eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA, OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO, MATERIAŁY OPATRUNKOWE, PODKŁADY MEDYCZNE, MATERIAŁY HIGIENICZNE CZĘŚĆ 1. ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA CZĘŚĆ 2. WYSPECJALIZOWANA ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA CZĘŚĆ 3. OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO CZĘŚĆ 4. PODKŁADY MEDYCZNE CZĘŚĆ 5. MATERIAŁY HIGIENICZNE Znak postępowaniaZZP-57/16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-02

Warszawa: ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA, OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO, MATERIAŁY OPATRUNKOWE, PODKŁADY MEDYCZNE, MATERIAŁY HIGIENICZNE : CZĘŚĆ 1. ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA CZĘŚĆ 2. WYSPECJALIZOWANA ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA CZĘŚĆ 3. OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO CZĘŚĆ 4. PODKŁADY MEDYCZNE CZĘŚĆ 5. MATERIAŁY HIGIENICZNE Znak postępowania: ZZP-57/16
Numer ogłoszenia: 46162 - 2016; data zamieszczenia: 02.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. , Pl. S. Starynkiewicza 1/3, 02-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 370 27 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA, OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO, MATERIAŁY OPATRUNKOWE, PODKŁADY MEDYCZNE, MATERIAŁY HIGIENICZNE : CZĘŚĆ 1. ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA CZĘŚĆ 2. WYSPECJALIZOWANA ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA CZĘŚĆ 3. OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO CZĘŚĆ 4. PODKŁADY MEDYCZNE CZĘŚĆ 5. MATERIAŁY HIGIENICZNE Znak postępowania: ZZP-57/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA, OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO, MATERIAŁY OPATRUNKOWE, PODKŁADY MEDYCZNE, MATERIAŁY HIGIENICZNE : CZĘŚĆ 1. ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA CZĘŚĆ 2. WYSPECJALIZOWANA ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA CZĘŚĆ 3. OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO CZĘŚĆ 4. PODKŁADY MEDYCZNE CZĘŚĆ 5. MATERIAŁY HIGIENICZNE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry graniczne) został określony w ZAŁĄCZNIKU NR 5A (Część.1), 5B (Część.2), 5C (Część.3), 5D (Część.4), 5E (Część.5) DO OFERTY..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.80.00-6, 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Do oferty należy dołączyć firmowe materiały informacyjne (fmi), w których powinny być zaznaczone parametry dotyczące warunków granicznych (podanych w rubrykach), o których mowa w załącznikach nr 5 do oferty. W przypadku braku potwierdzenia w fmi wartości oferowanych parametrów, zamawiający ma prawo odrzucić ofertę.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. (Dz. U. z 2013r., poz. 231), w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów (warunki przedmiotowe): W celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: - kopii deklaracji zgodności wystawionej przez wytwórcę wyrobu, - kopii Certyfikatu CE / certyfikatów jednostek notyfikowanych, które brały udział w procedurze oceny zgodności wyrobu - jeżeli dotyczy - oświadczenie o podleganiu/ niepodleganiu obowiązkowi dokonania zgłoszenia / powiadomienia danych o wyrobie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie art. 58 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015 poz. 876 ze zm.) oraz alternatywnie: a) w przypadku, gdy oferentem jest wytwórca wyrobu mający siedzibę na terytorium RP, złożenia oświadczenia o wywiązaniu się z obowiązku dokonania zgłoszenia na podstawie art. 58 ust. 1 lub art. 58 ust. 2 ustawy; b) w przypadku, gdy oferentem jest importer lub dystrybutor, który jako pierwszy wprowadza wyrób na terytorium RP, złożenia oświadczenia o wywiązaniu się z obowiązku dokonania powiadomienia na podstawie art. 58 ust. 3 ustawy łącznie z oświadczeniem o tym, czy powiadomienia takiego już dokonano lub, że powiadomienia takiego dokona się zgodnie z przepisami ustawy, tj. w ciągu 7 dni od dnia wprowadzenia pierwszego wyrobu na terytorium RP; c) w przypadku, gdy oferentem jest inny aniżeli opisany w lit. b) dystrybutor lub wytwórca wyrobu nie mający siedziby na terytorium RP, złożenia oświadczenia, w którym poda się podstawy braku tego obowiązku łącznie z podaniem źródła zakupu zaoferowanego wyrobu - jeżeli dotyczy W celu potwierdzenia parametrów na podstawie normy PN-EN 14683, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: - wyników badań wykonanych lub potwierdzonych przez niezależne od producenta laboratoria zgodnie z normą PN-EN 14683 (dotyczy oferty składanej na następujące części zamówienia): Część 1 - Poz. 2 Część 2 - Poz. 6, 7, 8 W celu potwierdzenia parametrów na podstawie normy PN-EN 13795, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: - wyników badań wykonanych lub potwierdzonych przez niezależne od producenta laboratoria zgodnie z normą PN-EN 13795 (dotyczy oferty składanej na następujące części zamówienia): Część 1 - Poz. 1 Część 2 - Poz. 1, 2 Część 3 - Poz. 1, 2, 3, 4, 5 Dokumenty, o których mowa w powyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy zostały określone w Ogólnych warunkach umowy oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzpprzymz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia 02-326 Warszawa, Al. Jerozolimskie 155, pok. 102 (I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia 02-326 Warszawa, Al. Jerozolimskie 155, pok. 102 (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze postępowanie na podstawie udzielonego pełnomocnictwa prowadzi Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia W niniejszym postępowaniu ma zastosowanie art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1. ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA: Fartuch chirurgiczny do procedur wysokiego ryzyka - 200 sztuk Chirurgiczna osłona twarzy - 300 sztuk Czapka chirurgiczna - 1000 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry graniczne) został określony w ZAŁĄCZNIKU NR 5A (Część 1) do druku oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ.2 WYSPECJALIZOWANA ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYSPECJALIZOWANA ODZIEŻ OCHRONNA MEDYCZNA: Sterylny fartuch chirurgiczny bawełnopodobny - 500 sztuk Sterylny fartuch chirurgiczny wzmocniony - 500 sztuk Czepek chirurgiczny - 11000 sztuk Czepek chirurgiczny z wywijanym brzegiem - 200 sztuk Czepek w kształcie hełmu - 50 sztuk Maska chirurgiczna - 20000 sztuk Maska chirurgiczna dla osób w okularach - 1000 sztuk Maska chirurgiczna dla osób z zarostem - 1000 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry graniczne) został określony w ZAŁĄCZNIKU NR 5B (Część 2) do druku oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ.3 OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO: Serweta dwuwarstwowa rozmiar: 150cm x 210cm z przylepcem - 150 sztuk Serweta dwuwarstwowa rozmiar: 50cm x 60 cm - 6100 sztuk Serweta dwuwarstwowa rozmiar: 75cm x 90cm - 600 sztuk Serweta dwuwarstwowa rozmiar: 100cm x 150 cm - 170 sztuk Serweta dwuwarstwowa rozmiar: 150cm x 210cm - 400 sztuk Osłona na przewody z przezroczystej folii polietylenowej rozmiar 16cm x 250cm - 800 sztuk Osłona na kończynę z włókniny typu SMS rozmiar: 70cm x 120cm - 100 opakowań Fartuch medyczny jednorazowy fizelinowy z mankietem - 9500 sztuk Ściereczka do wycierania rąk rozmiar: 40cm x 40cm - 3700 sztuk Taśma samoprzylepna o wymiarach 10cm x 50cm - 1200 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry graniczne) został określony w ZAŁĄCZNIKU NR 5C (Część 3) do druku oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ.4 PODKŁADY MEDYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PODKŁADY MEDYCZNE: Komplet pościeli z włókniny polipropylenowej - 2100 sztuk Fartuch biały dla położnic - 650 sztuk Podkład z włókniny foliowanej o rozmiarze 160cm x 90cm - 2000 sztuk Podkład z włókniny foliowanej o rozmiarze 200cm x 80cm - 700 sztuk Podkład z włókniny foliowanej o rozmiarze 200cm x 160cm - 1100 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry graniczne) został określony w ZAŁĄCZNIKU NR 5D (Część 4) do druku oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ.5 MATERIAŁY HIGIENICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY HIGIENICZNE: Jednorazowy, wysoko chłonny, nie uczulający podkład higieniczny - 1000 sztuk Wkłady anatomiczne dla kobiet - 30 opakowań Wkład chłonnym z pulpy celulozowej - 6000 sztuk Pieluchy anatomiczne dla dorosłych - 20 opakowań Sterylna, bezlateksowa, jednorazowa osłona posiadająca warstwę lepną, na głowicę USG wymiar 15cm x 122cm - 100 sztuk Sterylna, bezlateksowa, jednorazowa osłona posiadająca warstwę lepną, na głowicę USG wymiar 15 cm x 244cm - 100 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry graniczne) został określony w ZAŁĄCZNIKU NR 5E (Część 5) do druku oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.