Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Szczecinek: Założenie ewidencji budynków i lokali dla części gminy Szczecinek.
Numer ogłoszenia: 46331 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Szczecinecki , ul. 28 Lutego 16, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3724488, faks 094 3729256.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.szczecinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie ewidencji budynków i lokali dla części gminy Szczecinek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Założenie ewidencji budynków i lokali dla części gminy Szczecinek - obręby ewidencyjne: Dalęcino, Gałowo, Marcelin, Gwda Wielka, Gwda Mała, Spore, Dalęcinko, Brzeźno, Kusowo, Trzebiechowo, Kwakowo, Krągłe, Wierzchowo, Grąbczyn, Stare Wierzchowo, Drężno i Nowe Gonne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.41.00 - 74.27.41.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1)Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje) należycie, co najmniej jedno niezależne zamówienie dotyczące założenia ewidencji budynków i lokali o ilości minimum 2000 budynków; 5)Wykonawca dysponuje co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie art. 43 ust.1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005r, nr 240, poz.2027 z późn. zm.) lub posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wyżej opisanych osób; 6)Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7)Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała wg reguły spełnia/nie spełnia, w przypadku nie spełnienia chociażby jednego warunku Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatszczecinecki.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: adres Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Szczecinku, ul. 28 Lutego 16, Biuro Obsługi Interesanta (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy - Urzędzie Gminy Szczecinek
- DOSTAWA WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH II
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
- Budowa drogi leśnej wraz z placem manewrowym w obrębie Wierzchowo, gm. Szczecinek na terenie działek nr 2/12, 3.
- DOSTAWA PALIWA
- Przebudowa obiektu inżynierskiego nr JNI01007324 wraz z przebudową drogi powiatowej nr 1274Z na odcinku Spore-Trzcinno.
więcej: przetargi w Szczecinku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.