Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-15
Lubaczów: Dostawa samochodu osobowego typu BUS 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej
na wózku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 45960 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie , ul. Tadeusza Kościuszki 145, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 0-16 632 10 88, faks 0-16 632 10 88.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslubaczow.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego typu BUS 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego typu BUS 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim: I. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE I WYPOSAŻENIE SAMOCHODU 1. Samochód fabrycznie nowy wyprodukowany w 2012 roku przystosowany do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim II. WYMIARY ZEWNĘTRZNE 1. Długość całkowita zewnętrzna. min 5000 mm 2. Wysokość min 1950 mm 3. Rozstaw osi min.3400 mm III. SILNIK 1. Silnik diesel wysokoprężny o pojemności max. 2000 cm3 i mocy min. 100 KM 2. Norma spalania wg Rozp. WE nr 715/2007, Euro 5 IV. PRZESTRZEŃ PASAŻERSKA I BAGAŻOWA 1. Ilość miejsc - 9 (w trzech rzędach siedzeń) 2. Co najmniej 3 siedzenia (1 kanapa) demontowane bez użycia dodatkowych narzędzi (po demontażu siedzeń - powstająca dodatkowa przestrzeń bagażowa) 3. Wycieraczki gumowe z wywiniętymi ku górze krawędziami dla kierowcy i wszystkich pasażerów, lub szczelna mata gumowa w przestrzeni pasażerskiej 4. Wyłożenie w przestrzeni bagażowej (mata gumowa z zabezpieczeniem krawędzi ładunkowej oraz podświetleniem stopnia wejściowego) 5. Wyłożenie przestrzeni pasażersko - ładunkowej, boki wykończone elementami plastikowymi, podsufitka wyłożona tkaniną materiałową z trzema panelami nawiewowymi i indywidualnym oświetleniem dla każdego z miejsc siedzących 6. Uchwyty do mocowania ładunku V. SKRZYNIA BIEGÓW 1. Skrzynia biegów manualna co najmniej 5 biegowa VI. UKŁAD HAMULCOWY I JEZDNY 1. ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania; ESP - system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania; EDS - system zapob. poślizgowi jednego z napędzanych kół podczas ruszania 2. Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, wentylowane z przodu i z tyłu VII. UKŁAD KIEROWNICZY 1. Wspomaganie kierownicy 2. Bezpieczna kolumna kierownicza z regulacją w dwóch płaszczyznach VIII. OGUMIENIE 1. Felgi stalowe + opony zimowe - 4 szt. - dodatkowo 2. Koło zapasowe pełnowymiarowe z kluczem do wymiany kół IX. OKNA I DRZWI 1. Okna w przestrzeni pasażerskiej przyciemniane 2. Drzwi boczne rozsuwane po prawej stronie samochodu 3. Drzwi tylne - klapa otwierana do góry 4. Elektryczne szyby w przednich drzwiach X. POZOSTAŁE 1. Poduszki powietrzne - min.2, dla kierowcy i pasażera 2. Immobiliser 3. Klimatyzacja automatyczna 2 strefowa z indywidualnym (co najmniej dla drugiego rzędu siedzeń) manualnym panelem sterowania nawiewem i temperaturą 4. Ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej 5. Lakier koloru granatowego 6. Zderzaki z tworzywa w ciemnym kolorze 7. Auto - alarm fabryczny 8. Centralny zamek sterowany z pilota 9. Fotel kierowcy z regulacją wysokością podłokietnika i regulacją odcinka lędźwiowego 10. Lusterka elektrycznie regulowane i składane, podgrzewane 11. Automatycznie włączane światła dzienne 12. Napęd na koła przednie 13. Radio-nawigacja z dotykowym 6,5 panelem sterowania, dvd, , głośniki w przestrzeni ładunkowej 14. Gaśnica samochodowa o wadze dostosowanej do oferowanego modelu samochodu (zamontowana) 15. Apteczka pierwszej pomocy z wyposażeniem (zamontowana) 16. Dodatkowy 3 kluczyk zapasowy 17. Przystosowanie do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, najazdy teleskopowe, oznakowanie pojazdu wg. obowiązujących przepisów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.44.00 - Minibusy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie, ul. Kościuszki 145, 37-600 Lubaczów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie, ul. Kościuszki 145, 37-600 Lubaczów, pok. nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Koszenie łąk wraz ze zbieraniem i uprzątnięciem oraz mulczowaniem traw będących własnością Gminy Lubaczów, użytkowanych przez Zakład Gospodarki Nieruchomościami w Dąbrowie
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części terenów Gminy Lubaczów
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup busa do 9 osób wykorzystywanego do dowozu dzieci do szkół oraz innych potrzeb realizowanych przez Zakład Komunikacji Miejskiej w Łasku
- Zakup i dostawa dwóch samochodów fabrycznie nowych typu Van 9 osobowych na potrzeby statutowe Zespołu Lubelskich Parków Krajobrazowych
- Dostawa samochodu osobowego - busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Miejskiej Ciechocinek
- Zakup trzech samochodów 9-cio osobowych typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa pojazdu typu MIKROBUS dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.