Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Szczecin: Remont laterny i tarasu widokowego Latarni Morskiej w Niechorzu
Numer ogłoszenia: 46174 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Urzędzie Morskim w Szczecinie - Administracja Budynków, pl. Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0914403363, fax 091 4403363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze przy jednostce budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont laterny i tarasu widokowego Latarni Morskiej w Niechorzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: a) odnowienie balustrady, wykonanie betonowej warstwy spadkowej, wykonanie izolacji z elastycznej zaprawy modyfikowanej chemicznie, b) usunięcie zewnętrznej warstwy wyprawy tynkarskiej, odsolenie muru, uzupełnienie spoin, pokrycie ścian tynkiem renowacyjnym, malowanie ścian trzonu latarni farbą silikatową, c) usuniecie wierzchniej warstwy betonu, wykonanie izolacji poziomej, wykonanie podmurówki z cegły klinkierowej, wykonanie betonowej warstwy spadkowej, ułożenie pokrycia z dwóch warstw papy termozgrzewalne, wykonanie obróbek blacharskich na poziomie galerii laterny, d) rozebranie istniejącego przeszklenia, czyszczenie konstrukcji, malowanie farbą akrylową, montaż nowych modułów przeszklenia laterny w systemie fasadowym, e) rozebranie istniejącego pokrycia z blachy, czyszczenie konstrukcji szkieletowej, malowanie farbą akrylową, wykonanie nowego poszycia ze sklejki, wykonanie nowego opierzenia, pokrycie blachą miedzianą kopuły laterny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.51.00.00 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.51.00.00 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: w okresie ostatnich 5 lat ( przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali minimum dwa zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych we wszystkich branżach polegające na remoncie lub/i adaptacji odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 80 000 zł każde, w tym jedno w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. 1.3 dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponować będzie odpowiednimi zasobami osobowymi, w szczególności: - kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych bez ograniczeń, przynależnym do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. ( Dz. U. 150 poz. 1579). 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 zł, 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp (zawarte na formularzu ofertowym- załącznik nr 1 do SIWZ oraz na załączniku nr 2 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj. kserokopia uprawnień i kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu budowlanego. 5) Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego [wg załącznika nr 3 do SIWZ]; z przedstawionego wykazu oraz dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały wykonane należycie musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w sposób niebudzący żadnych wątpliwości, W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz robót. 6) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wymaganej wysokości, Polisa lub inny dokument powinien obowiązywać przez cały okres trwania realizacji zamówienia. Wykonawca, który wygra postępowanie zobowiązany będzie do przedłożenia ww. dokumentu przed podpisaniem umowy. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty składa ten Wykonawca, który odpowiada za spełnienie przedmiotowego warunku lub każdy z członków składających ofertę wspólną jeżeli suma ubezpieczenia będzie minimum wymaganej wysokości. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 8) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami ubezpieczenia zdrowotnego lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do ofert następujące dokumenty: 1) Ofertę cenową (Formularz Oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt . 3 SIWZ - Załącznik nr 1. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III pkt. 1 SIWZ. Tylko w przypadku składania oferty wspólnej. 3)Kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z przedmiarem robót będącym Załącznikiem nr 5 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4) inne: po podpisaniu umowy a przed rozpoczęciem prac Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze przy Urzędzie Morskim w Szczecinie AB,Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin pok. 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze przy Urzedzie Morskim w Szczecinie AB, kancelaria pok. 9a, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Kanałowej 1 w Szczecinie
- Wykonanie piezometrów i monitoringu jakości wód podziemnych (na terenie ujęcia Pomorska i ujęcia Tywa) w związku z realizacją inwestycji pn.: "Budowa obwodnicy Gryfina w ciągu drogi krajowej nr 31"
- Zagospodarowanie terenu w ramach projektu SBO pn. "Ładnie koło pętli na Wiosny Ludów w Szczecinie działka nr 4/4 obr. 2035"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynków położonych przy al. Wojska Polskiego 48 oficyna, 56 oficyna, 59 oficyna prawa w Szczecinie
- Dostawa sondy wieloparametrowej do pomiarów w wodach powierzchniowych
- Kompleksowe świadczenie usługi polegającej na opracowaniu i przeprowadzeniu szkolenia online pn. "Pierwsza pomoc" dla kadry świadczącej usługi społeczne w środowisku lokalnym
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej Szkoły Podstawowej w Łąkcie Górnej poprzez adaptację budynku dydaktycznego Nr 4
- Malowanie ścian oraz sufitów w budynku B zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Remont korytarza na I piętrze internatu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
- Przeciwdziałanie zmianom klimatycznym na terenie Gminy Stężyca
- Modernizacja obiektu PM 18 - remont pomieszczeń
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.