eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWdrożenie systemu centralnego zarządzania tożsamością i usług Cloud Computing w infrastrukturze IT Centrum Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Łódź: Wdrożenie systemu centralnego zarządzania tożsamością i usług Cloud Computing w infrastrukturze IT Centrum Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego.
Numer ogłoszenia: 460298 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 635 43 54, faks 42 635 43 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie systemu centralnego zarządzania tożsamością i usług Cloud Computing w infrastrukturze IT Centrum Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu centralnego zarządzania tożsamością i usług Cloud Computing w infrastrukturze IT Centrum Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego oraz wdrożenie usługowego modelu dostarczania infrastruktury IT w oparciu o usługi chmur prywatnych. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części - część I przedmiotu zamówienia (wdrożenie usług centralnego zarządzania tożsamością Microsoft Active Directory), - część II przedmiotu zamówienia (wdrożenie usługowego modelu dostarczania infrastruktury IT w środowisku chmury prywatnej firmy Microsoft),.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca wykonał przynajmniej 3 wdrożenia usług katalogowych Microsoft Active Directory oparte o Windows Server 2003 lub 2008 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca zrealizował, co najmniej 3 usługi instalacji i konfiguracji środowiska Microsoft System Center wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. c) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca wykonał 1 usługę integracji infrastruktury certyfikatów z systemami kontroli dostępu do sieci za pośrednictwem urządzeń sieciowych i protokołu RADIUS wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, gdy będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: a) dysponuje, co najmniej 3 osobami posiadającymi autoryzowany certyfikat: - Microsoft MCSE 2003, Microsoft Windows Server Active Directory, Configuring. Certyfikat musi posiadać osoba, która będzie realizować usługi objęte przedmiotem zamówienia* b) dysponuje, co najmniej 2 osobami wchodzącymi w skład zespołu wdrożeniowego posiadającymi certyfikację Microsoft MCITP: Enterprise Administrator on Windows Server 2008* c) dysponuje, co najmniej jedną osobą wchodzącą w skład zespołu wdrożeniowego posiadającą certyfikację CompTIA Linux+ lub Novell Certified Linux Administrator (CLA)/Red HatR Certified System Administrator (RHCSA)* d) dysponuje, co najmniej 2 osobami posiadającymi certyfikację Microsoft MCSE Private Cloud. Przynajmniej jedna z nich musi brać czynny udział w realizacji zadań wdrożeniowych* e) dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikację CompTIA Project+ gwarantującą należyte prowadzenie projektu po stronie Wykonawcy i integrację z metodami prowadzenia projektów po stronie Zamawiającego* *UWAGA: Przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda wglądu do kopii certyfikatów osób określonych w pkt 7.3 lit. a) - e) w SIWZ potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby w pkt. 7.3 lit. a) - e) w SIWZ w przypadku posiadania przez jedna osobę kliku certyfikatów określonych w przedmiotowym punkcie SIWZ. Wykazy osób, którymi będzie dysponował Wykonawca stanowią załączniki nr 5a - 5e do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: a) Zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, b) Zmian osób wykonujących zamówienie z zastrzeżeniem, że osoby te będą miał takie same lub wyższe kwalifikacje i certyfikaty, c) W sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiot umowy na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, d) W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 jest nieważna. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, III p, pokój 318A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, III p, pokój 318A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wdrożenie Kompleksowego Systemu Informacyjnego dla Zarządzania UŁ i podniesienie kompetencji kadry kierowniczej UŁ w zakresie zarządzania i jakości kształcenia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 4.1.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.