eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Administrowanie systemami informatycznymi wydziałów Urzędu Miasta Torunia..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Toruń: Administrowanie systemami informatycznymi wydziałów Urzędu Miasta Torunia..
Numer ogłoszenia: 46127 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310795 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie systemami informatycznymi wydziałów Urzędu Miasta Torunia...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Administrowanie systemami informatycznymi wydziałów Urzędu Miasta Torunia.BUDŻETU I PLANOWANIA FINANSOWEGO, KSIĘGOWOŚCI, PODATKÓW I WINDYKACJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA, ROZWOJU I PROGRAMOWANIA EUROPEJSKIEGO, EDUKACJI, SPORTU I TURYSTYKI, INWESTYCJI I REMONTÓW, SPRAW ADMINISTRACYJNYCH, ZDROWIA I POLITYKI SPOŁECZNEJ, WYDZIAŁU GEODEZJI I KARTOGRAFII, URZĘDU STANU CYWILNEGO, BIURA EKONOMIKI I NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO, BIURA MIEJSKIEGO KONSERWATORA ZABYTKÓW, BIURA MIESZKALNICTWA, BIURA OBSŁUGI INWESTORA, MIEJSKIEGO ZESPOŁU DS. ORZEKANIA O NIEPELNOSPRAWNOŚCI UM W TORUNIU ORAZ DODATKOWO WYDZIELONYMI STANOWISKAMI KASOWYMI SYSTEMU OTAGO W STRAŻY MIEJSKIEJ, URZĘDACH SKARBOWYCH , URZĘDZIE STANU CYWILNEGO, MIEJSKIM OŚRODKU PROFILAKTYKI I TERAPII UZALEŻNIEŃ, WYDZIALE EWIDENCJI I REJESTRACJI, PUNKTACH INFORMACYJNYCH UM NR 1, 3, 4 I 5. A.Krótka charakterystyka Wydziałów: 1. wszystkie wymienione w tytule wydziały zwane będą w dalszej części Wydziałami Administrowanie serwerami Administrowanie domeną Administrowanie siecią lokalną Administrowanie stacjami roboczymi Wsparcie informatyczne użytkowników systemu W szczególności w Wydziale Geodezji i Kartografii Zaspokajanie wszystkich innych niewyartykułowanych potrzeb Wydziałów w dziedzinie informatyki, z pominięciem zakupów sprzętu oraz zakupów lub tworzenia oprogramowania. Weryfikacja zakresu i zasadności zadań zlecanych przez Wydziały należy do kierującego jednostką właściwą ds. informatyki Zamawiającego. Prowadzenie spisu sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji w obsługiwanym Wydziale oraz jego bieżącą aktualizację. Przekazywanie (w formie elektronicznej, wg. dostarczonego wzoru) zaktualizowanego spisu do jednostki właściwej do spraw informatyki Zamawiającego co najmniej dwa razy w roku. Opracowanie miesięcznego sprawozdania z działania systemu na podstawie wykonanych interwencji, przeprowadzonych obserwacji i analiz, okresowych testów i konserwacji systemów. W sprawozdaniu powinny być zawarte także opinie odnośnie systemu, w tym sprzętu i oprogramowania, jego awaryjności oraz sugestie odnośnie modyfikacji lub wymiany a także inne istotne czynności i obserwacje wykonane w ciągu miesiąca rozliczeniowego. Sprawozdanie będzie przekazywane do jednostki właściwej do spraw informatyki Zamawiającego jako podstawa do sporządzenia protokołu potwierdzającego wykonanie usługi. W zakresie administrowania systemami Wydziału Geodezji i Kartografii opracowywanie miesięcznego raportu z działania systemów, wykonanych interwencji, występujących problemów. Szczegółowe wymagania dotyczące administrowania systemem informatycznym wydziałów zawiera załącznik do siwz nr 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOCOMP SP. Z O.O. Ul. Szosa Chełmińska 191 , 87-100 Toruń, Ul. Szosa Chełmińska 191, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 140100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 189297,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.