eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa akcesoriów i płynów do produkcji preparatów krwiopochodnych w okresie 12 miesięcyZadanie 1Dostawa akcesoriów do produkcji preparatów krwiopochodnych na separatorach firmy Baxter Zadanie 2Dostawa pojemników z płynem ACD Zadanie 3Dostawa pojemników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Wrocław: Dostawa akcesoriów i płynów do produkcji preparatów krwiopochodnych w okresie 12 miesięcy: Zadanie 1: Dostawa akcesoriów do produkcji preparatów krwiopochodnych na separatorach firmy Baxter Zadanie 2: Dostawa pojemników z płynem ACD Zadanie 3: Dostawa pojemników z Natrium Chloratum 0,9%
Numer ogłoszenia: 46361 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu , ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, faks 071 3281713.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów i płynów do produkcji preparatów krwiopochodnych w okresie 12 miesięcy: Zadanie 1: Dostawa akcesoriów do produkcji preparatów krwiopochodnych na separatorach firmy Baxter Zadanie 2: Dostawa pojemników z płynem ACD Zadanie 3: Dostawa pojemników z Natrium Chloratum 0,9%.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów i płynów do produkcji preparatów krwiopochodnych w okresie 12 miesięcy: Zadanie 1: Dostawa akcesoriów do produkcji preparatów krwiopochodnych na separatorach firmy Baxter 1. Zestaw zamknięty do separacji płytkowej z pojedynczym dostępem do separatora Amicus w ilości 250 szt 2. Zestaw zamknięty do separacji płytkowej z podwójnym dostępem do separatora Amicus w ilości 50 szt 3. Zestaw do plazmaferezy automatycznej do użycia z separatorem Autopheresis w ilości 240szt 4. Igła z drenem do zestawu do pobierania osocza metodą plazmaferezy automatycznej w ilości 400 szt 5. Pojemniki odbiorcze na osocze pobrane metodą plazmaferezy automatycznej do użycia z zestawem Plasmacell C w ilości 240 szt Zadanie 2: Dostawa pojemników z płynem ACD Pojemnik z płynem ACD do konserwacji i preparatyki krwi do stosowania jako antykoagulant podczas zabiegów automatycznej aferezy. Pojemnik z zatyczką do podłączenia do separatora poprzez zestaw jednorazowego użytku. Pojemność 500 ml Ilość - 5000 szt Zadanie 3: Dostawa pojemników z Natrium Chloratum 0,9% Pojemnik z Natrium Chloratum 0,9% - 1) Pojemnik plastikowy z jednym portem. Pojemność 1000 ml Ilość - 400 szt 2) Pojemnik plastikowy z jednym portem. Pojemność 250 ml Ilość - 7300 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13 - Pojemniki na krew 33.69.25.00 - Płyny dożylne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1: 2000 PLN, Zadanie 2: 1000 PLN, Zadanie 3: 200 PLN 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank - ING BANK ŚLĄSKI O/Wrocław, konto nr: 91 1050 1575 1000 0023 1691 2753 Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego w pok. nr S.3.07. Nie należy załączać oryginału przelewu wadium w pieniądzu do oferty. 3.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Wadium może być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 25-03-2009 r. do godz. 9.00. 5.Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Wykonawca, który nie wniesie wadium w pieniądzu lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7.Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawcy, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem art.46 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w ar.25 ust.1 ustawy P.z.p., lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych ofercie, b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże się uprawnieniami lub czynnościami potwierdzonymi dokumentami wydanymi zgodnie z wymaganiami określonymi w §1, pkt 1 oraz w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie lub oświadczenie wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, pkt. 1-10, ust 2 Ustawy P.z.p., 3) Wykonawcy, których oferta została wybrana, przedłożą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Wykonawca musi dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 1.). 3. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2.). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium. (jeżeli wadium jest wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub w poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o wybranej formie dokumentu wadialnego, który zostanie złożony w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego tj. w pokoju nr S.3.07 A do dnia 25-03-2009 r. do godz. 9:00 6. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3.) 7. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 4.) 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane powinien złożyć odpowiednio dokumenty zgodnie z § 2. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty niżej wymienione dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) deklaracje zgodności CE z normami UE potwierdzająca oznakowanie oferowanych wyrobów medycznych znakiem CE zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896. ze zm.) b) dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu na rynku polskim zgodnie z ustawa z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 04. Nr 93, poz. 896), a w szczególności dokumenty stwierdzające, że przedmiot zamówienia został zgłoszony do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania. Ww. dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (oprócz dokumentu z poz.1). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-wroclaw.rckik.com.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu ul. Czerwonego Krzyża 5/9 50-345 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu ul. Czerwonego Krzyża 5/9 50-345 Wrocław sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa akcesoriów do produkcji preparatów krwiopochodnych na separatorach firmy Baxter.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw zamknięty do separacji płytkowej z pojedynczym dostępem do separatora Amicus w ilości 250 szt 2. Zestaw zamknięty do separacji płytkowej z podwójnym dostępem do separatora Amicus w ilości 50 szt 3. Zestaw do plazmaferezy automatycznej do użycia z separatorem Autopheresis w ilości 240szt 4. Igła z drenem do zestawu do pobierania osocza metodą plazmaferezy automatycznej w ilości 400 szt 5. Pojemniki odbiorcze na osocze pobrane metodą plazmaferezy automatycznej do użycia z zestawem Plasmacell C w ilości 240 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pojemników z płynem ACD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik z płynem ACD do konserwacji i preparatyki krwi do stosowania jako antykoagulant podczas zabiegów automatycznej aferezy. Pojemnik z zatyczką do podłączenia do separatora poprzez zestaw jednorazowego użytku. Pojemność 500 ml Ilość - 5000 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pojemników z Natrium Chloratum 0,9%.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik z Natrium Chloratum 0,9% - 1) Pojemnik plastikowy z jednym portem. Pojemność 1000 ml Ilość - 400 szt 2) Pojemnik plastikowy z jednym portem. Pojemność 250 ml Ilość - 7300 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.