eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaDostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn. Aktywni niepełnosprawni mają szansę w powiecie średzkim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-02-15

Środa Wielkopolska: Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn. Aktywni niepełnosprawni mają szansę w powiecie średzkim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 46118 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Szkolna 2, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 287 06 40, faks 0-61 287 06 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodawlkp.epcpr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn. Aktywni niepełnosprawni mają szansę w powiecie średzkim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w wersji 9 osobowej z możliwością przewożenia 2 osób na wózkach inwalidzkich. Samochód powinien spełniać co najmniej wymienione poniżej wymagania: 1. Pojazd fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w II połowie 2011 roku, 2. silnik o mocy min 100 KM, 3. rodzaj paliwa: olej napędowy (silnik wysokoprężny), 4. norma min. EURO 5, 5. pojazd przystosowany do przewozu 9 osób, 6. homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych. Wyposażenie: 1. skrzynia manualna 5 biegowa, 2. system antypoślizgowy ABS, 3. hamulce - przód i tył tarczowe, 4. niezależne zawieszenie przednie ze stabilizatorem, 5. lusterka boczne elektrycznie regulowane i elektrycznie podgrzewane, 6. klimatyzacja manualna, 7. wspomaganie układu kierowniczego, 8. pasy bezpieczeństwa z napinaczami, 9. regulacja wysokości zagłówków w oparciach siedzeń, 10. elektrycznie otwierane szyby w kabinie kierowcy, 11. całkowicie przeszklony pojazd z szybami termoizolacyjnymi, 12. wycieraczki szyby przedniej ze spryskiwaczem i regulacją szybkości, 13. tylne drzwi dwudzielne z podgrzewanymi szybami i wycieraczkami ze spryskiwaczami, 14. drzwi prawe boczne przesuwne, 15. uchwyt wspomagający wsiadanie zamontowany przy drzwiach przesuwnych, 16. czujnik kontroli zapięcia pasów kierowcy i pasażerów, 17. oświetlenie w podsufitce plus gniazdo 12 V w kabinie kierowcy, 18. regulowana wysokość fotela kierowcy oraz minimum poduszka powietrzna kierowcy, 19. centralny zamek sterowany pilotem, 20. immobiliser, 21. izolacja dźwiękowo-termiczna, 22. drugie zabezpieczenie honorowane przez firmy ubezpieczeniowe, 23. wszystkie fotele przestrzeni pasażerskiej z możliwością szybkiego demontażu, 24. fotele umieszczone w trzech rzędach, 25. pierwszy fotel w drugim rzędzie od strony drzwi przesuwnych - uchylny, umożliwiający wsiadanie pasażerom trzeciego rzędu siedzeń, 26. w trzecim rzędzie możliwość demontażu lub złożenia foteli w celu zastąpienia ich wózkami inwalidzkimi o wymiarach standardowych, 27. samochód musi posiadać rampę umożliwiającą transport osób na wózkach inwalidzkich, 28. pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku, 29. wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa, 30. sygnał dźwiękowy informujący o niewyłączonych światłach, 31. lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego, awarii układu hamulcowego, 32. światła przeciwmgłowe z przodu i z tyłu pojazdu, 33. trzecie światło stop, 34. radio CD/RDS, 35. opony zimowe na kołach samochodu + 4 szt. opon letnich z felgami, 36. pełnowymiarowe koło zapasowe, 37. gaśnica, trójkąt, apteczka i podnośnik, 38. oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem informującym o przewozie osób niepełnosprawnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.43.00 - Pojazdy opieki socjalnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o którym mowa w części V SIWZ metodą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o którym mowa w części V SIWZ metodą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o którym mowa w części V SIWZ metodą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o którym mowa w części V SIWZ metodą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o którym mowa w części V SIWZ metodą: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodawlkp.epcpr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Szkolna 2 63-000 Środa Wielkopolska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Szkolna 2 63-000 Środa Wielkopolska pokój numer 203 lub 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Aktywni niepełnosprawni mają szansę w powiecie średzkim współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.