Ogłoszenie z dnia 2016-01-07
Wrocław: Zamówienie uzupełniające do umowy nr TXZ/EEIM/155/136/2015 z dnia 01.06.2015 r. w przedmiocie prowadzenia czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 4620 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do umowy nr TXZ/EEIM/155/136/2015 z dnia 01.06.2015 r. w przedmiocie prowadzenia czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych oświetlenia drogowego - czynności rozliczane miesięcznie wg stawki ryczałtowej: a) obsługa i przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej i zabezpieczającej, pomiarowej i sterowniczej w szafkach oświetleniowych co najmniej 1 raz w miesiącu; b) stała dbałość o estetykę urządzeń oświetlenia drogowego (czyszczenie opraw, mycie kloszy, usuwanie pajęczyn i owadów oraz plakatów ze słupów i szafek); c) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, d) pomiary i badania eksploatacyjne oświetlenia drogowego we Wrocławiu zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji, e) malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, tablic rozdzielczych i szafek w przypadku stwierdzenia ubytków powłoki antykorozyjnej; f) przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym działaniu oświetlenia, raportowanie i usuwanie uszkodzeń w terminie 2 dni od momentu zgłoszenia, g) likwidację wszelkich awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia lub zgłoszenia, tj. uszkodzonej aparatury łączeniowej w szafkach oraz słupach (w tym gniazd i wkładek bezpiecznikowych, tabliczek słupowych, wyłączników, łączników, styczników, przekaźników, lampek sygnalizacyjnych, listw montażowo - zaciskowych, oprzewodowania wewnętrznego), zużytego źródła światła, uszkodzonego wyposażenia opraw (dławików, układów zapłonowych, oprawek, zacisków), h) pionowanie latarni, i) kontrole stanu oświetlenia drogowego w porze nocnej nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, j) usuwanie w trybie natychmiastowym zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zdrowia i życia ludzi, spowodowanych przez urządzenia oświetleniowe, k) prowadzenie Książki eksploatacyjnej dla urządzeń oświetleniowych zasilanych z danej szafki oświetleniowej zawierającej: schemat jednokreskowy obwodów z rodzajem opraw i źródeł światła, protokoły przeprowadzonych pomiarów, zapisy z datą stwierdzenia awarii dla każdego urządzenia na poszczególnych obiektach i zapisy z datą przeprowadzonych kontroli, oględzin i stwierdzonych w tych dniach usterek, l) czynności wykonywane z udziałem Zamawiającego: - kontrola sprawności oświetlenia drogowego w porze nocnej na życzenie Zamawiającego nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu i nie częściej niż 2 razy w miesiącu, - oględziny urządzeń oświetlenia drogowego na życzenie Zamawiającego nie rzadziej niż 1 raz w roku, m) zapewnienie stałej łączności bezprzewodowej w systemie GPRS szafkom ze sterownikami CPAnet na stronie internetowej www.cpanet.pl w ilości ok. 50 sztuk..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rabbit Sp. z o.o., ul. Krakowska 141-155, 50-428 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3445,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3852,98
Oferta z najniższą ceną: 3852,98 / Oferta z najwyższą ceną: 3852,98
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia uzupełniającego udziela się dotychczasowemu Wykonawcy prac. Wartość zamówienia nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Ponadto zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz w SIWZ i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie danych i repozytorium do przechowywania, prezentacji i ekstrakcji danych przestrzennych
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: "Nadbudowa łącznika dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu."
- Usługi kopiowania i drukowania materiałów na potrzeby bieżącej działalności Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego
- SZP/242- 157/2025 Przebudowa pomieszczeń nr 201, 202, 202A i 203 w budynku C5 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Janiszewskiego 7/9
- Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. Nowodworskiej 39-41b oraz przy ul. Nowodworskiej 47-49b we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Gliwice na terenie Miasta Gliwice na 2025-2026
- NAPRAWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu.
- Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.