Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-03
Zielona Góra: Roboty budowlane dotyczące wymiany sieci cieplnej i instalacji centralnego ogrzewania w obiektach Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 46662 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3298360, faks 068 3298399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane dotyczące wymiany sieci cieplnej i instalacji centralnego ogrzewania w obiektach Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany sieci cieplnej i instalacji centralnego ogrzewania w obiektach Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze przy ulicy Zyty 21. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1.1 Przyłącze cieplne niskotemperaturowe - wymiana sieci cieplnej. Opis robót: wymiana przyłącza sieci cieplnej wodnej niskotemperaturowej dla obiektów kubaturowych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze. Zakres prac obejmuje: - przyłącze cieplne centralnego ogrzewania, - przyłącze cieplne ciepłej wody użytkowej. Szczegółowy opis robót został zawarty w dokumentacji technicznej obejmującej: a)Projekt Budowlany zawierający opis techniczny wraz z rysunkami - załącznik nr 1 do SIWZ, b)Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 2 do SIWZ, c)Przedmiar Robót Do Kosztorysu Ofertowego - załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2 Wymianę instalacji centralnego ogrzewania w Budynku Działu Czynników Zakaźnych Przenoszonych Przez Krew w dalszej części dokumentacji zwanym Budynkiem Wirusologii. Opis robót: wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Wirusologii Regionalnego Centrum Krwiodawstwa I Krwiolecznictwa w Zielonej Górze. Zakres prac obejmuje: - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, - demontaż rurociągów wody ciepłej, - wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania. Szczegółowy opis robót został zawarty w dokumentacji technicznej obejmującej: a)Projekt Budowlany zawierający opis techniczny wraz z rysunkami - załącznik nr 4 do SIWZ, b)Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 5 do SIWZ, c)Przedmiar Robót Do Kosztorysu Ofertowego załącznik nr 6 do SIWZ. 1.3 Wymianę instalacji centralnego ogrzewania w Budynku Administracyjnym. Opis robót: wymiana instalacji centralnego ogrzewania w Budynku Administracyjnym Regionalnego Centrum Krwiodawstwa I Krwiolecznictwa w Zielonej Górze. Zakres prac obejmuje: - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania systemu zamkniętego. Szczegółowy opis robót został zawarty w dokumentacji technicznej obejmującej: a)Projekt Budowlany zawierający opis techniczny wraz z rysunkami - załącznik nr 7 do SIWZ, b)Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8 do SIWZ, c)Przedmiar Robót Do Kosztorysu Ofertowego załącznik nr 9 do SIWZ. 1.4 Wymianę instalacji centralnego ogrzewania w Budynku Głównym. Opis robót: wymiana instalacji centralnego ogrzewania w Budynku Administracyjnym Regionalnego Centrum Krwiodawstwa I Krwiolecznictwa w Zielonej Górze. Zakres prac obejmuje: - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania systemu zamkniętego, - przyłączenie istniejącej instalacji ciepłej wody użytkowej. Szczegółowy opis został zawarty w dokumentacji technicznej obejmującej: a)Projekt Budowlany zawierający opis techniczny wraz z rysunkami - załącznik nr 10 do SIWZ, b)Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do SIWZ, c)Przedmiar Robót Do Kosztorysu Ofertowego - załącznik nr 12 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający określa wadium w wysokości 10 000 PLN. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze nr: RAIFFEISEN BANK Polska S.A. ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa/Oddział Zielona Góra 74 1750 1149 0000 0000 0427 3877. 5.Zwrot wadium nastąpi, jeżeli: -upłynie termin związania ofertą, -zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, -zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 6Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, -który został wykluczony z postępowania, -którego oferta została odrzucona. 7.Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 8.Jeżeli Wykonawca wniósł wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie zamieścił nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP a w szczególności: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2004r. nr173, poz.1807), 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: a)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2003r. nr 207 poz. 2016 z późn. Zm.) - załącznik nr 15 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi te kwalifikacje, b)dysponują przynajmniej 1 osobą posiadającą, co najmniej 5-letni staż pracy w zakresie instalacji sanitarnych - załącznik nr 15 do SIWZ wraz z oświadczeniem, c)w okresie 5 lat poprzedzających datę złożenia oferty, wykonali, z należytą starannością, co najmniej trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż połowa ceny oferty w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania wewnątrz budynków, w tym, co najmniej 2 roboty w budynkach użyteczności publicznej podczas normalnego użytkowania budynku - załącznik nr 14 do SIWZ, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym: a)dysponują środkami finansowymi na pokrycie wydatków niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia w warunkach określonych w załączonym do SIWZ projekcie umowy o roboty budowlane w kwocie nie mniejszej niż 200 000 tys. zł lub posiadają, ustaloną przez bank prowadzący ich rachunek podstawowy, zdolność kredytową, na co najmniej taką kwotę, b)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres prowadzonych robót budowlanych, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 PZP. 5.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 6.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć, załączając do oferty, następujące dokumenty, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy składającego ofertę. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 PZP, na wzorze stanowiące załącznik nr 16 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące zapoznania się ze stanem technicznym stanowiącym załącznik nr 17 do SIWZ. 4.Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty określone w pkt 1, 2 i 3 zastępuje dokumentami określonymi w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605). 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych czynności - załącznik nr 15 do SIWZ wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających te kwalifikacje. 7.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż połowa ceny oferty, w tym, co najmniej 2 w budynkach użyteczności publicznej podczas normalnego użytkowania budynku w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania wewnątrz budynków - załącznik nr 14 do SIWZ. W powyższym wykazie robót (załącznik nr 14 do SIWZ) należy podać: wartość robót, daty wykonania, odbiorców, miejsce wykonania robót oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. Za roboty wykonane Zamawiający uznaje te, w których protokoły odbioru były podpisany w w/w okresie. 9.Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą spełnienie warunków finansowych określonych w punkcie V.3a SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK)
ul. Zyty 21
65-046 Zielona Góra
tel. 068/329 83 60, fax. 068/329 83 99.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK) ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





