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów zawartych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2008 r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty powinny być składane ( Dz. U. Nr 188 poz.1155)- składa: - aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takiego dokumentu; - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem,właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 4.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , zamawiający wymaga : a)wykazu wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości ,przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 9 SIWZ . Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni wykazać ,że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej dwie dostawy w zakresie zadania nr 3,4,5 i 6 odpowiadające wartością i zakresem niniejszemu zamówieniu. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające ,że dostawy zostały należycie wykonane. 5.W celu potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga złożenia : a)ważnej kserokopii polisy ubezpieczeniowej , a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia działalności gospodarczej w tym w zakresie przedmiotu zamówienia. 6.Dokumenty, są składane w formie oryginału, wypisu , odpisu lub kopii w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, stosownie do obowiązujących przepisów. 7.Kserokopie dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby (ę) uprawnione (ą) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-nowemiasto.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: S. P. Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n.P po złożeniu wniosku i przelaniu opłaty na konto w Banku Spółdzielczym Belsk Duży nr 75 9116 0001 0001 4616 2000 0001.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n.P. Budynek administracyjny - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.