Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: przetarg ograniczony na dostawę serwera bibliotecznego dla Uniwersytetu Gdańskiego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Gdański, do kontaktów: Małgorzata Redzik,Magdalena Pietruszewska-Dz.Zam.Publ.,p.120,godz.7.00-15.00(058)552-90-09,552-95-87, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5529344, fax 058 5529484, e-mail: zpug@julia.univ.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.univ.gda.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg ograniczony na dostawę serwera bibliotecznego dla Uniwersytetu Gdańskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Jednostki organizacyjne UG. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera do obsługi systemu bibliotecznego VIRTUA. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy na swój koszt sprzętu oraz do jego uruchomienia we wskazanej Jednostce Organizacyjnej Zamawiającego. Dostarczony sprzęt przeznaczony jest do współpracy z systemem bibliotecznym, udostępniania zasobów bibliotecznych. Musi wykazywać się wysoką niezawodnością. Naprawa sprzętu w Jednostce Organizacyjnej Zamawiającego. Support 3 lata - 24h / 7 dni to znaczy serwis 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Serwer z możliwością instalacji do 4 procesorów fizycznych (jedno-dwu-lub czterordzeniowe) taktowanych częstotliowością min.800 MHz - Wyposażony w 2 procesory fizyczne - Możliwość rozbudowy (In box upgrade-czyli bez konieczności WYMIANY posiadanego serwera na inny - z np. większą obudową, inną płyta główną, etc.) serwera do innych wersji procesora - Pamięć RAM - zainstalowane 32 GB- z możliwością rozbudowy do 128GB; - 2 interfejsy sieciowe: 10 / 100 / 1000Base-T LAN - 2 kontrolery Ultra320 SCSI - 2 dyski 73 GB - Karta fibre-channel do podłączenia (2GB) macierzy zewnętrznej. - Interface LAN do zarządzania 10 / 100BT z obsługą SSL; - Co najmniej 2 x RS-232; - Obudowa typu RACK; - Redundantne zasilanie. - Redundantny system chłodzenia / wentylacji. - Oczekiwana wydajność systemu nie powinna być mniejsza niż 100000 tpm. Wydajność musi być potwierdzona niezależnymi testami lub oświadczeniem producenta systemu dla oferowanej konfiguracji. 2.Zewnętrzna macierz dyskowa zawierająca 14 dysków 146 GB (15kRPM) każdy - podłączana do serwera poprzez interface FC - z możliwością czterokrotnego (poprzez dołożenie samych dysków) zwiększenia efektywnej pojemności - przy RAIDzie 6. 3.Biblioteka taśmowa na minimum 24 taśmy współpracująca z taśmami o pojemności min. 400 GB 4.Komplet nośników do biblioteki taśmowej. 5.Szkolenia W przypadku zmiany platformy z obecnie posiadanej (HP-UX 11.11 na HP rp5450) oferent musi uwzględnić szkolenie dla administratorów systemu (dwie osoby), z zakresu: -obsługi sprzętu objętego ofertą; -administracji oprogramowaniem systemowym - od podstawowego - po stopień zaawansowany. Szkolenie musi być autoryzowane przez producenta sprzętu / oprogramowania. 6.Migracja W przypadku zmiany platformy z obecnie posiadanej (HP-UX 11.11 na HP rp5450) oferent musi uwzględnić koszt wykonania przez dostawcę oprogramowania (firmę VTLS Inc.) migracji Oraclea oraz posiadanych baz danych: 2 produkcyjnych oraz 2 testowych wraz z danymi. Przewidywany koszt migracji baz to około 9,000 USD (bez uwzględnienia podatku VAT). Termin migracji do ustalenia w terminie późniejszym. Support 3 lata - 24 / 7 - obejmujący hardware. Opis przedmiotu zamówienia stosowny do będącego przedmiotem niniejszego postępowania - specyfikacja techniczna załącznik nr 3 do SIWZ. Na etapie składania ofert, po uzyskaniu od Zamawiającego stosownego zaproszenia. W wypadku składania ofert równoważnych - Wykonawca musi wykazać ich równoważność - art. 30 ust. 5 Ustawy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Opis proponowanego sprzętu. 2.Oryginalne dokumenty producenta sprzętu potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pow.60.000,- EURO - wielkość i zakres określona w SIWZ. Wartość szacunkowa 500.000,- PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 28
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15.000 zł PLN ( słownie: piętnaście tysięcy złotych), na etapie składania ofert, po uzyskaniu od Zamawiającego stosownego zaproszenia 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw serwerów wieloprocesorwych (min 2 procesory) i pracujących pod co najmniej następującymi systemami operacyjnymi : - HP-UX 11i Version 1 B.11.11 lub - HP/Compaq/DEC Alpha Tru64.5.1 lub - IBM AIX 5L 5.2 lub - Redhat Linux ES/AS 3.x (32-bit) lub - SuSE Linux Enterprise Server 9 (32-bit) lub - Sun Solaris 8 and 9 lub - HP MPE/iX 5.Dysponują serwisem oferującym support w systemie 24/7 to znaczy 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. 6.Posiadają zdolność kredytową lub dysponują gotówką na koncie bankowym w wysokości co najmniej 500 000 PLN Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby Kandydatów: Liczba zamówień o wartości powyżej 150.000 PLN w ciągu ostatnich 3 lat. - 3 zamówienia - 1 pkt - 4 zamówienia 2 - pkt - każde następne - 1 pkt. Zamawiający przewiduje zaproszenie do udziału w negocjacjach ośmiu Wykonawców, którzy spełnili wszystkie wymagane warunki(na zasadzie spełnia - nie spełnia) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Wniosek - musi być sporządzony samodzielnie w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, zatytułowany: \Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na Dostawę serwera bibliotecznego dla UG\ oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia, ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z wnioskiem złożył następujące oświadczenia i dokumenty: 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, 3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. 4. Dokument ustanawiający pełnomocnika, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust.2 ustawy); 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu i ilości zamówienia wraz z krótkim opisem (charakterystyką) dostarczonego sprzętu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie( referencje). W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant), tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). 6.Informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców składających wspólną ofertę, co najmniej jeden z przedsiębiorców zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant), tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). 7.Oświadczenia o dysponowaniu serwisem oferującym support w systemie 24/7 ( 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.) W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant), tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. § 4. (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. W wypadku nieobecności osoby uprawnionej do poświadczenia kopii pełnomocnictwa należy dokonać adnotacji za zgodność z oryginałem u notariusza, adwokata, radcy prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. Złożenie wniosku oraz wymaganych dokumentów w niewłaściwej formie (np. bez poświadczenia przez Wykonawcę odpisu lub kopii za zgodność z oryginałem) spowoduje konieczność wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego, do ich uzupełnienia w wyznaczanym terminie, dopiero ich nie uzupełnienie, czyli ostateczny brak lub ponownie złożenie w niewłaściwej formie, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty lub odrzuceniem jego oferty w wypadku braku stosownego pełnomocnictwa
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 10. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.09.2006, godzina 10:15, Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk Oliwa, ul. Bażyńskiego 1A, pok. 319 (III piętro).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wstępne ogłoszenie informacyjne o planowanych zamówieniach - BZP Nr 12 z dnia 16.01.2006 r., poz. 2649. Poprzednie ogłoszenie - postępowanie unieważnione - BZP Nr 180 z dnia 17.07.2006 r., poz.37026 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.08.2006.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwera przeznaczonego do intensywnej wirtualizacji oraz zapasowego serwera do przeprowadzenia testów w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd".
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa sprzętu w celu wdrożenia infrastruktury o wysokiej dostępności oraz wdrożenia środowiska wirtualizacji dla rozwiązań związanych z cyberbezpieczństwem w oparciu o oprogramowanie open source.
- Dostawa serwera rack z systemem operacyjnym oraz licencjami
- Dostawa klastra obliczeniowego i oprogramowania inżynierskiego
- Dostawa sprzętu IT w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Czarne z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





