eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymań › Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu sportowego, instrumentów muzycznych, urządzeń komputerowych i elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych oraz materiałów biurowych w ramach realizacji Projektu pn.AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-04

Rymań: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu sportowego, instrumentów muzycznych, urządzeń komputerowych i elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych oraz materiałów biurowych w ramach realizacji Projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 46588 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rymań , ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3583127, faks 94 3583151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ryman.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu sportowego, instrumentów muzycznych, urządzeń komputerowych i elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych oraz materiałów biurowych w ramach realizacji Projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu sportowego, instrumentów muzycznych, urządzeń komputerowych i elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych oraz materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu Aktywność Rozwija, realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załącznikach Nr 1-12 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - na 12 części wymienionych niżej: Część Nr 1 - dostawa sprzętu sportowego Część Nr 2 - dostawa urządzeń komputerowych i elektronicznych Część Nr 3 - dostawa specjalistycznych programów komputerowych Część Nr 4 - dostawa pomocy dydaktycznych laboratoryjnych Część Nr 5 - dostawa pomocy dydaktycznych sportowych Część Nr 6 - dostawa przewodników, słowników, gier edukacyjnych Część Nr 7 - dostawa instrumentów muzycznych Część Nr 8 - dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć plastycznych Część Nr 9 - dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z bezpieczeństwa ruchu drogowego Część Nr 10 - dostawa materiałów na potrzeby różnych zajęć dydaktycznych Część Nr 11 - dostawa nagród dla uczestników konkursów Część Nr 12 - dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 32.00.00.00-3, 32.32.12.00-1, 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 39.16.21.10-9, 39.16.20.00-5, 37.44.00.00-4, 34.43.00.00-0, 37.31.00.00-4, 22.11.40.00-2, 22.80.00.00-8, 19.52.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów; Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów; Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów; Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów; Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    formularz ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana podatku od towarów i usług VAT, 2) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada wykonawca, w szczególności: a) działania siły wyższej, b) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności 3) zmiana warunków finansowania zamówienia. 4) konieczność dostarczenia produktu zastępczego, za cenę określoną w ofercie, na uzasadniony wniosek wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, jeżeli produkt o wymaganych parametrach jest niedostępny na rynku. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne uzasadnienie sporządzone przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie przedstawiciel Zamawiającego i przedstawiciel wykonawcy, zatwierdzony przez kierownika Zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy, o których mowa wyżej, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ryman.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rymań, 78-125 Rymań, ul. Szkolna 7, sekretariat Urzędu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Gminy Rymań, ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań, w sekretariacie Urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój Wykształcenia i Kompetencji w Regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wniosek Nr UDA-POKL.09.01.02-32-200/12-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu sportowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - dostawa sprzętu sportowego; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeńm komputerowych i elektronicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - dostawa urządzeńm komputerowych i elektronicznych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 30.20.00.00-1, 32.32.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa specjalistycznych programów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - dostawa specjalistycznych programów komputerowych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych laboratoryjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - dostawa pomocy dydaktycznych laboratoryjnych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych sportowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - dostawa pomocy dydaktycznych sportowych;l szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa przewodników, słowników, gier edukacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - dostawa przewodników, słowników, gier edukacyjnych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.40.00-2, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa instrumentów muzycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 7 - dostawa instrumentów muzycznych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć plastycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 8 - dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć plastycznych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.80.00.00-8, 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z bezpieczeństwa ruchu drogowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 - dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z bezpieczeństwa ruchu drogowego; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa materiałów na potrzeby różnych zajęć dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10 - dostawa materiałów na potrzeby różnych zajęć dydaktycznych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa nagród dla uczestników konkursów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 11 - dostawa nagród dla uczestników konkursów; szczegółówy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.00.00.00-3, 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 12 - dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.