eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDrobne naprawy pokryć dachowych mających na celu utrzymanie ich właściwego stanu technicznego w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum a stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych oraz współwłasność Gminy i Osób Fizycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-21

Łódź: Drobne naprawy pokryć dachowych mających na celu utrzymanie ich właściwego stanu technicznego w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum a stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych oraz współwłasność Gminy i Osób Fizycznych.
Numer ogłoszenia: 464832 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II" , ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, faks 042 2536422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum2.com3.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drobne naprawy pokryć dachowych mających na celu utrzymanie ich właściwego stanu technicznego w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum a stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych oraz współwłasność Gminy i Osób Fizycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4) Zakres prac obejmuje: 4.1 Szczegółowy zakres przewidywanych napraw : . Zrzucanie śniegu z dachu z wykonaniem niezbędnych przerzutów . Usunięcie śniegu i lodu z rynien celem ich udrożnienia . Usunięcie śniegu i lodu z rur spustowych celem ich udrożnienia . Naprawa rur spustowych wstawianie łatek o pow. do 0,01 m2 . Rozebranie rur spustowych z blachy nadającej się do użytku . Uzupełnianie rur spustowych okrągłych w odcinkach ponad 1,0 m z blachy ocynkowanej o średnicy 18 cm . Uzupełnianie kolanek lub załamań z blachy ocynkowanej . Naprawa rynien przez wstawianie łatek o powierzchni do 0,01 m2 . Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną wierzchniego krycia o następujących parametrach : modyfikacja SBS , włóknina poliestrowa o gram. 180g/m2, zakres plastyczności od - 20 C do + 110 C, grubość min. 3,5 mm - powierzchnia krycia do 55 m2 . Wymiana pokrycia murów ogniowych , pasów pod i nadrynnowych , gzymsów, krawędzi balkonów z blachy ocynkowanej . Uzupełnienie rur wentylacyjnych do 2 mb z blachy ocynkowanej . Drobne naprawy pokrycia - umocowanie pokrycia , zakitowanie . Drobne naprawy pokrycia papowego polegające na wstawianiu łat do 0,10 m2 . Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku . Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku . Uzupełnienie rur spustowych okrągłych w odcinkach ponad 1,0 m z blachy ocynkowanej o śr. 12 cm . Uzupełnienie rur spustowych okrągłych w odcinkach ponad 1,0 m z blachy ocynkowanej o śr. 15 cm . Naprawa obróbek blacharskich, wyprostowanie i polutowanie drobnych uszkodzeń wstawianie łatek o pow. do 0,01 m2 . Rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych - pierwsza warstwa . Rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych -następna warstwa . Dodatkowe nakłady za wykonanie wpustów (sztucerów) z blachy ocynkowanej . Dodatkowe nakłady do uzupełnień rynien za wykonanie koszy (zbiorników) z blachy ocynkowanej . Wymiana haka rynnowego . Sprawdzenie , wyprostowanie, polutowanie uszkodzeń rur spustowych , umocowanie obruszonych uchwytów . Wymiana uchwytów do rur spustowych . Uzupełnienie obróbek blacharskich , kołnierzy kominów i ścian świetlików itd. z blachy ocynkowanej . Obróbki z papy wierzchniego krycia . Uzupełnienie pokryć lub obróbek blacharskich - wyłazu dachowego z pokryciem klapy z blachy ocynkowanej . Czyszczenie rynien . Wymiana deskowania z desek o gr. 25 mm na styk . Wzmocnienie krokwi poprzez nabicie dwustronne desek gr 32 mm . Uzupełnienie wyłazów kominiarskich . Posmarowanie powierzchni dachu lepikiem . Montaż nasad kominowych . Zbijanie sopli . Przygotowanie sprzętu, montaż i demontaż lin asekuracyjnych . Wykonanie zastaw zabezpieczających na dachu . Praca podnośnika PHM na samochodzie . Uzupełnienie blachą ocynkowaną rynien wiszących półokrągłych o śr.15 cm w odcinkach o długości ponad 1 m . Uzupełnienie blachą ocynkowaną rynien wiszących półokrągłych o śr.18 cm w odcinkach o długości ponad 1 m . Uzupełnienie blachą ocynkowaną rynien wiszących półokrągłych o śr.10 cm w odcinkach o długości ponad 1 m 4.2 Prace należy wykonać zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 9 do siwz). 4.3 Wykonawca jest obowiązany do bezpośrednich kontaktów z kierownikiem Działu Technicznego w nagłych , nie przewidzianych zdarzeniach, związanych z realizacją zamówienia. 4.4 Powyższe prace Wykonawca będzie wykonywał przy użyciu własnych narzędzi , materiałów , pracowników włącznie z usunięciem nieczystości . Wykonawca jest zobowiązany wywozić materiały po rozbiórce , śmieci i inne pozostałości we własnym zakresie na wysypisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi wykonawca. 4.5 Wykonawca udzieli pełnej gwarancji na wykonane prace na okres 6 miesięcy od daty odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień . Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonania minimum dwóch kontraktów odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdego kontraktu nie mniejszej niż 55.000,00 złotych brutto (pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych) każda w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju i zakresu robót, wartości robót , dat wykonania i odbiorców i z załączeniem dokumentu (referencji) potwierdzającego , że roboty te obejmowały swoim zakresem przedmiot zamówienia oraz wykonano je należycie .Do robót w trakcie realizacji należy załączyć informacje , czy roboty te są wykonywane należycie. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W sytuacji gdy Wykonawca będzie korzystał z wiedzy , doświadczenia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W takim przypadku winien przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 oraz dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 ust. 2 niniejszej SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień . Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania robót objętych zamówieniem , poprzez wykazanie osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu robót wraz z informacjami na temat ich zakresu wykonywanych czynności , kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonywania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami : - minimum 3 osoby w tym: - minimum 1 osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia - może być właściciel - minimum 1 osoba (może być właściciel) posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów i Techników Budownictwa , która w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych od dnia składania ofert ) pełniła funkcję kierownika budowy. Dopuszcza się aby kierownicy robót posiadali uprawnienia budowlane równorzędne z wyżej określonymi wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych , dopuszcza się również kwalifikacje , zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane , z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2008, Nr 63 poz. 394 ze zmianami), Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W sytuacji gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia l innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W takim przypadku winien przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 oraz dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 ust. 2 niniejszej SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować, że posiadają aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych)wraz z dowodem opłacenia jeżeli fakt ten nie wynika z polisy lub dokumentu . W przypadku upływu terminu ważności polisy w trakcie realizacji umowy , do polisy należy dołączyć zobowiązanie Wykonawcy do przedłużenia ważności ubezpieczenia na czas realizacji zamówienia. Zamawiający będzie żądał również przedłożenia kserokopii nowej polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku opłacania polisy w kilku częściach należy również załączyć dokument potwierdzający opłacenie ostatniej składki.Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W sytuacji gdy Wykonawca będzie korzystał ze zdolności finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W takim przypadku winien przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 oraz dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 ust. 2 niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych , oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia , aktualne , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, aktualne , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert , - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert składa każdy oddzielnie. Natomiast pozostałe dokumenty składają wspólnie. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. Dokument musi być opatrzony pieczęciami wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu poszczególnych wykonawców. Winno zawierać oświadczenie podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana do realizacji niniejszego zamówienia , Zamawiający żąda przed zawarciem umowy , dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców , przy czym termin na jaki została zawarta , nie może być krótszy , niż termin realizacji zamówienia (art. 23 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ponadto do oferty należy załączyć dokumenty rejestrowe mające służyć weryfikacji prawidłowości umocowania osób działających w imieniu wykonawcy tj. aktualny odpis z właściwego rejestru , aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub aktualną umowę spółki cywilnej. Wszystkie dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem .Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - stawka butto - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy oraz zgodnie z art.144 ust.1 ustawy, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy ,a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego np. - z powodu istotnej zmiany cen lub stawek podatkowych, - z powodu istotnych braków lub błędów w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - zmianą wielkości zasobów w trakcie realizacji przyszłej umowy spowodowanych między innymi: zmianą zarządcy nieruchomości , przejęciem nieruchomości przez właścicieli , zmianą formy własności nieruchomości, przejęciem w zarząd nowych nieruchomości , - w przypadku reorganizacji , likwidacji Zamawiającego. - zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami umowy; - zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum2.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II 90-019 Łódź ul. Dowborczyków 5 pokój 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II 90-019 Łódź ul. Dowborczyków 5 pokój 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.