eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/26/2013 DOSTAWA APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-12

Opole: P/26/2013 DOSTAWA APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO
Numer ogłoszenia: 459602 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 432870 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/26/2013 DOSTAWA APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego aparatu ultrasonograficznego na potrzeby Zakładu Radiologii mieszczącym się w Wojewódzkim Specjalistycznym Zespole Neuropsychiatrycznym im św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole. 2. Dostarczony aparat musi być fabrycznie nowy. Rok produkcji 2013. 3. Wykonawca przeprowadzi instruktaż/szkolenie z prawidłowej obsługi ww. sprzętu personelu wyznaczonego przez Kierownika Zakładu Radiologii w terminach przez niego wskazanych i sporządzi protokół z przeprowadzonego szkolenia nad obsługą sprzętu wraz ze wskazaniem imiennym osób przeszkolonych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A , do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ, zawierający graniczne warunki techniczno-eksploatacyjne aparatu. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w : - Ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r Nr 107 poz. 679 ), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2010r Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2011r Nr 16, poz. 74), - Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie znaku CE (Dz. U. 2010, nr 186, poz. 1252; - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007 zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych . Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać certyfikat lub deklarację zgodności CE oraz instrukcje obsługi w języku polskim. Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134). 6. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33112200-0 Aparaty ultrasonograficzne. 7. Wymagane warunki gwarancji i serwisu: - Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, Wykonawca udzieli: gwarancji na dostarczone urządzenie - min. 24 miesiące; Niniejszy termin biegnie od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. - Czas reakcji serwisu Wykonawcy na przyjęcie zgłoszenia o uszkodzeniu sprzętu wraz z przystąpieniem do usunięcia usterki - max do 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub pisemnie. Wybór formy zgłoszenia należy do Zamawiającego. - Wykonawca zapewni bezpłatne przeglądy gwarancyjne aparatu min. 1 raz do roku wraz z ewentualną wymianą elementów zużytych lub uszkodzonych. Wymienione zużyte lub uszkodzone części nie mogą umniejszać parametrów technicznych przedmiotu zamówienia. - w przypadku naprawy sprzętu trwającej dłużej niż 48 godzin (czas liczony od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego), Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na czas naprawy w ciągu kolejnych 24 godzin na swój koszt i ryzyko, sprzęt zastępczy o parametrach równoważnych do zakupionego. - Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania lub przewóz uszkodzonego sprzętu do i po naprawie w okresie gwarancyjnym obciążają Wykonawcę. - Okres gwarancji ultrasonografu zgłoszonego do naprawy zostanie każdorazowo przedłużony o czas jego wyłączenia z eksploatacji. 8. W okresie pogwarancyjnym Wykonawca zapewni przez okres minimum 10 lat dostępność części zamiennych oraz materiałów zużywalnych do zaoferowanego ultrasonografu . 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca musi na etapie składania ofert udowodnić równoważność swojej oferty np. poprzez dołączenie stosownych dokumentów na potwierdzenie zastosowania równoważnych rozwiązań, parametrów, itp. zaoferowanego urządzenia. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. 11. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Prawa. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w formularzu - Oferta Przetargowa stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIRO Sp. z o. o., ul. Floriańska 6 lok. 9, 03-707 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 462962,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 439000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 439000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 489000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.