eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Susznoobsługa geodezyjna Nadleśnictwa Włodawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-07

POZYCJA 46619

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Suszno: obsługa geodezyjna Nadleśnictwa Włodawa Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włodawa, do kontaktów: Andrzej Milaniuk, ul. Szpitalna 152 A, 22-200 Suszno, woj. lubelskie, tel. 082 5721441, fax 082 5723760, e-mail: wlodawa@lublin.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: PGL Lasy Państwowe; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa geodezyjna Nadleśnictwa Włodawa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Nadleśnictwo Włodawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa geodezyjna Nadleśnictwa Włodawa - Ustalenie granicy prawnej działek poprzez rozgraniczenie działek - Rewizja granic gruntów N-ctwa - Ustalenie granicy prawnej działek poprzez wznowienie granic działek - Podział działki - Pomiar sytuacyjno-wysokościowy - Opracowanie lub aktualizacja dla celów projektowych - Uzupełnienie bazy geometrycznej N-ctwa o działki nie ujęte w bazie - Dokonanie konwersji bazy geometrycznej do formatu DXF - Aktualizacja użytków o wykonane zadania gospodarcze bez aktualizacji bazy geometrycznej - Aktualizacja bazy geometrycznej N-ctwa o wprowadzone zmiany w powszechnej ewidencji gruntów - Ustalenie stanu prawnego gruntów w zarządzie N-ctwa wraz z przygotowaniem wniosku do sądu w celu założenia KW 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypis z właściwego rejestru przedsiębiorców lub gminnej ewidencji działalności gospodarczej 2. Aktualne zaświadczenie z US oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 3. Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych. 4. Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień zawodowych. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o podobnym charakterze (a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu), oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zamówień, 6. Dowód wniesienia wadium 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.50.00 - Usługi badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 74.27.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego Oryginalny kod CPV: 74.11.30.00 - Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania Kod CPV wg słownika 2008: 79.13.00.00 - Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie prac z zakresu obsługi geodezyjnej Nadleśnictwa Włodawa wraz ze sporządzeniem dokumentacji geodezyjno-prawnej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.12.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 4 800,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności; - posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia - dysponują co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno wysokościowych realizacyjnych i inwestycyjnych, rozgraniczeń i podziałów nieruchomości, wznowień granic oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych, 3. wykonywali w okresie ostatnich 3 lat od wszczęcia postępowania, a gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi z zakresu prac geodezyjnych o podobnym charakterze i rozmiarze o minimalnej wartości 80 tys, zł rocznie, odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie 4. - zabezpieczają złożoną ofertę wadium. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień Publicznych, pozostałe warunki będą oceniane łącznie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów niżej wymienionych. Niespełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypis z właściwego rejestru przedsiębiorców lub gminnej ewidencji działalności gospodarczej 2. Aktualne zaświadczenie z US oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 3. Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 Ustawy prawo zamówień publicznych. 4. Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień zawodowych. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o podobnym charakterze (a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu), oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zamówień. 6. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/wlodawa/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 14.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.09.2006, godzina 11:00, Świetlica nadleśnictwa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.