Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-19
Łobez: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć i warsztatów dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 9.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 459352 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika , ul. Spokojna 4, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3974370, faks 91 3974370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sp2lobez.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć i warsztatów dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 9.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć i warsztatów dla uczestników Dziecięcej Akademii Rozwoju- projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1. Obowiązki Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia: a). Wykonanie przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością. 2. Udział w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej, listy rezerwowej w porozumieniu z koordynatorem projektu i asystentem do spraw rekrutacji, promocji i kadr 3. Zebranie od uczestników projektu/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie 4. Przygotowanie harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z niniejszą specyfikacją, dostosowanie do ustalonego w szkole planu lekcji oraz uzgodnienie harmonogramu z Zamawiającym w terminie 7 dni od podpisania umowy 5. Opracowanie programu zajęć z uwzględnieniem tematyki zajęć, celów (ogólnych i szczegółowych) zajęć, metod, form pracy, środków dydaktycznych i złożenia go w terminie 7 dni od podpisania umowy 6. Opracowywanie scenariuszy zajęć (uwzględniających szacunek i otwartość na inność wśród dzieci, zapewniających przestrzeganie zasady równości płci) z wykorzystaniem aktywizujących technik i metod nauczania (40%) - 1 scenariusz/m-c i przekazywanie ich drogą elektroniczną 7. Rzetelna realizacja godzin zajęć w ramach projektu zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zatwierdzonym przez Zamawiającego 8. Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa nad uczniami podczas zajęć 9. Dbanie o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu 10. Współdziałanie z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu w zakresie wszelkich spraw związanych z ich prowadzeniem 11. Niezwłoczne informowanie drogą e-mailową o zaistniałych problemach Zarząd Projektu 12. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu szkoły 13. Terminowe sporządzanie niżej wymienionej dokumentacji: a) - dziennik zajęć - uzupełniany na bieżąco b) - lista obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z ilością dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć c) - karty czasu pracy 14. Sporządzanie miesięcznych, półrocznych, rocznych sprawozdań z realizacji zadania i przekazywanie ich drogą elektroniczną 15. Sporządzenie końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach projektu 16. Bieżące diagnozowanie postępów umiejętności i wiedzy uczestników projektu, w tym także przeprowadzenia diagnozy (testów) na początku i na końcu udziału ucznia w zajęciach 17. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa 18. Zajęcia mogą się odbywać równolegle w tych samych godzinach - Zamawiający określa, iż 1 godz. zajęć dydaktyczno- wyrównawczych, rozwijających zainteresowania wynosi 45 min, a godz. zajęć specjalistycznych 60 min. - zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach i szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228, poz. 1487) 19. Świadczone usługi będą obejmować przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć rozwijających zainteresowania, zajęć specjalistycznych (terapia pedagogiczna, rewalidacja, logopedia, socjoterapia) 20. Zaleca się, aby Wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia a). Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.07.2015 r. W przypadku przedłużenia okresu realizacji projektu, realizacja zamówienia ulega automatycznie przedłużeniu do zakończenia realizacji projektu. b) Biuro Projektu mieścić się będzie w Szkole Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika 2 w Łobzie, przy ul Spokojnej 4, 73-150 Łobez. c)Zamówienie będzie wykonywane w Biurze Projektu, jak również w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, związanych z realizacją projektu oraz w innym dowolnym miejscu niezbędnym do wykonywania zakresu obowiązków (np. wyjazdy monitorujące, kontakty z Instytucją Pośredniczącą, tj. Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie). d) Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu przez cały okres realizacji projektu. W sytuacjach, w których będzie to niezbędne dla dobra projektu, Zamawiający dopuszcza konieczność pracy również w weekendy i/lub w czasie ferii. e). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4. Zamówienie składa się z 39 części, w tym: Część 1. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki dla kl. IV Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (m.in. podstawowe działania matematyczne, zadania tekstowe- wykorzystanie wiedzy w praktyce, geometria) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 2. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki dla kl. V Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (m.in. podstawowe działania matematyczne, zadania tekstowe- wykorzystanie wiedzy w praktyce, geometria) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 3. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki dla kl. VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (m.in. podstawowe działania matematyczne, zadania tekstowe- wykorzystanie wiedzy w praktyce, geometria) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 4. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przyrody dla kl. IV Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 5. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przyrody dla kl. V Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 6. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przyrody dla kl. VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 7. Zajęcia rozwijające z matematyki dla kl. IV Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę matematyczną i doskonalący logiczne myślenie uczestników zajęć (m.in. rachunek pamięciowy, ułamki, geometria, geometria przestrzenna, procenty, gry i łamigłówki logiczne, rozwiązywanie zadań konkursowych, origami, kirigami) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 8. Zajęcia rozwijające z matematyki dla kl. V Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę matematyczną i doskonalący logiczne myślenie uczestników zajęć (m.in. rachunek pamięciowy, ułamki, geometria, geometria przestrzenna, procenty, gry i łamigłówki logiczne, rozwiązywanie zadań konkursowych, origami, kirigami) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 9. Zajęcia rozwijające z matematyki dla kl. VI Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę matematyczną i doskonalący logiczne myślenie uczestników zajęć (m.in. rachunek pamięciowy, ułamki, geometria, geometria przestrzenna, procenty, gry i łamigłówki logiczne, rozwiązywanie zadań konkursowych, origami, kirigami) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 10. Świat pod mikroskopem- zajęcia rozwijające z przyrody dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę przyrodniczą, związany z nabywaniem praktycznych umiejętności- wykonywanie m.in. preparatów mikroskopowych Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 11. Zajęcia terapeutyczne dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć związany z: wyrównywaniem deficytów rozwojowych, minimalizacją trudności w nauce, kształceniem umiejętności matematyczno- przyrodniczych, logicznym myśleniem, wprowadzaniem i utrwalaniem reguł kształceniem pamięci i koncentracji uwagi, stymulowaniem funkcji poznawczych Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 12. Zajęcia rewalidacyjne Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: umożliwiający kształcenie umiejętności i sprawności rozumienia podstawowych pojęć niezbędnych dla właściwego funkcjonowania w środowisku Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) Część 13. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka polskiego dla kl. IV Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (uwzględnienie podstawowych form wypowiedzi, ortografii i interpunkcji, gramatyki, usprawnianie umiejętności językowo- stylistycznych) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach) Część 14. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka polskiego dla kl. V Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (uwzględnienie podstawowych form wypowiedzi, ortografii i interpunkcji, gramatyki, usprawnianie umiejętności językowo- stylistycznych) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach) Część 15. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka polskiego dla kl. VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (uwzględnienie podstawowych form wypowiedzi, ortografii i interpunkcji, gramatyki, usprawnianie umiejętności językowo- stylistycznych) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach) Część 16. Zajęcia terapeutyczne dla kl. IV-VI Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć związany ze specyficznymi trudnościami w mówieniu, czytaniu, pisaniu- ryzyko dysleksji, dysleksja, dysortografia, dysgrafia Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach) Część 17. Zajęcia terapeutyczne dla kl. IV-VI Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć związany ze specyficznymi trudnościami w mówieniu, czytaniu, pisaniu- ryzyko dysleksji, dysleksja, dysortografia, dysgrafia Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach) Część 18. Zajęcia terapeutyczne dla kl. IV-VI Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć związany ze specyficznymi trudnościami w mówieniu, czytaniu, pisaniu- ryzyko dysleksji, dysleksja, dysortografia, dysgrafia Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach) Część 19. Zajęcia rewalidacyjne Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z usprawnianiem funkcji słuchowych, wzrokowych, koordynacji wzrokowo- ruchowej Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach) Część 20. W kręgu teatru- zajęcia rozwijające dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć oparty na potrzebie twórczej działalności, ekspresji, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej uczestników zajęć Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. wprawki dramowe, drama, burza mózgów) Część 21. Przez eksperymenty do wiedzy dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć poszerzający wiedzę, oparty na wykonywaniu doświadczeń i ćwiczeń- wyjaśnianie zjawisk i procesów zachodzących w otaczającym świecie, dostrzeganie prawidłowości, weryfikowanie przez doświadczenia i obserwacje przyrodnicze, rejestrowanie wyników pomiarów, korzystanie z różnych źródeł informacji Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera) Część 22. Terenoznawstwo- w przyjaźni z mapą dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć poszerzający wiedzę, oparty na wykonywaniu doświadczeń i ćwiczeń- wyjaśnianie zjawisk i procesów zachodzących w otaczającym świecie, dostrzeganie prawidłowości, weryfikowanie przez doświadczenia i obserwacje przyrodnicze, rejestrowanie wyników pomiarów, korzystanie z różnych źródeł informacji Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera) Część 23. Przedsiębiorczość dla najmłodszych dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: Ekonomia, Mechanizmy funkcjonowania rynku, Oszczędzanie, Domowy budżet, Rola pracy w życiu człowieka, Bezrobocie, Reklama, Moja przyszłość- wykorzystanie technologii informatycznej do szukania informacji i poszerzania wiedzy o ekonomii, Powołanie Szkolnego Ośrodka Kariery Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera) Część 24. Zielone światło dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: odwołanie się do zasad związanych z bezpieczeństwem na drodze, poprawnym zachowaniem w ruchu drogowym (pieszy, pasażer, rowerzysta), kodeks ruchu drogowego Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera) Część 25. Zajęcia informatyczne /wyrównawcze/ dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć związany z wykorzystaniem programów, aplikacji, m.in. Word, Excel, Paint, Internet Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera) Część 26. Zajęcia informatyczne /wyrównawcze/ dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Prowadzący: nauczyciel informatyki lub osoba z wykształceniem technicznym/ informatycznym Zakres tematyczny zajęć: związany z wykorzystaniem programów, aplikacji, m.in. Word, Excel, Paint, Internet Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera) Część 27. Moja mała ojczyzna dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: historia Pomorza Zachodniego po lata współczesne (ze szczególnym uwzględnieniem okolic Łobza) przedstawionych z punktu widzenia przyrodniczego, społecznego, gospodarczego, kulturowego z wykorzystaniem różnych źródeł informacji Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera) Część 28. Koło Młodych Dziennikarzy dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć związany z: doskonaleniem umiejętności stylistyczno- językowych uczestników zajęć, redagowaniem gazety szkolnej Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera); wydanie min. trzech numerów gazety szkolnej (od września 2012 r. do czerwca 2015 r.) Część 29. Język angielski- zajęcia wyrównawcze dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z 4. sprawnościami językowymi (rozumienie tekstu, czytanie i słuchanie, pisanie i mówienie) odnoszący się do standardów językowych: Człowiek, Dom, Szkoła, Rodzina, Zakupy i Usługi, Sport i Zdrowie Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. drama, burza mózgów, kolaż) Część 30. Język niemiecki- zajęcia wyrównawcze dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: związany z 4. sprawnościami językowymi (rozumienie tekstu, czytanie i słuchanie, pisanie i mówienie) odnoszący się do standardów językowych: Człowiek, Dom, Szkoła, Rodzina, Zakupy i Usługi, Sport i Zdrowie Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. drama, burza mózgów, kolaż) Część 31. Język angielski lub niemiecki /zajęcia rozwijające/ dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Prowadzący: nauczyciel języka angielskiego lub niemieckiego Zakres tematyczny zajęć: związany z 4. sprawnościami językowymi (rozumienie tekstu, czytanie i słuchanie, pisanie i mówienie) odnoszący się do standardów językowych: Człowiek, Dom, Szkoła, Rodzina, Zakupy i Usługi, Sport i Zdrowie Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. drama, burza mózgów, kolaż) Część 32. Drama w języku angielskim /zajęcia rozwijające/ dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210 . Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: oparty na potrzebie twórczej działalności, ekspresji, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej uczestników zajęć Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. drama, burza mózgów, kolaż) Część 33. Zajęcia logopedyczne dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: ćwiczenia artykulacyjne,oddechowe, słuchowe, głosowe, leksyklane Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania) Część 34. Warsztaty socjoterapeutyczne dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: odwołujący się do emocjonalnego i społecznego funkcjonowania w szkole i w środowisku pozaszkolnym uczestników zajęć, promowanie zdrowego stylu życia wśród uczniów- samoocena, emocje, zachowania w sytuacjach trudnych, reguły i zasady obowiązujące w społeczeństwie Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania) Część 35. Warsztaty socjoterapeutyczne dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: odwołujący się do emocjonalnego i społecznego funkcjonowania w szkole i w środowisku pozaszkolnym uczestników zajęć, promowanie zdrowego stylu życia wśród uczniów- samoocena, emocje, zachowania w sytuacjach trudnych, reguły i zasady obowiązujące w społeczeństwie Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania) Część 36. Arteterapia dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: oparty na potrzebie twórczej działalności, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej uczestników zajęć, umożliwiający rozwój zdolności i zainteresowań poprzez podejmowanie wielorakich form ekspresji i środków wyrazu (zajęcia plastyczno- techniczne z elementami arteterapii) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania) Część 37. Warsztaty muzyczno- taneczne dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: oparty na potrzebie twórczej działalności, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej uczestników zajęć, umożliwiający rozwój zdolności i zainteresowań poprzez podejmowanie wielorakich form ekspresji i środków wyrazu (taniec, śpiew) Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania) Część 38. Zajęcia sportowe dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: współzawodnictwo w grach zespołowych, konkurowanie w grupach z zachowaniem zasady fair play Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania) Część 39. Zajęcia sportowe dla kl. IV-VI Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć: współzawodnictwo w grach zespołowych, konkurowanie w grupach z zachowaniem zasady fair play Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 39.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków oparta będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2) Za spełnienie warunków określonych w podpunkcie 1) Zamawiający uzna jeżeli: 1. dysponują co najmniej jedną osobą, która: a) posiada odpowiednie wykształcenie dla danej części b) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z matematyki lub przyrody dla klas IV-VI: a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z matematyki lub przyrody lub edukacji wczesnoszkolnej) 1) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z języka polskiego dla klas IV-VI: a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć języka polskiego lub edukacji wczesnoszkolnej) 2) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć rozwijających z matematyki dla klas IV-VI: a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z matematyki) b) Minimum 5-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela c) Minimum status nauczyciela kontraktowego d) Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym. 3) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć rozwijających dla klas IV-VI- W kręgu teatru: a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka polskiego) lub osoba z wykształceniem humanistycznym, teatralnym b) Minimum 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela c) Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym. 4) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć: - rozwijających z przyrody Świat pod mikroskopem dla klas IV-VI - Przez eksperymenty do wiedzy dla klas IV-VI - Terenoznawstwo - w przyjaźni z mapą dla klas IV-VI: a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z przyrody lub biologii) b) Minimum 5-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela c) Minimum status nauczyciela kontraktowego d) Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym. 5) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć Przedsiębiorczość dla najmłodszych dla klas IV-VI: a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym/ ekonomicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu przedsiębiorczości) b) Minimum 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela c) Minimum status nauczyciela kontraktowego d) Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym. 6) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć Zielone światło dla klas IV-VI: a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz wychowania technicznego z metodyką wychowania komunikacyjnego (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z wychowania komunikacyjnego) b) Minimum 5-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela c) Minimum status nauczyciela kontraktowego d) Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym. 7) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć informatycznych ( wyrównawczych) dla klas IV-VI: a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym lub z wykształceniem technicznym/ informatycznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć informatycznych) b) Minimum 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela c) Minimum status nauczyciela mianowanego d) Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym. 8) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć Moja mała ojczyzna dla klas IV-VI: a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z historii lub z zakresu edukacji regionalnej) b) Minimum 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela c) Minimum status nauczyciela mianowanego d) Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym. 9) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia Koła Młodych Dziennikarzy dla klas IV-VI: a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć języka polskiego lub osoba z wykształceniem edytorskim/ humanistycznym) b) Minimum 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela c) Minimum status nauczyciela mianowanego d) Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym. 10) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć: - wyrównawczych z języka niemieckiego dla klas IV-VI - wyrównawczych z języka angielskiego dla klas IV-VI - rozwijających z języka angielskiego lub niemieckiego - rozwijających Drama w języku angielskim dla klas IV-VI a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć języka angielskiego i/lub niemieckiego) b) Minimum 5-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela c) Minimum status nauczyciela kontraktowego 11) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia arteterapii dla klas IV-VI: a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu arteterapii- specjalista terapeuta lub oligofrenopedagog) b) Minimum 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela c) Minimum status nauczyciela mianowanego d) Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym. 12) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia - zajęć terapeutycznych dla klas IV-VI - zajęć rewalidacyjnych - warsztatów socjoterapeutycznych dla klas IV- VI: a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym b) ukończenie studiów/ kursu pedagogicznego z zakresu terapii pedagogicznej lub psychologicznej lub socjoterapii lub oligofrenopedagogiki b) Minimum 2-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela c) Minimum status nauczyciela kontraktowego d) Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym. 13) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia warsztatów muzyczno- tanecznych dla klas IV- VI a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć muzyczno- tanecznych- wykształcenie muzyczne lub taneczne) b) Minimum 5-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela c) Minimum status nauczyciela kontraktowego d) Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym. 14) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć sportowych dla klas IV-VI: a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć wychowania fizycznego) b) Minimum 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela c) Minimum status nauczyciela mianowanego d) Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym. 15) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć logopedycznych dla klas IV-VI: a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych) b) Minimum 5-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela c) Minimum status nauczyciela kontraktowego d) Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sp2lobez.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 2
ul. Spokojna 4
73-150 Łobez.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Spokojna 4 73-150 Łobez.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki działanie 9.1.2...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŁOBZA
więcej: przetargi w Łobzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Indywidualne korepetycje dla dzieci na poziomie szkoły podstawowej i ponadpodstawowej oraz pomoc w nauce dzieciom z klas młodszych szkoły podstawowej
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028. Polegających na przeprowadzeniu korepetycji z j. ang. matematyki - 2 Części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





