eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przetarg nieograniczony na świadczenie usług przeglądów, konserwacji, napraw i kalibracji urządzeń typu Alcoblow

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Łódź: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług przeglądów, konserwacji, napraw i kalibracji urządzeń typu Alcoblow
Numer ogłoszenia: 465196 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410346 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług przeglądów, konserwacji, napraw i kalibracji urządzeń typu Alcoblow.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa serwisowa obejmująca wykonanie przeglądów, konserwacji, napraw i kalibracji urządzeń typu Alcoblow w łącznej ilości 114 sztuk, będących na wyposażeniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego, które będą przekazywane do kalibracji zgodne z terminami wygaśnięcia obowiązującej gwarancji, tj.: od grudnia 2012r -78 sztuk (wg. załączonego do umowy wykazu numerów fabrycznych urządzeń), od grudnia 2013r -28 sztuk (wg. załączonego do umowy wykazu numerów fabrycznych urządzeń) - łącznie 106 sztuk, od czerwca 2014r - 8 sztuk (wg. załączonego do umowy wykazu numerów fabrycznych urządzeń) - łącznie 114 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości urządzeń przekazanych do przeglądów, konserwacji, napraw i kalibracji w sytuacji pozyskania urządzeń w formie darowizny lub zakupu nowych. Faktyczna ilość i rodzaj usług będzie zależny od faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych i oryginalnych części zamiennych. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego wystawienia protokołu serwisowego i dostarczenie go wraz z urządzeniem po wykonanej usłudze. W przypadku takiej konieczności, zgłoszonej przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć egzemplarz instrukcji obsługi urządzenia. Transport urządzeń w celu wykonania usług odbywać się będzie na koszt Wykonawcy z i do miejsc wskazanych w załączniku nr 2 do umowy. Ceny jednostkowe wskazane w kolumnie nr 5, załącznika nr 2 do SIWZ, winny zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem kompleksowej usługi. Wykonawca udzieli gwarancji: - na okres minimum 12 miesięcy - na części zamienne, - na okres minimum 30 dni - na wykonane naprawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 50.43.30.00 - Usługi kalibracyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Amii sp. z o. o., ul. Grabińska 23, 92-780 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118508,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102889,50

  • Oferta z najniższą ceną: 55878,90 / Oferta z najwyższą ceną: 102889,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.