eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrocza"Zakup i dostawa sprzętu zapewniającego ciągłość dostaw energii i wody pitnej oraz mobilnego sprzętu oświetleniowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026".



Ogłoszenie z dnia 2025-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu zapewniającego ciągłość dostaw energii i wody pitnej oraz mobilnego sprzętu oświetleniowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MROCZA

1.3.) Oddział zamawiającego: Komórka ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac 1 Maja 20

1.5.2.) Miejscowość: Mrocza

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 052 386 74 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mrocza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa sprzętu zapewniającego ciągłość dostaw energii i wody pitnej oraz mobilnego sprzętu oświetleniowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-318bd153-fa4b-4d1e-b23d-5194e44ea4ad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00566489

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029077/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 „Zakup i dostawa sprzętu zapewniającego ciągłość dostaw energii i wody pitnej oraz mobilnego sprzętu oświetleniowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480982

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 172056,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę 4 sztuk agregatów prądotwórczych:
1. Agregat prądotwórczy mobilny o mocy min. 58 kW na przyczepie DMC 2000 – 1 szt. wraz z przyczepą do agregatu.
2. Agregat prądotwórczy o mocy min. 30kW – 1 szt.
3. Agregat prądotwórczy trójfazowy o mocy min. 9,5 kW (dedykowany dla straży pożarnej) - 1 szt.
4. Agregat prądotwórczy jednofazowy o mocy min. 6kW - 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 103023,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę następujących urządzeń zapewniających ciągłość dostaw wody pitnej:

-Geofon do lokalizacji przecieków w instalacjach wodociągowcy – 1 szt.
-Pompa spalinowa do wody - pompa zanurzalna do osuszania i odwadniania
wykopów i placów budowy – 1 szt.
-Chlorator - stacja do dezynfekcji wody – 2 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38230000-6 - Elektromagnetyczne przyrządy geofizyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42122130-0 - Pompy wodne

43134100-2 - Pompy zanurzeniowe

42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody

4.5.5.) Wartość części: 44032,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę mobilnego masztu oświetleniowego oraz przenośnego zestawu
oświetleniowego (dedykowanego dla straży pożarnej).
A. Maszt oświetleniowy - szt. 1 o następujących minimalnych wymaganiach sprzętowych:
1) możliwość przenoszenia i poruszania min 4 kola jezdne,
2) min 5 metrowy maszt,
3) min 4 reflektory LED o mocy min. 150 każdy i średnia mocą 10 luxów,
4) możliwość oświetlenia powierzchni minimum 3000 m²,
5) wyposażony w stabilizatory przeciwwiatrowe do 50 km/h,
6) do 45 000 godzin żywotności LED,
7) wysokość transportowa do 2200 mm,
8) reflektory chronione obudową i rama odlewana z aluminium,
9) ciężar do 150 kg,
10) zasilanie zewnętrzne 230V,
11) Urządzenie fabrycznie nowe dopuszcza się rok produkcji 2024,

B. Przenośny akumulatorowy zestaw oświetleniowy (dedykowany dla straży pożarnej) - szt. 1 o następujących minimalnych wymaganiach sprzętowych:

1) musi być wyposażony w dwie głowice oświetleniowe emitujące łącznie strumień świetlny min. 12000 lumenów;
2) wyposażony w akumulatorowe źródło zasilania: akumulator litowo-jonowy zapewniający ciągłość pracy do 8 godzin;
3) wyposażony w ładowarkę sieciową;
4) odporny na warunki pogodowe – klasa min. IP54;
5) max. całkowity czas ładowania do 8 godzin;
6) max. masa zestawu do 10 kg;
7) Urządzenie fabrycznie nowe dopuszcza się rok produkcji 2024.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44212250-6 - Maszty

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w części I zamówienia wpłynęły 2 oferty.
Zamawiający w dokumentach zamówienia postawił wymóg dołączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych w postaci materiałów informacyjnych tj. kart katalogowych, katalogów lub folderów dotyczących oferowanych sprzętów. Zarówno oferta 1 jak i 2 nie zawierały wymaganych dokumentów.
Żaden z oferentów nie odpowiedział w terminie na wezwanie Zamawiającego do uzupełnienia wymaganych przedmiotowych środków dowodowych. Tym samym treść ofert nie pozwala na dokonanie oceny Zamawiającemu w zakresie spełnienia podstawowych wymagań, a niezłożenie dokumentów
przedmiotowych na wezwanie skutkuje odrzuceniem obu ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53997,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53997,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53997,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581002054

7.3.3) Ulica: Łobżenicka 11A

7.3.4) Miejscowość: Mrocza

7.3.5) Kod pocztowy: 89-115

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53997,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35178,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35178,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35178,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581002054

7.3.3) Ulica: Łobżenicka 11A

7.3.4) Miejscowość: Mrocza

7.3.5) Kod pocztowy: 89-115

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35178,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.