Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-27
Gdynia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia. sprawa nr 22/KPW/INFR/2013
Numer ogłoszenia: 46303 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.mw.mil.pl; www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia. sprawa nr 22/KPW/INFR/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 a - f do SIWZ, w skład, którego wchodzi Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar i Zestawienie materiałów; W odniesieniu do wskazanych w powyższej dokumentacji znaków towarowych, patentów, źródła pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych posiadających parametry nie gorsze niż wyszczególnione w dokumentacji. Materiały równoważne przed ich zastosowaniem muszą uzyskać akceptację zamawiającego. Mając na uwadze, iż zgodnie z zapisami zawartymi w istotnych postanowieniach umowy, stanowiącymi załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia oraz zapoznał się z dokumentacją zawartą w pkt. 3, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Przedmiar i Zestawienie materiałów, stanowiące część załącznika nr 6 a - f do SIWZ, służyć będą Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie mogą stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją postępowania, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. Zamawiający umożliwi wykonawcom odbycie wizji lokalnej obiektów. Ze względów organizacyjnych dokonanie wizji lokalnej odbędzie się w dniu 03.04.2013 r. o godzinie 9.00. Zbiórka w budynku nr 171 na terenie KPW Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. Na terenie Portu Wojennego obowiązuje system przepustek wydawanych każdorazowo na Biurze Przepustek. Osoby chcące osobiście wziąć udział w spotkaniu powinny uwzględnić czas potrzebny na uzyskanie przepustki. Kontakt telefoniczny - p. Magdalena KACZMAREK Kierownik Sekcji TUN KPW Gdynia, tel. 58 626 66 80. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. roboty konserwacyjne stanowiące przedmiot zamówienia, w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium wynosi: Część I: 2 700, 00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset zł 00/100) Część II: 2 600, 00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset zł. 00/100) Część III: 1 900, 00 zł (słownie: tysiąc dziewięćset zł 00/100) Część IV: 1 700, 00 zł (słownie: tysiąc siedemset zł 00/100) Część V: 3 000, 00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100) Część VI: 2 500, 00 (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy: NBP O/O Gdańsk nr rachunku: 21 1010 1140 0171 5413 9120 2000 z dopiskiem: wadium nr sprawy: 22/KPW/INFR/2013; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium, z wyjątkiem przelewu pieniężnego, składa się w oryginale w Kancelarii Jawnej Komendy Portu Wojennego Gdynia w kopercie opatrzonej nazwą oraz adresem wykonawcy z dopiskiem: Wadium nr sprawy 22/KPW/INFR/2013, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiąca dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. 4.W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia powinno w ich treści zawierać zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiącą dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. 6.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na zasadach określonych w Specyfikacji 12.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1) posiadającymi uprawnienia w odpowiedniej specjalności (na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - Dz. U, z 2006 r. Nr 156 poz. 1118, ze zm), 2) wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonej zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z aktualnym terminem ważności - dla Część I, II, III i IV aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa. - dla Część VI aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa; - dla Część V aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa; lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniejszych obowiązujących przepisów, odpowiednio dla każdej z Części.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: a)braku płynności finansowania umowy lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Rocznym Planie Remontów na dany rok budżetowy, b)zmian w ustawie prawo budowlane i rozporządzeniach wykonawczych, ustawach i rozporządzeniach (mających wpływ na przedmiot zamówienia), które nastąpiły po dniu podpisania umowy, c)treści decyzji administracyjnych uzyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy związanych z przedmiotem umowy, d)niemożności dotrzymania terminu wykonania umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e)wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, f)wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia, g)zmiany technologii wykonania robót, a co za tym idzie wynagrodzenia wykonawcy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie przewidział na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie zamówienia bez zmiany technologii robót powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, h)odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót i związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia (o kwotę nie mniejszą niż wynikać to będzie z kosztorysu ofertowego dostarczonego przez wykonawcę do zamawiającego przed podpisaniem umowy), pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie uwzględnił na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu robót, powodowałyby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo, na wniosek wykonawcy, do przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku: a)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, d)wystąpienia konieczności udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych. 4.W przypadkach określonych w ust. 3 okres przesunięcia terminu zakończenia nie przekroczy okresu równego okresowi przerwy lub przestoju.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.mw.mil.pl, www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiajacego, Sekcjia Zamówień Publicznych - bud. 304 na terenie Portu Wojennego Gdynia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2013 godzina 13:30, miejsce: KPW Gdynia, Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia w budynku nr 61 - Gdynia ul. Dickmana, w budynku nr 11 - Gdynia ul. Strażacka 2-8, w pomieszczeniach służb dyżurnych PST w budynku nr 5 - Gdynia ul. Strażacka 2-8, w budynku nr 3 - Gdynia Skwer Kościuszki 8;w budynku nr 332 - Gdynia ul. Śmidowicza;w budynku nr 333 - Gdynia ul. Śmidowicza..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia; 1.konserwacja pomieszczeń serwerowni w budynku nr 61 - Gdynia ul. Dickmana; 2.częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku nr 11 - Gdynia ul. Strażacka 2-8; 3.wymiana posadzek w pomieszczeniach służb dyżurnych PST w budynku nr 5 - Gdynia ul. Strażacka 2-8; 4.wymiana okładzin schodów zewnętrznych w budynku nr 3 - Gdynia Skwer Kościuszki 8; 5.konserwacja pomieszczeń oficera dyżurnego w budynku nr 332 - Gdynia ul. Śmidowicza; 6.przełożenie opaski zewnętrznej budynku, konserwacja pomieszczenia schronu w budynku nr 333 - Gdynia ul. Śmidowicza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.43.21.30-4, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia w budynku nr 1 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1;w budynku nr 138 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1;w budynku nr 19 - Gdynia ul. Dickmana;w budynku nr 31 - Gdynia ul. Dickmana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia:1.konserwacja pomieszczeń Komendy Garnizonu w budynku nr 1 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; 2.konserwacja pomieszczeń i korytarzy w budynku nr 138 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; 3.wymiana krat okiennych, okien, obicie blachą drzwi w budynku nr 19 - Gdynia ul. Dickmana; 4.wymiana wrót wejściowych do magazynu w budynku nr 31 - Gdynia ul. Dickmana..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.31-1, 45.43.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia w budynku nr 375 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1;w budynku nr 379 - Gdynia ul. Śmidowicza 48; w budynku nr 125 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1;w budynku nr 147 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1;w budynku nr 220 Gdynia, ul. Śmidowicza;w budynku nr 2 - Gdańsk ul. Do Studzienki 45..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: 1.odświeżenie powłok malarskich w budynku nr 375 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; 2.odświeżenie powłok malarskich w budynku nr 379 - Gdynia ul. Śmidowicza 48 3.konserwacja pomieszczeń w budynku nr 125 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; 4.konserwacja pomieszczeń w budynku nr 147 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; 5.wymiana drzwi w budynku nr 220 Gdynia, ul. Śmidowicza; 6.wymiana szyb zespolonych w stolarce PCV w budynku nr 2 - Gdańsk ul. Do Studzienki 45..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.11.00-5, 45.42.11.14-6, 45.43.10.00-7, 45.43.11.00-8, 45.43.21.11-5, 45.44.10.00-0, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia w budynku nr 40 - Gdynia ul. Sakowicza 1;w budynku nr 18 - Gdynia ul. Czernickiego 124;w budynku nr 1 - Gdynia ul. Czernickiego 124;w budynku nr 2 i 6 - Gdynia ul. Czernickiego 124..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia:1.konserwacja pomieszczeń oficera dyżurnego w budynku nr 40 - Gdynia ul. Sakowicza 1; 2.konserwacja pomieszczeń w budynku nr 18 - Gdynia ul. Czernickiego 124; 3.naprawa pokrycia dachowego w budynku nr 1 - Gdynia ul. Czernickiego 124; 4.wymiana stolarki okiennej, roboty malarskie w budynku nr 2 i 6 - Gdynia ul. Czernickiego 124..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.26.12.10-9, 45.42.11.32-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia w budynku nr 4 - Gdynia ul. Czernickiego 124;w budynku nr 10 - Dębogórze; w budynku nr 1 - Gdynia ul. Zawiszy Czernego 1 oraz konserwacja instalacji odgromowej w budynku nr 1 - Gdynia Al. Jana Pawła II 13b;w budynku nr 2 i 3 - Gdynia Skwer Kościuszki 8, w budynku nr 1 - Gdynia ul. Pułaskiego 7, w budynku nr 57 - Gdynia ul.Czernickiego 124 oraz w budynku nr 220, 326 i 364-Gdynia ul.RondoBitwypodOliwą1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia:1.częściowa wymiana instalacji elektrycznej i instalacji oświetleniowej na awaryjną w budynku nr 4 - Gdynia ul. Czernickiego 124; 2.konserwacja stacji transformatorowej w budynku nr 10 - Dębogórze; 3.konserwacja rozdzielnicy w budynku nr 1 - Gdynia ul. Zawiszy Czernego 1 oraz konserwacja instalacji odgromowej w budynku nr 1 - Gdynia Al. Jana Pawła II 13b; 4.montaż wyłączników ppoż. w budynku nr 2 i 3 - Gdynia Skwer Kościuszki 8, w budynku nr 1 - Gdynia ul. Pułaskiego 7, w budynku nr 57 - Gdynia ul. Czernickiego 124 oraz w budynku nr 220, 326 i 364 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.73.00-5, 42.41.61.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia w budynku nr 1 - Gdynia ul. Jana z Kolna 8b;w budynku nr 42 - Gdynia ul. Czernickiego 124;w budynku nr 4 - Dębogórze;w budynku nr 1 - Gdańsk ul. Słowackiego 15..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia:1.konserwacja węzła c.w. w budynku nr 1 - Gdynia ul. Jana z Kolna 8b; 2.naprawa pomp, wymiana zaworów i części osprzętu w budynku nr 42 - Gdynia ul. Czernickiego 124; 3.naprawa sprężarek powietrza oraz montaż narurowych filtrów wody w budynku nr 4 - Dębogórze; 4.podłączenie węzła c.o. i c.w.u. do instalacji wewnętrznej w budynku nr 1 - Gdańsk ul. Słowackiego 15..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00-5, 42.12.21.30-0, 42.12.34.00-1, 42.12.43.30-6, 45.33.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa aparatury medycznej na Oddział Hematologii Jednego w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni w ramach projektu "Rozbudowa Oddziału Hematologii i Transplantologii Szpiku ..."
- Wykonanie robót budowlanych pn: "Budowa oświetlenia ul. Miedzianej w Gdyni"
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy zadaszonego lodowiska na terenie położonym przy ul. Kazimierza Górskiego w Gdyni
- Dostawa paliwa żeglugowego MGO DMA wraz z usługą tankowania
- Dostawa 3 sztuk maszyn do rozwijania i naciągania siatek węzłowych projekt: "Ochrona gatunków oraz siedlisk przyrodniczych w obszarach administrowanych przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni".
- Dostawa stołów laboratoryjnych na potrzeby Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego- powtórka.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rosochata.
- Malowanie elewacji frontowej i północnej budynku Starostwa
- " Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Nowa Jabłona oraz Nowy Dwór etap I" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce i Nieznanice w Gminie Kłomnice
więcej: Pompy wodne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.