Ogłoszenie z dnia 2006-09-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Elbląg: przebudowa stacji pomp nr 21 Oleśno gm. Gronowo Elbląskie woj. warmińsko-mazurskie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Żuławski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Elblągu, do kontaktów: Kazimierz Wróblewski, ul. Junaków 3, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2325725, 2327440, fax 055 2327118, e-mail: zzwiuwelblag@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zzmiuw.elblag.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żuławski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Elblągu, Kazimierz Wróblewski, ul.Junaków 3, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2325725, 2327440, fax 055 2327118, e-mail: zzwiuwelblag@op.pl, www.zzmiuw.elblag.com.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Budowa i utrzymanie ob. gospodarki wodnej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa stacji pomp nr 21 Oleśno gm. Gronowo Elbląskie woj. warmińsko-mazurskie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Oleśno gm Gronowo Elbląskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane: rozbiórka istn. budynku pompowni wraz z wyposażeniem , wykonanie budowli wlotowej, zakup i montaż zatapialnego agregatu pompowego o wyd. 390- 430l/s, montaż rurociągu tłocznego , zakup i montaż mechanicznej czyszczarki krat, wykonanie budynku energetyczno -socjalnego w miejscu istniejącej pompowni, wykonanie inst.eenergetycznych oraz inst.automatycznego sterowania pompowni, wykonanie pojemnika na skratki, umocnienie odcinka kanału pompowego,zagospodarowanie terenu . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera S.I.W.Z. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1Ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych(Dz.U nr 79 poz 551 z dnia 10.05.2006) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarboweg oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającymi odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu o doposzczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykaz osób które będą wykonywać zmówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji: a)poświadczone za zgodność kopie zaświadczeń o nadaniu uprawnień budowlanych nizbędnych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej b)poświadczona za zgodnosć kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób nadzorujących prace ze strony wykonawcy , posiadających uprawnienia wymienione w p.(a) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat,a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie odpowiadających swym charakterem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości,terminu i miejsca ich wykonania oraz zaświadczeń inwestorów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. Informacje z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termineu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności ćywilnej w zakresie prowadzonej działalności 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa stacji pomp o kubaturze 175m3 ,zakup i montaż zatapialnego agregatu pompowego szt1,zakup i montaż mechanicznej czyszczarki krat kpl.1,instalacje elektroenergetyczne i automatyczne ,umocnienie kanału pompowego 16 m ,zagospodarowanie terenu 133m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000 zł Art 45 ust 3 i 6 Ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznch 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki Art 22.ust 1 Ustawy z dnia 29.01 2004r Prawo zamówień publicznych w szczególności: -nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie Art 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych -wykazać się wykonawstwem w okresie ostatnich pięciu lat ,a jeżeli okres jest krótszy -w tym okresie co najmniej jednego zadania odpowiadającego swoim charakterem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia -dysponować kadrą techniczną niezbędną do wykonania przedmiotowego zadania tzn udokumentują dysponowanie pracownikami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami objętymi zamówieniem -posiadać środki finansowe (wLasne lb zdolność kredytową nie mniejszą niż 500tys. zł -posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OOcena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły ,,spełnia -nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty i oświadczenia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1Ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych(Dz.U nr 79 poz 551 z dnia 10.05.2006) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarboweg oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającymi odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu o doposzczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykaz osób które będą wykonywać zmówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji: a)poświadczone za zgodność kopie zaświadczeń o nadaniu uprawnień budowlanych nizbędnych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej b)poświadczona za zgodnosć kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób nadzorujących prace ze strony wykonawcy , posiadających uprawnienia wymienione w p.(a) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat,a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie odpowiadających swym charakterem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości,terminu i miejsca ich wykonania oraz zaświadczeń inwestorów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. Informacje z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termineu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności ćywilnej w zakresie prowadzonej działalności
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 15. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 300 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.09.2006, godzina 09:00, Żuławski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Elblagu ul. Junaków 3 ŚWIETLICA.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny - Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich - działanie 2.5. Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.08.2006.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- REMONT DACHU BUDYNKU NR 51 W KNW PRZY UL. SIKORSKIEGO W BRANIEWIE NA PODSTAWIE POSIADANEJ DOKUMENTACJI.
- ZP/18/2025-Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy paneli identyfikacyjnych metodą multiplex PCR
- 28/2025 Usługa wykonania pełnej, autoryzowanej obsługi serwisowej i utrzymania w ruchu: Angiografu Siemens Artis zee ceiling wraz ze stacją roboczą syngo X-WP i aparatów USG w WSZ
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - O/ZUS Elbląg
- ZP/15/2025 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Poprawa efektywności energetycznej Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Żyrardowskiej 69 w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbudowa oraz budowa zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Obrazów"
- Modernizacja stacji uzdatniania wody w Wiewiórkach.
- Budowa zbiornika retencyjnego w rejonie ul. Ocickiej - Racibórz Ocice.
- Przebudowa zbiornika wodnego z budową budowli upustowej na dz. nr ewid. 616/11 obręb 0002 Borkowice gmina Borkowice
- Budowa zastawek w Leśnictwie Siciny
- Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach ZZ Nysa, powiat kłodzki Etap I- części od 1 do 12
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.