eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › KONSERWACJA I CZYSZCZENIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ, ULICZNEJ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W 2009 ROKU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Bydgoszcz: KONSERWACJA I CZYSZCZENIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ, ULICZNEJ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W 2009 ROKU.
Numer ogłoszenia: 4596 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej , ul. Fordońska 120, 85-739 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, faks 052 5822363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA I CZYSZCZENIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ, ULICZNEJ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W 2009 ROKU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2009 roku usługi polegającej na utrzymaniu w stanie stałej drożności, systematycznym oczyszczaniu oraz konserwacji urządzeń kanalizacji deszczowej i ulicznej Miasta Bydgoszczy, tj.: kanałów deszczowych, wpustów ulicznych z udrożnieniem przykanalika (przyłącza), studni rewizyjnych, studni chłonnych wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości przy uwzględnieniu następujących parametrów: kanał deszczowy o przekroju D = 0,40 m, średnia głębokość zanieczyszczonego wpustu o średnicy D = 500 mm - ca. 1,5 m, średnia długość zapiaszczonego przyłącza o średnicy D = 200 mm - ca. - 2,5 m. Czyszczenie ca. 4.700 sztuk wpustów ulicznych wraz z udrożnieniem przykanalika (w tym ca. 50 szt. studni chłonnych). Oczyszczenie jednego wpustu ulicznego obejmuje: 1)oznakowanie miejsca robót,2)zdjęcie kratki ściekowej i oczyszczenie studzienki,3)udrożnienie przykanalika, 4) zebranie i wywóz zanieczyszczeń, 5)założenie kratki. Uwaga:w trakcie rozrzedzania osadu zgromadzonego w części osadczej wpustu ulicznego należy jednocześnie zasysać powstające ścieki do zbiornika pojazdu. Przyjęto: 1 studnia chłonna = 2 wpusty uliczne. Udrożnienie ca. 2.000 metrów kanału deszczowego o przekroju D = 0,40 m. Udrożnienie jednego metra kanału deszczowego D = 0,40 m obejmuje: 1) oznakowanie miejsca robót, 2) zdjęcie pokrywy ze studni, 3) udrożnienie i oczyszczenie kanału, 4) zebranie i wywóz zanieczyszczeń, 5) założenie pokrywy. Zamówienie w zakresie zgłoszeń awaryjnych realizowane będzie całodobowo, również w dni wolne i święta. Podstawowe obowiązki Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia: 1) wykonywanie prac zgodnie z wymogami określonymi Polskimi Normami dotyczącymi wykonywania przedmiotowego zamówienia oraz określonymi przez Zamawiającego, 2) zapewnienie dyspozycyjności oraz fachowej obsługi wyposażonej w sprzęt specjalistyczny i środki transportu, wymienione w ofercie. (Zamówienie należy realizować za pomocą minimum dwóch pojazdów specjalistycznych - samochodów wielofunkcyjnych typu SCK (lub pochodnych) przeznaczonych do udrażniania i mycia wodą pod wysokim ciśnieniem kanałów oraz odsysania zanieczyszczeń i osadów z wpustów ulicznych, o minimalnych parametrach: wydatek wody - 210 dm3/min, ciśnienie robocze 12 MPa, lub minimum dwóch zestawów pojazdów specjalistycznych, składających się z: samochodu typu SC (lub pochodnego) przeznaczonego do udrażniania i mycia wodą pod wysokim ciśnieniem kanałów o minimalnych parametrach: wydatek wody - 210 dm3/min, ciśnienie robocze 12 MPa i samochodu typu SW (lub pochodnego) przeznaczonego do odsysania zanieczyszczeń i osadów z wpustów ulicznych, 3)realizacja prac wyłącznie na podstawie zgłoszeń (wskazań) Przedstawiciela Zamawiającego. Zakres prac będzie wskazany każdorazowo Wykonawcy przez Przedstawiciela Zamawiającego. Kolejność oczyszczania i udrażniania urządzeń odwadniających dla poszczególnych ulic odbywać się będzie w ścisłym uzgodnieniu z Przedstawicielem Zamawiającego. Przedstawiciel Zamawiającego może w każdym czasie zmienić ustaloną kolejność i wskazać inne miejsce wymagające oczyszczenia bądź udrożnienia, 4) przystąpienie do wykonania prac zleconych przez Przedstawiciela Zamawiającego w czasie nieprzekraczającym 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego,5) w przypadkach wymagających natychmiastowej interwencji (zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, wystąpienia intensywnych opadów deszczu) przystąpienie do usuwania skutków tych zagrożeń lub opadów (studnie chłonne) natychmiast po zgłoszeniu przez Zamawiającego, nie później niż w ciągu 2 godzin od zgłoszenia. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien jest zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego oraz warunki lokalne rozpoznane we własnym zakresie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank Pocztowy S.A. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386 z adnotacją WADIUM - Konserwacja i czyszczenie kanalizacji deszczowej, ulicznej na terenie Miasta Bydgoszczy w 2009 roku. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1) potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - w formie oryginału dołączonego do oferty. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 UPZP, tj: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę w zakresie udrażniania lub czyszczenia kanalizacji deszczowej, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), 3.dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj. minimum dwoma pojazdami specjalistycznymi - samochodami wielofunkcyjnymi typu SCK (lub pochodnymi) przeznaczonymi do udrażniania i mycia wodą pod wysokim ciśnieniem kanałów oraz odsysania zanieczyszczeń i osadów z wpustów ulicznych, o minimalnych parametrach: wydatek wody - 210 dm3/min, ciśnienie robocze 12 MPa, lub minimum dwoma zestawami pojazdów specjalistycznych, składających się z: samochodu typu SC (lub pochodnego) przeznaczonego do udrażniania i mycia wodą pod wysokim ciśnieniem kanałów o minimalnych parametrach: wydatek wody - 210 dm3/min, ciśnienie robocze 12 MPa i samochodu typu SW (lub pochodnego) przeznaczonego do odsysania zanieczyszczeń i osadów z wpustów ulicznych, Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje ww. potencjałem technicznym (narzędziami i urządzeniami), to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. potencjału technicznego (narzędzi i urządzeń). 4. dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą nadzorującą wykonanie prac oraz minimum dwoma operatorami pojazdów ciśnieniowych, Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje ww. osobami, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe, lub zdolność kredytową na kwotę min. 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 UPZP. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów lub oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1. SIWZ. 2. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 10.1. SIWZ nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1.1, 10.1.2, 10.1.3, 10.1.4, 10.1.5, SIWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniają łącznie. 2) warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 10.1.6. SIWZ każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać oddzielnie. 4.Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 10.1. SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 UPZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. sobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych na podst. art. 22 ust. 1 UPZP (oryginał wg wzoru Zamawiającego). 2. na potwierdzenie warunku Nr 1 (opisanego w pkt. 10.1.1 SIWZ): 1) aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów rodzaju 20.03.06 według katalogu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r.- Dz. U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206). 3. na potwierdzenie warunku Nr 2 (opisanego w pkt. 10.1.2 SIWZ): 1) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie 3 lat, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (oryginał wg wzoru Zamawiającego), 2) dokumenty potwierdzające (np.: referencja/e - min. 1), że zamówienie/a na usługi przedstawione, w ww. wykazie zostało/y wykonane lub są wykonywane należycie. 4. na potwierdzenie warunku Nr 3 (opisanego w pkt. 10.1.3 SIWZ): 1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu), którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca o parametrach minimalnych określonych w pkt. 10.1.3. SIWZ. 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 11.1.3.1) SIWZ, Wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 5. na potwierdzenie warunku Nr 4 (opisanego w pkt. 10.1.4 SIWZ): 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 11.1.5.1) SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 3) uprawnienia operatorów pojazdów ciśnieniowych do ich obsługi i eksploatacji (dokumenty np. zaświadczenia, certyfikaty - świadczące o ukończonych przez operatorów pojazdów ciśnieniowych kursach, szkoleniach czy seminariach z zakresu obsługi i eksploatacji pojazdów SCK, SC, SW (lub pojazdów pochodnych). Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje ww. osobami, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. na potwierdzenie warunku Nr 5 (opisanego w pkt. 10.1.5 SIWZ): 1) oświadczenie (wymienione w 11.1.1 SIWZ). 7. na potwierdzenie warunku Nr 6 (opisanego w pkt. 10.1.6 SIWZ): 1) oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, ul. Fordońska 120, 85-950 Bydgoszcz - Cena 15,- PLN; - bezpłatnie na stronie internetowej: www.zdmikp.bydgoszcz.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pokój nr 02 (kancelaria/parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1. ws. merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia): Janina Jodkowska - tel.: 052-582-23-22., 2. ws. formalno-prawnych (dot. procedury przetargowej) Adrianna Wróbel - tel.: 052-582-23-66. Termin i miejsce otwarcia ofert Termin otwarcia ofert: w dniu: 22.01.2009r. godz.: 10:15. Miejsce otwarcia ofert: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.07/parter..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.