Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-19
Resko: Rozbiórka budynków magazynowych
Numer ogłoszenia: 458888 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa w zarządzie Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Resko , ul. Chopina 12, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3951400, faks 91 3951401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/resko
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzający mieniem Skarbu Państwa - leśnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynków magazynowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na rozbiórce trzech obiektów magazynowych, zlokalizowanych na działce nr 195/21, obręb Miłogoszcz, gm. Resko. Przedmiot zamówienia jest pierwszym etapem większej inwestycji, polegającej na rozbiórce trzech istniejących i postawieniu pojedynczego obiektu magazynowego. Roboty rozbiórkowe realizowane będą na podstawie Decyzji Nr 149/2012 z dnia 18.09.2012 r. Starosty Łobeskiego o pozwoleniu na budowę obejmującą: budowę jednokondygnacyjnego budynku magazynowego na terenie działki o nr ewid. 195/21 i na granicy z działką o nr ewid. 195/18 wraz z rozbiórką trzech budynków gospodarczych na terenie działki o nr ewid. 195/21 oraz budowę niezbędnej infrastruktury technicznej na terenie działek o nr ewid. 195/8 i 195/21 położonych w obrębie Miłogoszcz, Gmina Resko. 2. W zakres niniejszego zamówienia, realizowanego w oparciu w ww. pozwolenie na budowę, wchodzi jedynie rozbiórka trzech budynków i uporządkowanie oraz zabezpieczenie terenu pod kątem przyszłego wykonania nowego obiektu. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na czas realizacji robót rozbiórkowych osoby na stanowisko Kierownika Budowy - o uprawnieniach budowlanych spełniających warunki Decyzji nr 149/2012, dokonującej odpowiednich wpisów w Dzienniku Budowy. 3. Jeden z rozbieranych budynków przylega do obiektu gospodarczego, który nie został przewidziany do rozbiórki i nie stanowi własności Zamawiającego. Pozostające ściany szczytowe tego obiektu Wykonawca zobowiązany będzie trwale wzmocnić pod względem konstrukcyjnym i użytkowym. 4. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w sposób i w zakresie zgodnym z: a) Projektem budowlano-wykonawczym stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ; b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą Załącznik nr 9 SIWZ; c) Przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; d) Decyzją nr 149/2012 z dnia 18.09.2012 r. o pozwoleniu na budowę - Załącznik nr 10 do SIWZ; Uwaga 1 - Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy, przydatny do przygotowania oferty. Podstawowymi dokumentami na postawie których zostanie zrealizowane zamówienie są Projekt budowlano-wykonawczy oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Uwaga 2 - Wykonawca może stosować materiały i urządzenia równoważne do określonych w ww. opracowaniach. W przypadku gdyby Zamawiający zażądał wykazania równoważności, Wykonawca będzie zobligowany do jej niezwłocznego i wyczerpującego wykazania - w formie adekwatnej dokumentacji. 5. W zakres zamówienia wchodzi wywóz, utylizacja lub recykling we własnym zakresie Wykonawcy, odpadów i materiałów powstałych w wyniku rozbiórki. Zamawiający w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia chce uzyskać uprzątnięty teren na którym następnie będzie mógł postawić nowy budynek magazynowy - zgodnie z projektem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający nie wyklucza możliwości udzielania zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego - w zakresie tożsamym z zamówieniem podstawowym.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie magazynów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na zasadzie spełnia/nie_spełnia na podstawie złożonego oświadczenia (wzór w siwz).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na zasadzie spełnia/nie_spełnia na podstawie złożonego oświadczenia (wzór w siwz).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na zasadzie spełnia/nie_spełnia na podstawie złożonego oświadczenia (wzór w siwz).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na zasadzie spełnia/nie_spełnia na podstawie złożonego oświadczenia (wzór w siwz).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na zasadzie spełnia/nie_spełnia na podstawie złożonego oświadczenia (wzór w siwz).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia - zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 Pzp oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.lasy.gov.pl/web/resko/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Resko
ul. Chopina 12, 72-315 Resko
(Pokój nr 21).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Resko ul. Chopina 12, 72-315 Resko (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.