eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDoradztwo prawno-organizacyjne wraz z doradztwem finansowym w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-15

Lublin: Doradztwo prawno-organizacyjne wraz z doradztwem finansowym w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy
Numer ogłoszenia: 46304 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Europejskie Centrum Integracji i Współpracy Samorządowej "Dom Europy" , ul. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 532 05 43, faks 0-81 463 17 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: domeuropy@lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie jednostek samorządu terytorialnego..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo prawno-organizacyjne wraz z doradztwem finansowym w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług doradztwa prawno-organizacyjnego dla 60 organizacji pozarządowych z województwa Lubelskiego w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr UDA-POKL.05.04-00-B22-11-00 z dnia 28 listopada 2011 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.. Usługi należy przeprowadzić w wymiarze co najmniej 8 godzin doradztwa prawno-organizacyjnego miesięcznie dla jednej organizacji. Łączna liczba godzin doradztwa w ramach całego projektu wynosi 80 godzin doradztwa prawno-organizacyjnego na jedną organizację, czyli 4800 godz. doradztwa na wszystkie 60 organizacji. Zakres doradztwa obejmuje doradztwo prawno-organizacyjne dotyczące funkcjonowania organizacji pozarządowych oraz przygotowanie we współpracy z przedstawicielami organizacji kompleksowych Indywidualnych Planów Rozwoju. Indywidualne Plany Rozwoju zawierać będą analizę wewnętrznego i zewnętrznego środowiska organizacji (analiza mocnych i słabych stron oraz możliwych szans i zagrożeń), cele do osiągniecia oraz plan działań na 5 letni okres strategiczny rozwoju organizacji. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji: Część 1 - powiat bialski Doradcy prawno-organizacyjnego dla 3 organizacji pozarządowych z powiatu bialskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Biała Podlaska, gmina: Biała Podlaska - 1 organizacja Miejscowość: Dubica Dolna, gmina: Wisznice - 1 organizacja Miejscowość: Kodeń, gmina: Kodeń - 1 organizacja Część 2 - powiat biłgorajski Doradcy prawno-organizacyjnego dla 7 organizacji pozarządowych z powiatu biłgorajskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Biszcza, gmina: Biszcza - 1 organizacja Miejscowość: Ciosmy, gmina: Biłgoraj - 1 organizacja Miejscowość: Rzeczyce, gmina: Frampol - 1 organizacja Miejscowość: Stary Bidaczów, gmina: Biłgoraj - 2 organizacje Miejscowość: Szyszków, gmina: Potok Górny - 1 organizacja Miejscowość: Obsza, gmina: Obsza - 1 organizacja Część 3 - powiat chełmski Doradcy prawno-organizacyjnego dla 1 organizacji pozarządowej z powiatu chełmskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Chełm, gmina: Chełm - 1 organizacja Część 4 - powiat krasnostawski Doradcy prawno-organizacyjnego dla 1 organizacji pozarządowej z powiatu krasnostawskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Krasnystaw, gmina: Krasnystaw - 1 organizacja Część 5 - powiat kraśnicki Doradcy prawno-organizacyjnego dla 3 organizacji pozarządowych z powiatu kraśnickiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Gościeradów Ukazowy, gmina: Gościeradów - 1 organizacja Miejscowość: Kraśnik, gmina: Kraśnik - 1 organizacja Miejscowość: Urzędów, gmina: Urzędów - 1 organizacja Część 6 - powiat lubelski Doradcy prawno-organizacyjnego dla 13 organizacji pozarządowych z powiatu lubelskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Garbów I, gmina: Garbów - 1 organizacja Miejscowość: Leśce, gmina: Garbów - 1 organizacja Miejscowość: Lublin, gmina: Lublin - 9 organizacji Miejscowość: Miłocin, gmina: Wojciechów - 1 organizacja Miejscowość: Bełżyce, gmina: Bełżyce - 1 organizacja Część 7 - powiat lubartowski Doradcy prawno-organizacyjnego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu lubartowskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Lubartów, gmina: Lubartów - 1 organizacja Miejscowość: Wola Skromowska, gmina: Firlej - 1 organizacja Część 8 - powiat łęczyński Doradcy prawno-organizacyjnego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu łęczyńskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Łęczna, gmina: Łęczna - 1 organizacja Miejscowość: Stoczek , gmina: Spiczyn - 1 organizacja Część 9 - powiat parczewski Doradcy prawno-organizacyjnego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu parczewskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Parczew, gmina: Parczew - 1 organizacja Miejscowość: Rudno , gmina: Milanów - 1 organizacja Część 10 - powiat radzyński Doradcy prawno-organizacyjnego dla 13 organizacji pozarządowych z powiatu radzyńskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Brzozowica Duża, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Grabowiec, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Kąkolewnica, gmina: Kąkolewnica - 4 organizacje Miejscowość: Polskowola, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Radzyń Podlaski, gmina: Radzyń Podlaski - 1 organizacja Miejscowość: Turów, gmina: Kąkolewnica - 2 organizacje Miejscowość: Wygnanka, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Żakowola Poprzeczna, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Żakowola Stara, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Część 11- powiat zamojski Doradcy prawno-organizacyjnego dla 13 organizacji pozarządowych z powiatu zamojskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Dominikanówka, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Hutki, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Krasnobród, gmina: Krasnobród - 2 organizacje Miejscowość: Majdan Mały, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Malewszczyzna, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Stara Huta, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Wólka Husińska, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Zamość, gmina: Zamość - 4 organizacje Miejscowość: Zielone, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług doradztwa finansowego dla 60 organizacji pozarządowych z województwa Lubelskiego w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr UDA-POKL.05.04-00-B22-11-00 z dnia 28 listopada 2011 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.. Usługi należy przeprowadzić w wymiarze co najmniej 8 godzin doradztwa finansowego miesięcznie dla jednej organizacji. Łączna liczba godzin doradztwa w ramach całego projektu wynosi 80 godzin doradztwa finansowego na jedną organizację, czyli 4800 godz. doradztwa na wszystkie 60 organizacji. Zakres doradztwa obejmuje doradztwo w zakresie prowadzenia rachunkowości i polityki finansowej organizacji pozarządowych oraz sprawozdawczości, rozliczenia projektów, a także prawidłowego rozliczania dokumentów projektowych wewnątrz organizacji. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji: Część 1 - powiat bialski Doradcy finansowego dla 3 organizacji pozarządowych z powiatu bialskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Biała Podlaska, gmina: Biała Podlaska - 1 organizacja Miejscowość: Dubica Dolna, gmina: Wisznice - 1 organizacja Miejscowość: Kodeń, gmina: Kodeń - 1 organizacja Część 2 - powiat biłgorajski Doradcy finansowego dla 7 organizacji pozarządowych z powiatu biłgorajskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Biszcza, gmina: Biszcza - 1 organizacja Miejscowość: Ciosmy, gmina: Biłgoraj - 1 organizacja Miejscowość: Rzeczyce, gmina: Frampol - 1 organizacja Miejscowość: Stary Bidaczów, gmina: Biłgoraj - 2 organizacje Miejscowość: Szyszków, gmina: Potok Górny - 1 organizacja Miejscowość: Obsza, gmina: Obsza - 1 organizacja Część 3 - powiat chełmski Doradcy finansowego dla 1 organizacji pozarządowej z powiatu chełmskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Chełm, gmina: Chełm - 1 organizacja Część 4 - powiat krasnostawski Doradcy finansowego dla 1 organizacji pozarządowej z powiatu krasnostawskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Krasnystaw, gmina: Krasnystaw - 1 organizacja Część 5 - powiat kraśnicki Doradcy finansowego dla 3 organizacji pozarządowych z powiatu kraśnickiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Gościeradów Ukazowy, gmina: Gościeradów - 1 organizacja Miejscowość: Kraśnik, gmina: Kraśnik - 1 organizacja Miejscowość: Urzędów, gmina: Urzędów - 1 organizacja Część 6 - powiat lubelski Doradcy finansowego dla 13 organizacji pozarządowych z powiatu lubelskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Garbów I, gmina: Garbów - 1 organizacja Miejscowość: Leśce, gmina: Garbów - 1 organizacja Miejscowość: Lublin, gmina: Lublin - 9 organizacji Miejscowość: Miłocin, gmina: Wojciechów - 1 organizacja Miejscowość: Bełżyce, gmina: Bełżyce - 1 organizacja Część 7 - powiat lubartowski Doradcy finansowego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu lubartowskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Lubartów, gmina: Lubartów - 1 organizacja Miejscowość: Wola Skromowska, gmina: Firlej - 1 organizacja Część 8 - powiat łęczyński Doradcy finansowego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu łęczyńskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Łęczna, gmina: Łęczna - 1 organizacja Miejscowość: Stoczek , gmina: Spiczyn - 1 organizacja Część 9 - powiat parczewski Doradcy finansowego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu parczewskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Parczew, gmina: Parczew - 1 organizacja Miejscowość: Rudno , gmina: Milanów - 1 organizacja Część 10 - powiat radzyński Doradcy finansowego dla 13 organizacji pozarządowych z powiatu radzyńskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Brzozowica Duża, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Grabowiec, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Kąkolewnica, gmina: Kąkolewnica - 4 organizacje Miejscowość: Polskowola, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Radzyń Podlaski, gmina: Radzyń Podlaski - 1 organizacja Miejscowość: Turów, gmina: Kąkolewnica - 2 organizacje Miejscowość: Wygnanka, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Żakowola Poprzeczna, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Żakowola Stara, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Część 11 - powiat zamojski Doradcy finansowego dla 13 organizacji pozarządowych z powiatu zamojskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Dominikanówka, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Hutki, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Krasnobród, gmina: Krasnobród - 2 organizacje Miejscowość: Majdan Mały, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Malewszczyzna, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Stara Huta, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Wólka Husińska, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Zamość, gmina: Zamość - 4 organizacje Miejscowość: Zielone, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Zadanie 3 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług doradztwa finansowego w Centrum Organizacji Pozarządowych w wymiarze co najmniej 40 godzin doradztwa finansowego miesięcznie w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr UDA-POKL.05.04-00-B22-11-00 z dnia 28 listopada 2011 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiotem zamówienia są usługi na doradztwo finansowe, polegające w szczególności na: doradztwie finansowym świadczonym w Centrum Organizacji Pozarządowych w wymiarze co najmniej 40 godzin doradztwa finansowego miesięcznie. Usługi będą świadczone w siedzibie COP w Lublinie, wskazanej przez Zamawiającego. Liczba godzin doradztwa realizowanego wynosi 400 godzin doradztwa finansowego. Zakres doradztwa obejmuje: a. doradztwo w zakresie prowadzenia rachunkowości podmiotów z sektora NGO; b. doradztwo w zakresie prowadzenia polityki finansowej podmiotów z sektora NGO; c. doradztwo w zakresie mechanizmów finansowania sektora NGO ze szczególnym uwzględnieniem komercyjnych i niekomercyjnych instrumentów finansowych; d. doradztwo w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych lub dotacji publicznych na działalność i zadania realizowane przez NGO. e. doradztwo podatkowe z uwzględnieniem specyfiki sektora NGO f. doradztwo w zakresie rozwoju podmiotów z sektora NGO g. doradztwo w zakresie prowadzenia audytów w sektorze NGO.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 66.17.10.00 - (3) Doradztwo finansowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1 Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu wymaga posiadania uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata. Zadanie 2 Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zadanie 3 Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał następujące doświadczenie i wykształcenie tj. a. Wykształcenie wyższe prawnicze b. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie prawnym oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje, umowa o doradztwo prawne) Zadanie 2 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał następujące doświadczenie i wykształcenie tj. a. Wyksztalcenie wyższe ekonomiczne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu finansów lub rachunkowości. b. Doświadczenie w pracy na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych oraz posiadania wiedzy z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych na rzecz organizacji pozarządowych, w celu wykazania doświadczenia ww osoba powinna wykazać spełnienie łącznie poniższych kryteriów tj. -ukończenie co najmniej jednego szkolenia z tematyki obejmującej sprawozdawczość, rozliczenie projektów, prawidłowe rozliczanie projektu wewnątrz organizacji -przedłożenie dokumentu poświadczającego wykonywanie pracy lub zlecenia na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych. c. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie finansowym oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje, umowa o doradztwo finansowe) Zadanie 3 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał następujące doświadczenie i wykształcenie tj. a. Wyksztalcenie wyższe ekonomiczne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu księgowości, finansów lub rachunkowości. b. Doświadczenie w pracy na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych oraz posiadania wiedzy z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych na rzecz organizacji pozarządowych, w celu wykazania doświadczenia ww osoba powinna wykazać spełnienie łącznie poniższych kryteriów tj. -ukończenie co najmniej jednego szkolenia z tematyki obejmującej sprawozdawczość, rozliczenie projektów, prawidłowe rozliczanie projektu wewnątrz organizacji -przedłożenie dokumentu poświadczającego wykonywanie pracy lub zlecenia na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych. c. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie finansowym oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje, umowa o doradztwo finansowe)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie pozostałych warunków o których mowa w art. 22 ust 1 Pzp Zamawiający nie żąda potwierdzenia ich spełnienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1 Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, iż dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą tj. a. Wyksztalcenie wyższe prawnicze b. Uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata c. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie prawnym oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje, umowa o doradztwo prawne) Zadanie 2 Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, iż dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu specjalisty z zakresu prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych, która posiada tj. a. Wyksztalcenie wyższe ekonomiczne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu finansów lub rachunkowości. b. Doświadczenie w pracy na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych oraz posiadania wiedzy z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych na rzecz organizacji pozarządowych, w celu wykazania doświadczenia ww osoba powinna wykazać spełnienie łącznie poniższych kryteriów tj. -ukończenie co najmniej jednego szkolenia z tematyki obejmującej sprawozdawczość, rozliczenie projektów, prawidłowe rozliczanie projektu wewnątrz organizacji -przedłożenie dokumentu poświadczającego wykonywanie pracy lub zlecenia na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych. c.w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie finansowym oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje, umowa o doradztwo finansowe) Zadanie 3 Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, iż dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu specjalisty z zakresu prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych, która posiada tj. a. Wyksztalcenie wyższe ekonomiczne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu finansów lub rachunkowości. b.Doświadczenie w pracy na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych oraz posiadania wiedzy z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych na rzecz organizacji pozarządowych, w celu wykazania doświadczenia ww osoba powinna wykazać spełnienie łącznie poniższych kryteriów tj. -ukończenie co najmniej jednego szkolenia z tematyki obejmującej sprawozdawczość, rozliczenie projektów, prawidłowe rozliczanie projektu wewnątrz organizacji -przedłożenie dokumentu poświadczającego wykonywanie pracy lub zlecenia na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych. c.w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie finansowym oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje, umowa o doradztwo finansowe)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1 Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zadanie 2 Wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Zadanie 3 Wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: cop@lubelskie.pl, domeuropy@lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Europejskie Centrum Integracji i Współpracy Samorządowej Dom Europy ul. Marii Curie-Skłodowskiej 5, pok. 8 20-029 Lublin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Europejskie Centrum Integracji i Współpracy Samorządowej Dom Europy ul. Marii Curie-Skłodowskiej 5, pok. 8 20-029 Lublin..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.