To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-15
Gdynia: realizacja promocji Miasta Gdyni w trakcie Meczu Gwiazd
Numer ogłoszenia: 45878 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31708 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja promocji Miasta Gdyni w trakcie Meczu Gwiazd.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Promocja Miasta Gdyni realizowana będzie poprzez: przyznanie Gdyni statusu Partnera Meczu Gwiazd FGE 2012, umieszczenie nazwy Gdynia w logotypie Meczu Gwiazd FGE 2012 wraz z prawem do użytkowania logotypu imprezy do celów marketingowych, umieszczenie logo Gdyni na wszystkich materiałach promocyjnych i reklamowych Meczu Gwiazd (ekspozycja na: zaproszeniach, biletach, plakatach, materiałach prasowych), eksponowanie logo Gdynia w kole środkowym boiska o średnicy 3,6m na parkiecie Hali Sportowo-Widowiskowej GDYNIA podczas Meczu Gwiazd, eksponowanie reklam Gdyni na dwóch planszach reklamowych stojących (koziołki reklamowe) o wym. 2 x 1 m oraz na dwóch planszach reklamowych wiszących o wym. 3 x 0,8 m każda, usytuowanych wzdłuż linii końcowych boiska po obu jego stronach, prezentowanych podczas Meczu Gwiazd, eksponowanie reklam GDYNI na dwóch elektronicznych tablicach diodowych o wymiarach 4 x 3 m każdy, podwieszonych w Hali Sportowo -Widowiskowej GDYNIA podczas Meczu Gwiazd, prezentowanie logo GDYNIA Stolica Polskiej Koszykówki na bandach elektronicznych o wym. min. 30 x 1 m, usytuowanych wzdłuż boiska naprzeciwko kamer TV, umieszczenie logo Gdyni we wszystkich materiałach kampanii medialnej Meczu Gwiazd (reklama wizualna zewnętrzna poprzez bilboardy diodowe -ekspozycja na ekranach diodowych na terenie Gdyni, plakaty, reklamy prasowe w prasie, reklama radiowa),umieszczenie i eksponowanie min. 4 logotypów Gdyni na ściankach konferencyjnych (back drop) Meczu Gwiazd, reklama dźwiękowa poprzez emisję spotów reklamowych w Radio Gdańsk ze wskazaniem Gdyni jako partnera oraz w postaci komunikatów dźwiękowych u spikera w trakcie Meczu Gwiazd, udostępnienie powierzchni oraz ustawienie dwóch reklam o wym. 2 x 1,2 m oraz balonu reklamowego Gdyni wewnątrz hali Sportowo - Widowiskowej GDYNIA podczas Meczu Gwiazd, umieszczenie elementów wizualnych z logo Gdynia przed halą przy okazji eventu towarzyszącego: Bieg na Halę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Basketball Investments, ul. Olimpijska 5, 81-538 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65041,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65041,00
Oferta z najniższą ceną: 65041,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65041,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Basketball Investments Sportowa Spółka Akcyjna jest organizatorem Meczu Gwiazd, który odbędzie się w lutym na Hali Sportowo -Widowiskowej w Gdyni. Rozgrywkom będą towarzyszyły liczne atrakcje między innymi impreza plenerowa, wystawa Grafika w sporcie, spotkania z gwiazdami sportu. Mecz Gwiazd 2012 jest doskonałą okazją do promocji Gdyni. Basketball Investments przedstawił ofertę dotyczącą promocji Miasta w trakcie tego wydarzenia. Basketball Investments jest organizatorem wymienionego wydarzenia tym samym promocja miasta w jego trakcie może być realizowana wyłącznie przez wskazany podmiot. Rozgrywki transmitowane będą w TVP Sport, promowane w prasie lokalnej i ogólnopolskiej co zapewnia dotarcie z reklamą do szerokiego kręgu odbiorców w kraju i zagranicą. Przesłanką udzielenia zamówienia publicznego z wolnej ręki jest art. 67.1 pkt.1a ustawy PZP, który dopuszcza udzielenie zamówienia z wolnej ręki w przypadku gdy usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej instalacji telekomunikacyjnych w pomieszczeniach na poziomie 300 i 400 w budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
- Przystosowanie części pomieszczeń technologii basenowej do obowiązujących przepisów w budynku nr 275 w Kompleksie Wojskowym w Gdyni
- Szkolenia dla kadry akademickiej Wydziału Mechaniczno-Elektrycznego
- Dostawa trzech samochodów osobowych dla Straży Miejskiej
- Unieszkodliwianie lub odzysk w II półroczu 2025 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
- Usługi głosowe telefonii komórkowej wraz z Internetem mobilnym oraz dostawą sprzętu.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kampania outdoorowa w ramach FEW 2021-2027 dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Kompleksowa realizacja kampanii społecznej promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością z zaburzeniami psychicznymi w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim"
- Organizacja i promocja wydarzeń rowerowych oraz wydarzeń związan. z zakończeniem inwestycji drogowych wraz z dostawą przedmiot. promocyjnych w ramach promocji Funduszy Europejskich dla Pomorza Zachod.
- Usługa przygotowania koncepcji i prowadzenia kampanii reklamowej promującej UEW i kierunki anglojęzyczne w Internecie w ramach projektu Przekraczając Horyzonty: Międzynarodowa Kampania UEW"
- Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych oznakowanych logo Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
- Działania edukacyjno-informacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej i Centrum Dietetycznego Online w prasie, mediach społecznościowych i w Internecie.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.