eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaRoboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia. sprawa nr 22/KPW/INFR/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-27

Gdynia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia. sprawa nr 22/KPW/INFR/2013
Numer ogłoszenia: 46303 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.mw.mil.pl; www.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia. sprawa nr 22/KPW/INFR/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 a - f do SIWZ, w skład, którego wchodzi Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar i Zestawienie materiałów; W odniesieniu do wskazanych w powyższej dokumentacji znaków towarowych, patentów, źródła pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych posiadających parametry nie gorsze niż wyszczególnione w dokumentacji. Materiały równoważne przed ich zastosowaniem muszą uzyskać akceptację zamawiającego. Mając na uwadze, iż zgodnie z zapisami zawartymi w istotnych postanowieniach umowy, stanowiącymi załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia oraz zapoznał się z dokumentacją zawartą w pkt. 3, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Przedmiar i Zestawienie materiałów, stanowiące część załącznika nr 6 a - f do SIWZ, służyć będą Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie mogą stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją postępowania, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. Zamawiający umożliwi wykonawcom odbycie wizji lokalnej obiektów. Ze względów organizacyjnych dokonanie wizji lokalnej odbędzie się w dniu 03.04.2013 r. o godzinie 9.00. Zbiórka w budynku nr 171 na terenie KPW Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. Na terenie Portu Wojennego obowiązuje system przepustek wydawanych każdorazowo na Biurze Przepustek. Osoby chcące osobiście wziąć udział w spotkaniu powinny uwzględnić czas potrzebny na uzyskanie przepustki. Kontakt telefoniczny - p. Magdalena KACZMAREK Kierownik Sekcji TUN KPW Gdynia, tel. 58 626 66 80. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. roboty konserwacyjne stanowiące przedmiot zamówienia, w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium wynosi: Część I: 2 700, 00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset zł 00/100) Część II: 2 600, 00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset zł. 00/100) Część III: 1 900, 00 zł (słownie: tysiąc dziewięćset zł 00/100) Część IV: 1 700, 00 zł (słownie: tysiąc siedemset zł 00/100) Część V: 3 000, 00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100) Część VI: 2 500, 00 (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy: NBP O/O Gdańsk nr rachunku: 21 1010 1140 0171 5413 9120 2000 z dopiskiem: wadium nr sprawy: 22/KPW/INFR/2013; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium, z wyjątkiem przelewu pieniężnego, składa się w oryginale w Kancelarii Jawnej Komendy Portu Wojennego Gdynia w kopercie opatrzonej nazwą oraz adresem wykonawcy z dopiskiem: Wadium nr sprawy 22/KPW/INFR/2013, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiąca dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. 4.W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia powinno w ich treści zawierać zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiącą dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. 6.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na zasadach określonych w Specyfikacji 12.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1) posiadającymi uprawnienia w odpowiedniej specjalności (na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - Dz. U, z 2006 r. Nr 156 poz. 1118, ze zm), 2) wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonej zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z aktualnym terminem ważności - dla Część I, II, III i IV aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa. - dla Część VI aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa; - dla Część V aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa; lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniejszych obowiązujących przepisów, odpowiednio dla każdej z Części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: a)braku płynności finansowania umowy lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Rocznym Planie Remontów na dany rok budżetowy, b)zmian w ustawie prawo budowlane i rozporządzeniach wykonawczych, ustawach i rozporządzeniach (mających wpływ na przedmiot zamówienia), które nastąpiły po dniu podpisania umowy, c)treści decyzji administracyjnych uzyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy związanych z przedmiotem umowy, d)niemożności dotrzymania terminu wykonania umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e)wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, f)wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia, g)zmiany technologii wykonania robót, a co za tym idzie wynagrodzenia wykonawcy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie przewidział na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie zamówienia bez zmiany technologii robót powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, h)odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót i związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia (o kwotę nie mniejszą niż wynikać to będzie z kosztorysu ofertowego dostarczonego przez wykonawcę do zamawiającego przed podpisaniem umowy), pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie uwzględnił na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu robót, powodowałyby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo, na wniosek wykonawcy, do przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku: a)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, d)wystąpienia konieczności udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych. 4.W przypadkach określonych w ust. 3 okres przesunięcia terminu zakończenia nie przekroczy okresu równego okresowi przerwy lub przestoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.mw.mil.pl, www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiajacego, Sekcjia Zamówień Publicznych - bud. 304 na terenie Portu Wojennego Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2013 godzina 13:30, miejsce: KPW Gdynia, Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia w budynku nr 61 - Gdynia ul. Dickmana, w budynku nr 11 - Gdynia ul. Strażacka 2-8, w pomieszczeniach służb dyżurnych PST w budynku nr 5 - Gdynia ul. Strażacka 2-8, w budynku nr 3 - Gdynia Skwer Kościuszki 8;w budynku nr 332 - Gdynia ul. Śmidowicza;w budynku nr 333 - Gdynia ul. Śmidowicza..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia; 1.konserwacja pomieszczeń serwerowni w budynku nr 61 - Gdynia ul. Dickmana; 2.częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku nr 11 - Gdynia ul. Strażacka 2-8; 3.wymiana posadzek w pomieszczeniach służb dyżurnych PST w budynku nr 5 - Gdynia ul. Strażacka 2-8; 4.wymiana okładzin schodów zewnętrznych w budynku nr 3 - Gdynia Skwer Kościuszki 8; 5.konserwacja pomieszczeń oficera dyżurnego w budynku nr 332 - Gdynia ul. Śmidowicza; 6.przełożenie opaski zewnętrznej budynku, konserwacja pomieszczenia schronu w budynku nr 333 - Gdynia ul. Śmidowicza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.43.21.30-4, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia w budynku nr 1 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1;w budynku nr 138 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1;w budynku nr 19 - Gdynia ul. Dickmana;w budynku nr 31 - Gdynia ul. Dickmana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia:1.konserwacja pomieszczeń Komendy Garnizonu w budynku nr 1 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; 2.konserwacja pomieszczeń i korytarzy w budynku nr 138 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; 3.wymiana krat okiennych, okien, obicie blachą drzwi w budynku nr 19 - Gdynia ul. Dickmana; 4.wymiana wrót wejściowych do magazynu w budynku nr 31 - Gdynia ul. Dickmana..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.31-1, 45.43.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia w budynku nr 375 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1;w budynku nr 379 - Gdynia ul. Śmidowicza 48; w budynku nr 125 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1;w budynku nr 147 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1;w budynku nr 220 Gdynia, ul. Śmidowicza;w budynku nr 2 - Gdańsk ul. Do Studzienki 45..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: 1.odświeżenie powłok malarskich w budynku nr 375 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; 2.odświeżenie powłok malarskich w budynku nr 379 - Gdynia ul. Śmidowicza 48 3.konserwacja pomieszczeń w budynku nr 125 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; 4.konserwacja pomieszczeń w budynku nr 147 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; 5.wymiana drzwi w budynku nr 220 Gdynia, ul. Śmidowicza; 6.wymiana szyb zespolonych w stolarce PCV w budynku nr 2 - Gdańsk ul. Do Studzienki 45..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.11.00-5, 45.42.11.14-6, 45.43.10.00-7, 45.43.11.00-8, 45.43.21.11-5, 45.44.10.00-0, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia w budynku nr 40 - Gdynia ul. Sakowicza 1;w budynku nr 18 - Gdynia ul. Czernickiego 124;w budynku nr 1 - Gdynia ul. Czernickiego 124;w budynku nr 2 i 6 - Gdynia ul. Czernickiego 124..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia:1.konserwacja pomieszczeń oficera dyżurnego w budynku nr 40 - Gdynia ul. Sakowicza 1; 2.konserwacja pomieszczeń w budynku nr 18 - Gdynia ul. Czernickiego 124; 3.naprawa pokrycia dachowego w budynku nr 1 - Gdynia ul. Czernickiego 124; 4.wymiana stolarki okiennej, roboty malarskie w budynku nr 2 i 6 - Gdynia ul. Czernickiego 124..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.26.12.10-9, 45.42.11.32-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia w budynku nr 4 - Gdynia ul. Czernickiego 124;w budynku nr 10 - Dębogórze; w budynku nr 1 - Gdynia ul. Zawiszy Czernego 1 oraz konserwacja instalacji odgromowej w budynku nr 1 - Gdynia Al. Jana Pawła II 13b;w budynku nr 2 i 3 - Gdynia Skwer Kościuszki 8, w budynku nr 1 - Gdynia ul. Pułaskiego 7, w budynku nr 57 - Gdynia ul.Czernickiego 124 oraz w budynku nr 220, 326 i 364-Gdynia ul.RondoBitwypodOliwą1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia:1.częściowa wymiana instalacji elektrycznej i instalacji oświetleniowej na awaryjną w budynku nr 4 - Gdynia ul. Czernickiego 124; 2.konserwacja stacji transformatorowej w budynku nr 10 - Dębogórze; 3.konserwacja rozdzielnicy w budynku nr 1 - Gdynia ul. Zawiszy Czernego 1 oraz konserwacja instalacji odgromowej w budynku nr 1 - Gdynia Al. Jana Pawła II 13b; 4.montaż wyłączników ppoż. w budynku nr 2 i 3 - Gdynia Skwer Kościuszki 8, w budynku nr 1 - Gdynia ul. Pułaskiego 7, w budynku nr 57 - Gdynia ul. Czernickiego 124 oraz w budynku nr 220, 326 i 364 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.73.00-5, 42.41.61.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia w budynku nr 1 - Gdynia ul. Jana z Kolna 8b;w budynku nr 42 - Gdynia ul. Czernickiego 124;w budynku nr 4 - Dębogórze;w budynku nr 1 - Gdańsk ul. Słowackiego 15..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia:1.konserwacja węzła c.w. w budynku nr 1 - Gdynia ul. Jana z Kolna 8b; 2.naprawa pomp, wymiana zaworów i części osprzętu w budynku nr 42 - Gdynia ul. Czernickiego 124; 3.naprawa sprężarek powietrza oraz montaż narurowych filtrów wody w budynku nr 4 - Dębogórze; 4.podłączenie węzła c.o. i c.w.u. do instalacji wewnętrznej w budynku nr 1 - Gdańsk ul. Słowackiego 15..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00-5, 42.12.21.30-0, 42.12.34.00-1, 42.12.43.30-6, 45.33.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.