eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSERWIS INFORMACJI Z ZAGRANICZNYCH RYNKÓW ROLNYCH DLA FUNDACJI PROGRAMÓW POMOCY DLA ROLNICTWA FAPA - NR SPRAWYKNC-3410-1/AK/8704/08



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Warszawa: SERWIS INFORMACJI Z ZAGRANICZNYCH RYNKÓW ROLNYCH DLA FUNDACJI PROGRAMÓW POMOCY DLA ROLNICTWA FAPA - NR SPRAWY: KNC-3410-1/AK/8704/08
Numer ogłoszenia: 45979 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 623 19 01, fax 0-22 623 19 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SERWIS INFORMACJI Z ZAGRANICZNYCH RYNKÓW ROLNYCH DLA FUNDACJI PROGRAMÓW POMOCY DLA ROLNICTWA FAPA - NR SPRAWY: KNC-3410-1/AK/8704/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu - Warszawa, ul. Szkolna 2/4, pok. 217 - bieżącego serwisu informacji dostarczającego informacji z zagranicznych rynków rolnych, poprzez serwis informacyjny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.62.00 - Elektroniczne usługi informacyjne2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.62.00 - Elektroniczne usługi informacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: (a) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, który powinien zawierać Cenę za wykonanie usługi (uwzględniającą wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia). Cena powinna być podana w złotych netto i brutto lub w euro netto i brutto oraz napisana słownie. Podana cena musi być ceną ostateczną (po uwzględnieniu ewentualnych rabatów). (b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (c) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg Załącznika nr 2 do SIWZ); (d) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym; 2. Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30 00-930 Warszawa, pok. 253 - sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ul. Wspólna 30 00-930 Warszawa, pok. 253 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.