Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-18
Warszawa: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH ORAZ GABARYTOWYCH Z NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH ZASÓB WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ OREG MAZOWSZE W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 45980 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny "Mazowsze" Wojskowej Agencji Mieszkaniowej , ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3261101, faks 022 812 0439.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH ORAZ GABARYTOWYCH Z NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH ZASÓB WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ OREG MAZOWSZE W WARSZAWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w zakresie 8%, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie posiada aktualnego (na czas realizacji zamówienia) zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów określonych przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości wydane przez właściwy organ na podstawie art.7 ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz Oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony ustalają, iż w związku z trwającą prywatyzacją ilość nieruchomości WAM objętych usługą w zakresie niniejszej umowy oraz wynagrodzenie należne wykonawcy mogą ulec zmianie 2. Zryczałtowana opłata netto za wykonanie usługi, o której mowa w § 6 ust. 3, może ulec zmianie tylko w przypadku zmiany cen składników cenotwórczych, niezależnych od Wykonawcy. 3. Ewentualne zmiany liczby mieszkańców Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy w pisemnym zestawieniu. W przypadku zwiększenia liczby mieszkańców zostanie zwiększone wynagrodzenie brutto poprzez podpisanie przez strony aneksu do umowy. Od dnia obowiązywania aneksu do rozliczeń przyjmowana będzie aktualna liczba mieszkańców korzystających z usług 4. W momencie powstania wspólnot mieszkaniowych w obsługiwanych budynkach, zgodnie z ustawą z dnia 24.06.1994 r. o własności lokali (Dz.U nr 80 z 2000 r. poz. 203), obiekty te zostaną automatycznie wyłączone z zakresu umowy. 5. W sytuacji, o której mowa w § 6 ust. 9, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu aneks do umowy z załączoną kalkulacją, dokumentującą zmianę wielkości opłat, na co najmniej 60 dni przed ich wprowadzeniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chełmżyńska 1
04-247 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa, OReg Mazowsze w Warszawie, ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa, pok. 11 - Kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ząbki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzika 48,48a,48b,48c,48d,52,52a,52b,52c,52d + Kwatery internatowe 238 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2 - Janówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nowodworska 3 41 os. Nowodworska 5 59 os. Nowodworska 7 83 os. Razem 183 os..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nasielsk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Starzyńskiego 7 36 os..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nowy Dwór Mazowiecki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sportowa 76 - internat 81 os. 2 Warszawska 35 189 os. Razem 270 os..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pruszków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Al. Wojska Polskiego 40 227 os..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przasnysz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Makowska 1 - internat 71 os..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mińsk Mazowiecki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warszawska 250/104 147 os. Warszawska 250/105 100 os. Warszawska 250/106 163 os. Okrzei 18F 3 os. Śniadeckich 5 176 os. Sobieskiego 85 151 os. Razem 740 os..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Siedlce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreszera 22 - internat 25 os..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sochaczew.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lotników 1 - internat 108 os..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Komorowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cegielniana 54 10 os. Legionowa 10 59 os. Razem 69 os..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Białystok.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kawaleryjska 70/50 35 os. Kawaleryjska 70/57 36 os. Kawaleryjska 70/59 29 os. Kawaleryjska 70/59 - internat 39 os. Razem 139 os..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Suwałki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pułaskiego 24H - internat 24 os..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Ciechanów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powstańców wlkp. 15 141 os. Powstańców Wlkp. 15A 97 os. Razem 238 os..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Białobrzegi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osiedle Wojskowe 19 - internat 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Józefowa oraz pochodzących z terenów publicznych Józefowa
- Usługę odbioru, wywozu oraz zagospodarowania odpadów komunalnych i segregowanych powstających w Instytucie Psychiatrii i Neurologii.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych zmieszanych, makulatury oraz odpadów kuchennych
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek
- ODBIÓR, TRANSPORT, UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH: ZAKAŹNYCH, SPECJALNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI MEDYCZNEJ I INNYCH ODPADÓW O CHARAKTERZE KOMUNALNYM.
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.