Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-08
Łódź: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 457574 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi , ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 233 96 06, faks 42 233 96 08; 233 96 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie drogami krajowymi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu laboratoryjnego do Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na zadania: Zadanie I- Ubijak Proctora automatyczny wg normy PN-EN 13286 wraz z wyposażeniem do ubijaka Proctora wg normy PN - 88/B-04481 Metoda I i IV oraz wkładką dźwiękochłonną do obudowy. Zadanie II - Wyposażenie do aparatu PSV: - koło z oponą gumową o twardości 69IRHD. Zadanie III - Automatyczny ubijak Marshalla wraz z wyposażeniem. Zadanie IV - Stolik wibracyjny do zgęszczania próbek laboratoryjnych mieszanki betonowej o wymiarach blatu: 770x350mm. Zadanie V - Szafa dźwiękochłonna do wstrząsarki sit. Zadanie VI - Foremki walcowe stalowe składające się z dwóch części: podstawki i cylindra. Zadanie VII - Eksykator szafkowy. Zadanie VIII - Suwmiarka. Zadanie IX - Gumowy ślizgacz do badania PSV, guma TRL szerokości 32mm..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. 2.Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2.1 Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1.) ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1.powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4. Wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów. 4.1 Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (za wyjątkiem oświadczenia wymienionego w 1 powyżej oraz dokumentów wymienionych w pkt III.4.4). ogłoszenia, które muszą zostać złożone w formie oryginału) należy złożeć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. 4.3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości. 4.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.4.2).niniejszego ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2 ogłoszenia albo odpowiadające im dokumenty określone w pkt III.4.3.1). ogłoszenia i 2.1. powyżej oraz dokumenty wymienione w pkt. III.4.4). niniejszego ogłoszenia, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; b) oświadczenie wymienione w pkt 1 powyżej powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji papierowej - siedziba Zamawiającego, pok.54, w wersji elektronicznej - www.gddkai.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat pok.49.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający oraz Wykonawcy będą przekazywać pisemnie lub faksem (nr faksu: 42/ 233-96-75) lub drogą elektroniczną (na adres: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl) z uwzględnieniem pkt. 2. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę pisemnie lub faksem lub drogą elektroniczną faktu otrzymania każdej informacji przekazanej w innej formie niż pisemna, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego informacji. 2.Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, a także zmiany lub wycofania oferty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I- Ubijak Proctora automatyczny wg normy PN-EN 13286 wraz z wyposażeniem do ubijaka Proctora wg normy PN - 88/B-04481 Metoda I i IV oraz wkładką dźwiękochłonną do obudowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubijak Proctora automatyczny wg normy PN-EN 13286 wraz z wyposażeniem do ubijaka Proctora wg normy PN - 88/B-04481 Metoda I i IV oraz wkładką dźwiękochłonną do obudowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Wyposażenie do aparatu PSV: - koło z oponą gumową o twardości 69IRHD..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie do aparatu PSV: - koło z oponą gumową o twardości 69IRHD - 2 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Automatyczny ubijak Marshalla wraz z wyposażeniem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automatyczny ubijak Marshalla wraz z wyposażeniem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - Stolik wibracyjny do zgęszczania próbek laboratoryjnych mieszanki betonowej o wymiarach blatu: 770x350mm..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik wibracyjny do zgęszczania próbek laboratoryjnych mieszanki betonowej o wymiarach blatu: 770x350mm..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - Szafa dźwiękochłonna do wstrząsarki sit..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa dźwiękochłonna do wstrząsarki sit..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI - Foremki walcowe stalowe składające się z dwóch części: podstawki i cylindra..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VI - Foremki walcowe stalowe składające się z dwóch części: podstawki i cylindra - 9 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie VII - Eksykator szafkowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Eksykator szafkowy- 2 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie VIII - Suwmiarka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Suwmiarka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie IX - Gumowy ślizgacz do badania PSV, guma TRL szerokości 32mm..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gumowy ślizgacz do badania PSV, guma TRL szerokości 32mm - 6 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 42/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- 56/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż: balustrad, pochwytów, odboi, narożników i parawanów we wszystkich obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 w Łodzi
- "Organizacja warsztatów terenowych, obozów naukowych oraz wycieczek dla uczniów Szkoły w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi".
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i suchego lodu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- DEA OZPA 272.11.2025 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- 60/TP/ZP/D/2025 - Dostawa, instalacja oraz uruchomienie pakietu aplikacji, cewki wraz z aktualizacją oprogramowania dla rezonansu magnetycznego Ingenia 1,5 T
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa odczynników chemicznych oraz materiałów, drobnego sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 2 części"
- DEA OZPA 272.11.2025 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Sukcesywne dostawy podstawowych odczynników chemicznych, materiałów filtracyjnych i materiałów laboratoryjnych
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badan sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.